Gå til innhold

Kvinne som skulle fylle bensin på teslaen 😂😂


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, jabx skrev:

Og så stinker de og forgifter deg. Og bråker noe jævlig. I tillegg til elendig ytelse sammenlignet med elbiler da.

Er det noe som stinker og forgifter mennesker så er det produksjonen av de jævla batteripakkene. Lekebil har mye mindre ytelse enn ordentlig bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at de som blir provosert av Tesla oftest er de som har dårlig råd selv. Tror det er mye misunnelse der ute. Hvorfor ellers snakke dritt om et bilmerke og eierne om man er over 16 år? BMW ruuler liksom. Det er et transportmiddel som tar deg fra A til B... Voks opp.

Anonymkode: 838b6...d35

Har jeg dårlig råd?? Jeg kunne ha kjøpt en dum tesla jeg, men kaster faen ikke over en halv million rett i dass. Jeg er absolutt ikke misunnelig på noen lekebileiere, men noe misunnelig på Ferrarieiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, BMW 5-serie 535D said:

Er det noe som stinker og forgifter mennesker så er det produksjonen av de jævla batteripakkene. Lekebil har mye mindre ytelse enn ordentlig bil

 

Hvordan klarer du å lire av deg den ene idiotiske settingen etter den andre? Tesla har bedre ytelse enn BMW men du er så dogmatisk og trangsynt at du ikke evner å se akkurat hvor tåpelig du fremstår.

Anonymkode: 58f4f...f04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvordan klarer du å lire av deg den ene idiotiske settingen etter den andre? Tesla har bedre ytelse enn BMW men du er så dogmatisk og trangsynt at du ikke evner å se akkurat hvor tåpelig du fremstår.

Anonymkode: 58f4f...f04

På hvilken måte har en stygg tesla bedre ytelse enn en diesel BMW? Kan faen ikke ha på varme i lekebilene uten at de går strømtomme engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

På hvilken måte har en stygg tesla bedre ytelse enn en diesel BMW? Kan faen ikke ha på varme i lekebilene uten at de går strømtomme engang

Nå må du ikke glemme at dette ikke er en issue for de fleste kvinner. De tar bil hovedsaklig for å slippe å få skitt på skoene på veien til salongen

Anonymkode: 66044...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, BMW 5-serie 535D said:

På hvilken måte har en stygg tesla bedre ytelse enn en diesel BMW? 

Tesla har mer hestekrefter, høyere akselerering, høyere toppfart og bedre kjørekomfort. 

Quote

Kan faen ikke ha på varme i lekebilene uten at de går strømtomme engang

Det er stygt å lyve. 

Anonymkode: 58f4f...f04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du ikke glemme at dette ikke er en issue for de fleste kvinner. De tar bil hovedsaklig for å slippe å få skitt på skoene på veien til salongen

Anonymkode: 66044...1e7

De færreste kvinner vil sette seg inn i en lekebil å kjøre avsted. Men BMW diesel derimot er ganske populært blandt kvinnene 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tesla har mer hestekrefter, høyere akselerering, høyere toppfart og bedre kjørekomfort. 

Det er stygt å lyve. 

Anonymkode: 58f4f...f04

Høyere toppfart?? 😂😂 hvor fort går den? Fattige 210? Over det så har den kun et par mil før den er tom da fart tar mye mer strøm enn rolig kjøring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Må si sannheten om lekebiler, jeg skal hvertfall ikke kjøre eller ta på lekebil nå i voksen alder. Sykkel derimot kan jeg ta på og bruke, den kommer hvertfall frem fra a til b noe ikke strøm møkk gjør

Voksen alder? Du? Javel, oppfør deg som det da. Tror ikke jeg har møtt noen voksne som er så opptatt at dette temaet og girer seg så opp over andres valg. 

Anonymkode: cb8d0...de3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Er det noe som stinker og forgifter mennesker så er det produksjonen av de jævla batteripakkene. Lekebil har mye mindre ytelse enn ordentlig bil

Produksjon av batterier skaper noe mer utslipp, men med en gang bilene er på veien så suser fossilbilene forbi i utslipp. Og ikke bare CO2, men også giftstoffer som forgifter den lokale lufta og skaper sykdom og død.

