Gå til innhold

Mannen vil ikke være venner på facebook.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det er litt snodig, alle andre par er venner på facebook. Tror dere han skjuler noe ? Vi har vært gift i 12 år

Anonymkode: 9103a...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg. Kanskje han bruker det til å sjekke opp andre damer? Ihvertfall ikke en normal oppførsell.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blittskikkelig sur, vil tro at han skjuler noe for deg 

Anonymkode: db0d3...aab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fluffe skrev:

Det tror jeg. Kanskje han bruker det til å sjekke opp andre damer? Ihvertfall ikke en normal oppførsell.

Han unnskylder seg med at han ser ikke poenget, når vi er gift.

Anonymkode: 9103a...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Hadde blitt sur selv og trodd det var noe på gang med andre

Anonymkode: c1f54...af2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han unnskylder seg med at han ser ikke poenget, når vi er gift.

Anonymkode: 9103a...ca6

Haha, for Facebook bruker man jo bare til å finne nye å gifte seg med! Dere er jo allerede der.

Anonymkode: 385c8...cb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg leste om et par for noen år siden som valgte å slette hverandre fra facebook nettopp for å kunne dyrke seg selv, og at den andre ikke alltid skal vite alt om deg og livet ditt, for å holde det mer interessant mellom dem. I følge dem fikk de et langt rikere liv av det, og de gikk også bedre overens og ble mer romantiske med hverandre. 

Jeg og mannen slettet hverandre etter vi leste det, og jeg er faktisk enig i mange av dem sine erfaringer. 

Jeg ville anbefalt å prøve det. Funker det ikke så er det jo bare å legge til hverandre igjen. 

Anonymkode: fe560...e0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Hadde blitt sur selv og trodd det var noe på gang med andre

Anonymkode: c1f54...af2

Ja, det er jo viktigere at du får det som du vil.

Anonymkode: cfe2f...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjuler noe ja.  Enten vil skjule deg for andre han har kontakt med, eller skjule for deg hvem han har kontakt med. Min ex var lik og fant ut han kontaktet andre damer på Facebook hver gang han drakk og hadde faktisk et kjæresteforhold på si, hun trodde han var singel og at de var kjærester  

Anonymkode: fb6ce...340

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker jeg leste om et par for noen år siden som valgte å slette hverandre fra facebook nettopp for å kunne dyrke seg selv, og at den andre ikke alltid skal vite alt om deg og livet ditt, for å holde det mer interessant mellom dem. I følge dem fikk de et langt rikere liv av det, og de gikk også bedre overens og ble mer romantiske med hverandre. 

Jeg og mannen slettet hverandre etter vi leste det, og jeg er faktisk enig i mange av dem sine erfaringer. 

Jeg ville anbefalt å prøve det. Funker det ikke så er det jo bare å legge til hverandre igjen. 

Anonymkode: fe560...e0a

Da bruker man sosiale medier litt mye, tror jeg. 

Hadde neppe merket effekt av å slette mannen min. 

Anonymkode: be3b6...c6c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker jeg leste om et par for noen år siden som valgte å slette hverandre fra facebook nettopp for å kunne dyrke seg selv, og at den andre ikke alltid skal vite alt om deg og livet ditt, for å holde det mer interessant mellom dem. I følge dem fikk de et langt rikere liv av det, og de gikk også bedre overens og ble mer romantiske med hverandre. 

Jeg og mannen slettet hverandre etter vi leste det, og jeg er faktisk enig i mange av dem sine erfaringer. 

Jeg ville anbefalt å prøve det. Funker det ikke så er det jo bare å legge til hverandre igjen. 

Anonymkode: fe560...e0a

Det skjønner jeg ikke. Mesteparten av mine aktiviteter på fb er på grupper der kjæresten ikke er medlem. Vi bruker stort sett ikke sosiale medier til kjæresteting untatt meldinger. Jeg poster ikke hva jeg spiser til lunsj. 

Anonymkode: 34c68...836

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke ønsket å ha det sånn, vi er så klart venner på Facebook. Men jeg kjenner et par som har valgt å ikke være det, og de har det veldig bra sammen altså. Så det funker sikkert for noen, men jeg personlig hadde ikke likt det. Tror typen min hadde nektet plent om jeg hadde foreslått det også. :) 

Anonymkode: 6a434...b46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker jeg leste om et par for noen år siden som valgte å slette hverandre fra facebook nettopp for å kunne dyrke seg selv, og at den andre ikke alltid skal vite alt om deg og livet ditt, for å holde det mer interessant mellom dem. I følge dem fikk de et langt rikere liv av det, og de gikk også bedre overens og ble mer romantiske med hverandre. 

Jeg og mannen slettet hverandre etter vi leste det, og jeg er faktisk enig i mange av dem sine erfaringer. 

Jeg ville anbefalt å prøve det. Funker det ikke så er det jo bare å legge til hverandre igjen. 

Anonymkode: fe560...e0a

Dette får det jo til å høres ut som livet leves på Facebook!  Skal man dyrke seg selv er det vel ikke på Facebook man gjør det?

 

Anonymkode: 888a8...4bb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noe å skjule. Vent til han glemmer mobilen, så snoker du. Om du ikke vet passordet til mobilen, eller han tar den med over alt er det bare å søke om skilsmisse med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker jeg leste om et par for noen år siden som valgte å slette hverandre fra facebook nettopp for å kunne dyrke seg selv, og at den andre ikke alltid skal vite alt om deg og livet ditt, for å holde det mer interessant mellom dem. I følge dem fikk de et langt rikere liv av det, og de gikk også bedre overens og ble mer romantiske med hverandre. 

Jeg og mannen slettet hverandre etter vi leste det, og jeg er faktisk enig i mange av dem sine erfaringer. 

Jeg ville anbefalt å prøve det. Funker det ikke så er det jo bare å legge til hverandre igjen. 

Anonymkode: fe560...e0a

Hvordan brukte dere Facebook tidligere og hvordan bruker dere det nå. Det jeg egentlig lurer på er: Hva er det du går glipp av når du ikke er venn med mannen din og motsatt. Det må jo handle om hva dere legger ut og deler med andre. Jeg skjønner ikke hvordan dette kan føre til at dere har fått det bedre som par? Jeg tenker også at hvis man er aktiv på Facebook og deler masse, så vil jo mange venner lese dette og kanskje ta opp hendelser når man møtes personlig. Venner kan f.eks spørre om noe mannen din har gjort og da kan jo ikke du svare. Selvsagt ikke noen stor deal, men som par tenker jeg at man også vet om livet til hverandre som leves på SOMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til to par hvor mannen ikke ville være venn med kona på Facebook. Begge parene er skilt i dag, og begge mennene viste seg å være utro etter noter.

Anonymkode: 2835c...c07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...