Gå til innhold

Interessert i en, lå med en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er interessert i en på jobben, som også har vært det i meg, men han har dame. 

I helgen var det julebord, og på et eller annet vis lå jeg med en annen på jobb som er kamerat med denne jeg er interessert i. Ingen vet hva som skjedde, så blir ikke avslørt her. 

Nå vil han jeg lå med møtes videre, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Både han og jeg er single, så vi gjør ikke noe «galt» sånn sett, men vi jobber sammen et par dager i uka, hvor jeg har et overordnet ansvar.

Jeg er redd jeg «kaster bort» sjansen til å eventuelt kunne være med han jeg er interessert i, dersom han senere skulle bli singel. Men samtidig kan jeg ikke vente til den dagen skjer, hvis den skjer. 

Jeg er også redd for min «posisjon» på jobb dersom dette skulle komme ut.

Noen som har lignende erfaring? Hva gjorde dere? 

Vi er for øvrig i slutten av 20-årene.

Anonymkode: 1ec49...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd jeg «kaster bort» sjansen til å eventuelt kunne være med han jeg er interessert i, dersom han senere skulle bli singel. Men samtidig kan jeg ikke vente til den dagen skjer, hvis den skjer. 

Du bør holde deg langt unna han som er i forhold. Hvis du skal satse på noen i det hele tatt så må det bli han du hadde sex med.

Hvis han andre blir singel så ser du an da - da kan det hende du har et veldig godt forhold med han du er sammen med da, og så er det ikke noe tema å bli sammen med han som plutselig er singel igjen. 

Uansett hva du gjør - om du blir sammen med han du hadde sex med eller ikke, vær så snill å gjør deg selv en stor tjeneste og hold deg langt unna han som er opptatt. 

Ingen vet om det kan bli dere i fremtiden, men det er i nåtiden dere lever. 

Anonymkode: 291fb...158

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er interessert i en på jobben, som også har vært det i meg, men han har dame. 

I helgen var det julebord, og på et eller annet vis lå jeg med en annen på jobb som er kamerat med denne jeg er interessert i. Ingen vet hva som skjedde, så blir ikke avslørt her. 

Nå vil han jeg lå med møtes videre, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Både han og jeg er single, så vi gjør ikke noe «galt» sånn sett, men vi jobber sammen et par dager i uka, hvor jeg har et overordnet ansvar.

Jeg er redd jeg «kaster bort» sjansen til å eventuelt kunne være med han jeg er interessert i, dersom han senere skulle bli singel. Men samtidig kan jeg ikke vente til den dagen skjer, hvis den skjer. 

Jeg er også redd for min «posisjon» på jobb dersom dette skulle komme ut.

Noen som har lignende erfaring? Hva gjorde dere? 

Vi er for øvrig i slutten av 20-årene.

Anonymkode: 1ec49...ae0

Hva du bør gjøre? Du høres jo ikke veldig interessert i han nye, hvorfor skal du da date ham? Si det var et ligg og det var det. 

Anonymkode: 72412...c09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør holde deg langt unna han som er i forhold. Hvis du skal satse på noen i det hele tatt så må det bli han du hadde sex med.

Hvis han andre blir singel så ser du an da - da kan det hende du har et veldig godt forhold med han du er sammen med da, og så er det ikke noe tema å bli sammen med han som plutselig er singel igjen. 

Uansett hva du gjør - om du blir sammen med han du hadde sex med eller ikke, vær så snill å gjør deg selv en stor tjeneste og hold deg langt unna han som er opptatt. 

Ingen vet om det kan bli dere i fremtiden, men det er i nåtiden dere lever. 

Anonymkode: 291fb...158

Takk for svar 🙂 jeg har visst om at han har vært interessert (men har dame) i noen måneder nå, og har ikke spilt videre på det. Har selv opplevd utroskap og ønsker ikke å gjøre det mot noen. Da må han i tilfelle gå fra henne på eget valg uten at jeg blander meg i det. 

Ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva du bør gjøre? Du høres jo ikke veldig interessert i han nye, hvorfor skal du da date ham? Si det var et ligg og det var det. 

Anonymkode: 72412...c09

Jeg kan fort bli interessert i han, og har tenkt litt på han, men har nok vært såpass interessert i han andre at han «nye» ikke ha fått mye plass i tankene 🙂 først nå i det siste jeg har forsonet meg med at det ikke blir noe med meg og han jeg er interessert i.

ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 🙂 jeg har visst om at han har vært interessert (men har dame) i noen måneder nå, og har ikke spilt videre på det. Har selv opplevd utroskap og ønsker ikke å gjøre det mot noen. Da må han i tilfelle gå fra henne på eget valg uten at jeg blander meg i det. 

Ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Og det vet du aldri om kommer til å skje noengang, så det er like greit å fortsette å la være å blande deg inn i det. Kan hende denne opptatte mannen bare er interessert i sidesprang og så blir det bare tull uansett.

Det er ikke dumt og heller bli litt bedre kjent med han andre og se hvordan det går. Trenger ikke bli den store kjærligheten, men det er jo fint med en liten romanse om det blir det. Eller noe som renner ut i sanden, det finner du ut etterhvert.

Det er dumt å gå og vente på en som kanskje aldri blir din. Og i hvert fall når han er opptatt på annet hold. 

Anonymkode: 291fb...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og det vet du aldri om kommer til å skje noengang, så det er like greit å fortsette å la være å blande deg inn i det. Kan hende denne opptatte mannen bare er interessert i sidesprang og så blir det bare tull uansett.

Det er ikke dumt og heller bli litt bedre kjent med han andre og se hvordan det går. Trenger ikke bli den store kjærligheten, men det er jo fint med en liten romanse om det blir det. Eller noe som renner ut i sanden, det finner du ut etterhvert.

Det er dumt å gå og vente på en som kanskje aldri blir din. Og i hvert fall når han er opptatt på annet hold. 

Anonymkode: 291fb...158

Ja, jeg har lyst til å bli bedre kjent med han andre. Kjenner han jo litt fra før i og med at vi jobber sammen, men ikke på det personlige planet. 

Det jeg er redd for er at da er sjansen gått med han andre (i og med at de er gode kompiser). Men kan ikke vente på det for alltid heller. 

Samtidig er jeg redd for hva det gjør med jobb i og med at jeg har en lederfunksjon der.

ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan fort bli interessert i han, og har tenkt litt på han, men har nok vært såpass interessert i han andre at han «nye» ikke ha fått mye plass i tankene 🙂 først nå i det siste jeg har forsonet meg med at det ikke blir noe med meg og han jeg er interessert i.

ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Jeg tror du egentlig er mest interessert i å ha noen. Du "kan bli interessert". Da _er_ du ikke interessert. Ikke tull bort karrieren din på dette. Det finnes mange fine menn utenfor jobben, som i tillegg ikke er kompisen til den du egentlig vil ha. Du legger opp til problemer her. 

Ikke vent på ham du vil ha. Om han vil ha deg, ville han ha avsluttet det forholdet han er i. Det hjelper absolutt ikke å begynne med kompisen hans.

Anonymkode: 72412...c09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna han med dame!!! Er du helt dust!!??

Anonymkode: 314a0...3de

Hvis du leser så ser du at det er akkurat det jeg har gjort, gjør, og skal fortsette med. 

 

Ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli sammen med noen på jobb. 

Er du leder for han du lå med? Enda større grunn til å ikke fortsette, i så fall. 

Anonymkode: 52249...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bli sammen med noen på jobb. 

Er du leder for han du lå med? Enda større grunn til å ikke fortsette, i så fall. 

Anonymkode: 52249...ece

Han andre er hans leder, men jeg er i ledelsen for andre.

ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde latt være å date på arbeidsplassen i det hele tatt. Fører bare med seg styr og potensielt dårlig stemning. Plutselig blir den ene dumpet eller såret av den andre, og så skal man likevel omgås i en tett profesjonell relasjon.. Nei, la jobb være jobb og finn deg noen utenfor, er mitt råd.

Anonymkode: c0909...753

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 🙂 jeg har visst om at han har vært interessert (men har dame) i noen måneder nå, og har ikke spilt videre på det. Har selv opplevd utroskap og ønsker ikke å gjøre det mot noen. Da må han i tilfelle gå fra henne på eget valg uten at jeg blander meg i det. 

Ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Når du selv har opplevd utroskap, kan jeg ikke skjønne hvordan du kan ønske deg en fyr som fullt ut er i stand til det samme...

du skriver at han har dame, men interessert i deg. Det er jo følelsesmessig utroskap. Hvorfor vil du ha en sånn fyr? 

Anonymkode: b3118...010

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du selv har opplevd utroskap, kan jeg ikke skjønne hvordan du kan ønske deg en fyr som fullt ut er i stand til det samme...

du skriver at han har dame, men interessert i deg. Det er jo følelsesmessig utroskap. Hvorfor vil du ha en sånn fyr? 

Anonymkode: b3118...010

Det kom fram på sensommeren at han sa han hadde vært interessert i meg en stund, og at han hadde ikke blitt sammen med dama hvis han hadde visst at det var gjensidig. Vi har ikke gjort noe hverken før eller etter det. Ingen kontakt eller noe utenom jobb. Endte med at han sa han måtte ta et valg, og han valgte å bli hos dama. Ikke vært snakket om i ettertid :-) 

ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

I helgen var det julebord, og på et eller annet vis lå jeg med en annen på jobb som er kamerat med denne jeg er interessert i. Ingen vet hva som skjedde, så blir ikke avslørt her. 

kan du forklare meg hvordan dette skjer? du er interessert i en gutt, men velger å ha sex med en annen random person. for min del er slike handlinger umulige å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde latt være å date på arbeidsplassen i det hele tatt. Fører bare med seg styr og potensielt dårlig stemning. Plutselig blir den ene dumpet eller såret av den andre, og så skal man likevel omgås i en tett profesjonell relasjon.. Nei, la jobb være jobb og finn deg noen utenfor, er mitt råd.

Anonymkode: c0909...753

Signerer dette. 

Og et annet visdomsord er at man kan ikke gå rundt å håpe og vente på at folks forhold skal gå skeis så man får muligheten selv. Gled deg over andres partnerskap og skift fokus til en annen. Helst utenfor jobb. 

Anonymkode: 2d028...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, megda skrev:

kan du forklare meg hvordan dette skjer? du er interessert i en gutt, men velger å ha sex med en annen random person. for min del er slike handlinger umulige å gjennomføre.

Har vært interessert i den gutten i et halvår, og har i det siste gitt det opp fordi han er i et godt forhold, og jeg vil ikke blande meg i det. Har hatt et godt øye for han andre også, men ikke tenkt på han på den måten fordi jeg har tenkt mest på han andre. 

Jeg og han pratet mye den kvelden, og det ble litt flørting. Så endte det med at vi lå sammen. 

Jeg har ikke hatt sex siden januar i år, så det er ikke noe jeg bruker å gjøre dette her. :/ 

er vel litt stressa inni meg nå fordi at hvis jeg skal møte han andre i dag (som han har spurt om) så er det helt ferdig med å håpe noe med han andre i og med at de er kompiser. Og som hun over her kommenterer mtp å glede seg over andre, så er det det jeg har begynt med i det siste. Har tenkt på at jeg vil han skal ha det bra med den han har, og at det er fint at det er sånn.

ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kom fram på sensommeren at han sa han hadde vært interessert i meg en stund, og at han hadde ikke blitt sammen med dama hvis han hadde visst at det var gjensidig. Vi har ikke gjort noe hverken før eller etter det. Ingen kontakt eller noe utenom jobb. Endte med at han sa han måtte ta et valg, og han valgte å bli hos dama. Ikke vært snakket om i ettertid 🙂

ts

Anonymkode: 1ec49...ae0

Det er jo utroskap fra hans del, hvorfor ser du ikke det?

Anonymkode: b3118...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...