Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å ha vært en av Bilzerian eller Toutounis utvalgte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse to instagramkongene er omgitt av lekre damer. Hvis du fikk muligheten, kunne du tenkt deg å vært en av disse sine utvalge kvinner? Jeg antar det er en del ligging involvert også.

https://www.instagram.com/lunatic_living/
https://www.instagram.com/danbilzerian/

 

Anonymkode: 177cc...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Instagramkonger". Litt av en tittel. Den slags popularitet er høyst kortvarig, og de damene som disse er omgitt av forsvinner nok som dugg for solen når populariteten daler. Det er kun nyhetens interesse en kort stund.

Anonymkode: bd9b6...1b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke prostituert og hadde ikke tatt i mot 200.000 i mnd for å være horene dems slik de andre damene der gjør. Tiltrekkes eller støtter heller ikke menn som støtter prostitusjon og har så dårlig kvinnesyn. Jeg liker ikke den livsstilen de levee og ikke var de kjekke heller. Så NEXT 

Anonymkode: 739d4...0ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy faen. Hjernedøde menn og skadet kvinnfolk. Prostitusjon på høyt nivå. Ikke om jeg fikk 10 mill!!

Anonymkode: af868...84e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Jeg finner de ikke attraktive i verken utseende eller det en ser av personlighet, og liker heller ikke være en av mange. Er heller ikke gira på bildene og livsstilen. Så det utgår lett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror jeg hadde blitt suicidal og ruset meg mye for å overleve å være pyntedokka til noen av de. 

Det disse fyrene gjør med kvinnene er jo bare å legge ut bilder av dem som vil hjemsøke dem når de blir eldre, selv om mesteparten er bare kroppsdeler. Av det jeg så, blir ingen av kvinnene nevnt med navn, takknemlighet eller noen form for positivitet. De virker like viktige som møbelet de står ved siden av. 

En mann som er omringet av damer kun fordi han har penger er også avtennende. Jeg vil ha mannen min for meg selv, og være i armkroken hans med pysjamas på og ha seriemaraton. 

Anonymkode: b71ec...020

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Instagramkonger". Litt av en tittel. Den slags popularitet er høyst kortvarig, og de damene som disse er omgitt av forsvinner nok som dugg for solen når populariteten daler. Det er kun nyhetens interesse en kort stund.

Anonymkode: bd9b6...1b4

Personlig så hørte jeg om Bilzerian for ca. 6 år. Er 6 år kortvarig? 

Anonymkode: a33f5...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...