Gå til innhold

Felles økonomi når den ene har dårlig råd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt yngre enn samboeren min som har veldig lyst på barn. Jeg er for tiden student og er ikke så sykt keen på kids nå mens jeg ikke har så mye å rutte med..mitt forslag er da felles økonomi, men det vil han ikke. Da foreslår jeg å vente til jeg er ferdig utdannet, det vil han ikke. Hva da? Hvor vanlig er felles økonomi? Eg skjønner at det sikkert er typisk at den som ikke tjener så fett vil ha felles økonomi, men jeg er bare ikke keen på å ikke kunne kjøpe det barnet mitt trenger. Da vil jeg heller vente. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 6487f...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt yngre enn samboeren min som har veldig lyst på barn. Jeg er for tiden student og er ikke så sykt keen på kids nå mens jeg ikke har så mye å rutte med..mitt forslag er da felles økonomi, men det vil han ikke. Da foreslår jeg å vente til jeg er ferdig utdannet, det vil han ikke. Hva da? Hvor vanlig er felles økonomi? Eg skjønner at det sikkert er typisk at den som ikke tjener så fett vil ha felles økonomi, men jeg er bare ikke keen på å ikke kunne kjøpe det barnet mitt trenger. Da vil jeg heller vente. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 6487f...a93

Selvfølgelig venter dere

Anonymkode: 8f392...ee5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at om man skal ha barn sammen, skal man ha felles økonomi. Du må også sikre deg i tilfelle det blir slutt, har du råd til å ha barnet alene da? Hvis ikke, har du svaret ditt... Og når han viser sånne holdninger, er dette virkelig en mann du ser for deg en fremtid og vil ha barn med? 

Anonymkode: 88b5a...bba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter dere. Du er ikke klar, så da blir det ikke ennå. Den som ikke vil ha barn (ennå) har siste ord i slike saker.

Anonymkode: f0cb0...bf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider