Gå til innhold

Trenger SÅRT hjelp til tips til julegave til han!😫


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Budsjett: maks 3000.

Han er 20 år. Interesser er bil, playstationspilling, trening. Jobber mye ute om dagene. 

Jeg aaaaner ikke hva jeg skal kjøpe til han😫 hjelp!

Anonymkode: 8c99c...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kjenner han så dårlig at du må be fremmede om gavetips, så ikke kjøp noe.

Anonymkode: 4b97a...9df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- En god parfyme

- En kul genser

- En 'helaften' ute, middag, konsert/kino, sammen med deg selvfølgelig

- Ordentlig ullundertøy (siden han jobber mye ute)

- Poleringsmaskin til bilen

- Muttertrekker (til bl.a dekkskifte)

- Egendesignede skiltplater til bilen

- Google home

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 20 og har råd til 3000kr i julegave til kjæresten...?! Så dyr gave har aldri blitt gitt til noen her i huset. 

For den summen får du vanvittig mye. Hvorfor ikke spørre hva han ønsker seg?

Anonymkode: 8d7cd...50b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du kjenner han så dårlig at du må be fremmede om gavetips, så ikke kjøp noe.

Anonymkode: 4b97a...9df

Enig. Ikke finn på å kaste bort 3000 kroner på noe du ikke vet han liker TS!

Når man ikke vet hva vedkommende ønsker seg så bør budsjettet være tilsvarende. 

Anonymkode: 02fe0...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjenner han så dårlig at du må be fremmede om gavetips, så ikke kjøp noe.

Anonymkode: 4b97a...9df

Syns det er en litt ufin måte å svare på... Hvis det at hun ikke vet hva hun skal kjøpe til han betyr at hun kjenner han dårlig, så jaggu, da kjenner jeg hverken faren min eller broren min jeg... Problemet er at mange har det de trenger. Mange er alt for flinke til å kjøpe seg det de trenger og vil ha. Noen er smarte og sparer det til jul, mens andre skaffer det fortløpende.. Noen er enkle å kjøpe til, mens andre er ikke.. 

Men jeg er enig i at du ikke burde kjøpe noe så dyrt hvis du er usikker på om det faller i smak eller ikke. Prøv å finn noe du tror han ville satt pris på til en OK sum. Det viktigste i forholdet er tross alt at dere har det bra sammen og elsker hverandre ellers, ikke om å finne den perfekte julegaven til en spesifikk sum :) Prøv å senk skuldrene, nyt jula og kos dere! :) 

Anonymkode: eab15...615

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden han liker trening så kan kanskje en treningsklokke, som en annen her foreslår, være et godt valg? Det finnes mange gode å velge mellom i den prisklassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjenner han så dårlig at du må be fremmede om gavetips, så ikke kjøp noe.

Anonymkode: 4b97a...9df

Er det mulig å svare bare litt hyggelig? 

Anonymkode: f5324...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du 20 og har råd til 3000kr i julegave til kjæresten...?! Så dyr gave har aldri blitt gitt til noen her i huset. 

For den summen får du vanvittig mye. Hvorfor ikke spørre hva han ønsker seg?

Anonymkode: 8d7cd...50b

Kjøpte julegave til samboeren min ifjor for 5500kr:-) Da var jeg 19 år. Er man flink å spare er det ikke noe problem. 

Anonymkode: f0cdf...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Budsjett: maks 3000.

Han er 20 år. Interesser er bil, playstationspilling, trening. Jobber mye ute om dagene. 

Jeg aaaaner ikke hva jeg skal kjøpe til han😫 hjelp!

Anonymkode: 8c99c...ee0

Ny kontroll til playstation, joggesko, pulsklokke, headset, hansker, vintersko? Du kan jo også vurdere å gi et gavekort på 3000kr, det er ikke så dumt😊 

Anonymkode: f0cdf...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, SM30 said:

Sonos? Trackday på Rudskogen?

Var akkurat inne å tittet på dette ja! Enten trackday eller å få fly helikopter (kontroll på spakene selv altså). Med hotell så han kan kose seg et par dager, da vi bor litt lenger nord i landet😊🙏🏻 Evt avtale med bestekompisen hans så han blir med han også😊 

ts

Anonymkode: 8c99c...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...