Gå til innhold

Dårlig date, gikk hjem.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date. Etterhvert ble personen superhøy. Snakket som en foss og begynte smatte/tygge noe veldig. Trodde han brukte tyggis. Jeg dro hjem og bare nei. Fikk mld om at han hadde tatt speed. Okey...da vil ikke jeg møte han igjen. Er jeg fordomsfull nå? Ville dere datet noen som bruker dette?

Anonymkode: a3f34...4c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville aldri i verden brukt tid på en slik person. Du skulle på date med han, ikke personen han blir av narkotiske stoffer.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, var sikkert veldig nervøs :laugh: Men en idiot likeså

Anonymkode: 2714c...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt åpen for rusbruk og har flere venner som bruker rus med ujevne mellomrom. Hadde ikke hatt problem med en kjæreste som av og til hadde benyttet seg av rus utover alkohol heller.

Men en fyr som tar speed på date? Aldri, det er veldig, veldig spesielt og tyder på at han må ha problemer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googlet litt om det og det er jo ikke bra. Ekstrem sexlyst. Depresjon. Aggresjon. Nei nå er jeg litt sjokkert. Tror ikke vi møtes igjen nei. 

Anonymkode: a3f34...4c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det dette som kalles en speed-date? :biggrin: Sorry måtte bare. SELVFØLGELIG skal du ikke møte han igjen, fyren driver jo med narkotika. Jeg hadde aldri, under noen omstendigheter snakket til han igjen. Blokk og gå videre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke fordomsfullt. Folk som tar speed er tapere når de velger å skade kropp og hue på den måten, og det må være noe alvorlig galt med psyken  og bedømmingskraften hans når han i tillegg velger å ta dette på date! Herregud! 

Drit i han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Merricat skrev:

Du var på vanlig date, han var på speed date.

Hehe ja tydligvis. Men den smattingen? Er det vanlig? Kan ingenting om rusmisbrukere. 

Anonymkode: a3f34...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som trenger en form for rus bør du styre langt unna 🙂 Er en grunn til at man ruser seg...

Anonymkode: b6640...eea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, for en dust! Hadde vært helt uaktuelt å gi ham en sjanse til. Å ruse seg på date er like dumt som å møte opp full på date - man diskvalifiserer seg tvert. 

Anonymkode: 5c64c...9e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke fordumsfull. Det er helt innafor å holde seg unna folk som driver med narkotika og den slags svineri.

Uansett hvilken "unnskyldninger" og bortforklaringer jeg hadde fått etter en slik hendelse, hadde jeg aldri gått med på å møte vedkommende igjen. Stoffbrukere holder jeg meg laaaangt unna!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja tydligvis. Men den smattingen? Er det vanlig? Kan ingenting om rusmisbrukere. 

Anonymkode: a3f34...4c1

Smatting, tunge og leppebevegelser er veldig vanlig blant de som bruker speed. Vet ikke om det er vanlig blant folk som bruker andre midler. Uansett gjorde du rett i å avslutte!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om mange her hadde svart at det ikke var noe problem, så hadde du dratt på flere dates med han?

Anonymkode: bdf8c...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg selv har vært i forhold med et speedhue så hadde jeg ikke bare dratt men lagt han for hat.

Anonymkode: 07721...27a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...