Gå til innhold

"Jeg har hørt mye dritt om deg altså.."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nå syns jeg jo i utgangspunktet at veninnen din ikke burde sagt bare at hun hadde hørt masse dritt om deg uten å være litt mer konkret. Da kunne du jo bare ha forklart sånn mer eller mindre kort hva det dreide seg om, og at du ikke er typen til å tenke så mye på det som skjedde for 8 år siden! Hvis hun blir påvirket av hun andre sånn at du mister henne, så skjønner jeg jo at du vil syns at det er leit! Men hva kan du få gjort da? Eneste du kan gjøre er jo å stole på at hun liker deg for den du er. Og det får en jo håpe. Velger hun å kutte kontakten med deg, så er det hun som gjør en feil. Du har ikke gjort noe galt. Rettferdig er det jo ikke, men det er mye som ikke er det. Jeg velger å være skeptisk til hva jeg hører om andre, og er det noen jeg allerede er blitt kjent med og liker, så lar jeg ikke noen rykter ødelegge noe. Hvis det skulle vært noe mer ekstremt jeg hørte, så hadde jeg spurt. Ved ett tilfelle så gjorde jeg det også, men det viste seg å være en gedigen overdrivelse. Venner er mer reale enn å kutte ut noen for et 8 år gammelt drama. 

Jeg skal ta det opp med henne og få litt mer klarhet i saken, helst mens vi er sammen og ikke over meldinger. 

Anonymkode: e4c36...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ta det opp med henne og få litt mer klarhet i saken, helst mens vi er sammen og ikke over meldinger. 

Anonymkode: e4c36...7dc

Lurt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med venninna mi og enten så har denne jenta lyvd om saken til min venninne. Eller så kan det hende at min eks løy og manipulerte henne også den gangen.

Anonymkode: e4c36...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...