Videre ser du i linkene jeg ga deg at elbiler har mye bedre ytelse en stinkende giftbiler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

På hvilken måte har en stygg tesla bedre ytelse enn en diesel BMW? Kan faen ikke ha på varme i lekebilene uten at de går strømtomme engang

Elbiler blir varme med en gang, i motsetning til giftbiler som må hoste og harke seg varme som en syk gammel kjerring med KOLS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Må si sannheten om lekebiler, jeg skal hvertfall ikke kjøre eller ta på lekebil nå i voksen alder. Sykkel derimot kan jeg ta på og bruke, den kommer hvertfall frem fra a til b noe ikke strøm møkk gjør

Er du redd for å bli besudlet?

3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Da har du ikke kjørt en dieselbil med sterk motor, ingen ting å si på akselerasjonen heller. Prøv å kjør en sterk dieselbil, da skjer det noe med en gang du trykker på gassen 

 

3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Og du tror på det?

Du fremstår mer og mer som en slags harry månelandingsfornekter. Du fremsetter dine egne feilaktige forestillinger som sannhet, mens du fornekter virkeligheten når den blir servert deg på et sølvfat.

Du gir inntrykk av at du har mye teknisk forståelse, men f.eks at en hvilken som helst motor som går på drivstoff har en elendig virkningsgrad utenfor et snevert turtallsområde, mens en elmotor har veldig høy virkningsgrad nært sagt over hele registeret, ser du ikke ut til å fatte. Det er en grunn til at det fins girkasser på bensin/dieselbiler, mens de ikke eksisterer på elbiler. De er der for å lappe på en svakhet ved motorene. En svakhet som ikke finnes i elmotorer. Dette er mye av grunnen til at en stor og tung familiebil som en Tesla S kan hamle opp med mange av de råeste sportbilene. Det er en HELT annen teknologi som du av en eller annen grunn ikke vil ta på. Vel vel, jeg kommer ikke til å gråte over at du med overlegg går glipp av mulighetene. Når du engang skifter over (og det vil du), vil du tenke hvorfor i h**vete ventet jeg så lenge?

Your loss, mate.

Anonymkode: 8b77f...9aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksen alder? Du? Javel, oppfør deg som det da. Tror ikke jeg har møtt noen voksne som er så opptatt at dette temaet og girer seg så opp over andres valg. 

Anonymkode: cb8d0...de3

Ok, da vet jeg det. Jeg er stolt av å gjøre alt jeg kan for å holde på diesel og ikke forurense klimaet slik dere elbileiere gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Produksjon av batterier skaper noe mer utslipp, men med en gang bilene er på veien så suser fossilbilene forbi i utslipp. Og ikke bare CO2, men også giftstoffer som forgifter den lokale lufta og skaper sykdom og død.

Videre ser du i linkene jeg ga deg at elbiler har mye bedre ytelse en stinkende giftbiler.

Jeg kan kjøre vanvittig langt og bytte 5 bmw'er før jeg forurenser mer enn deres tesla batterier forurenser kun ved produksjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Elbiler blir varme med en gang, i motsetning til giftbiler som må hoste og harke seg varme som en syk gammel kjerring med KOLS.

Mye mulig, men varmen kan ikke brukes, det går utover rekkevidden på leken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for å bli besudlet?

 

Du fremstår mer og mer som en slags harry månelandingsfornekter. Du fremsetter dine egne feilaktige forestillinger som sannhet, mens du fornekter virkeligheten når den blir servert deg på et sølvfat.

Du gir inntrykk av at du har mye teknisk forståelse, men f.eks at en hvilken som helst motor som går på drivstoff har en elendig virkningsgrad utenfor et snevert turtallsområde, mens en elmotor har veldig høy virkningsgrad nært sagt over hele registeret, ser du ikke ut til å fatte. Det er en grunn til at det fins girkasser på bensin/dieselbiler, mens de ikke eksisterer på elbiler. De er der for å lappe på en svakhet ved motorene. En svakhet som ikke finnes i elmotorer. Dette er mye av grunnen til at en stor og tung familiebil som en Tesla S kan hamle opp med mange av de råeste sportbilene. Det er en HELT annen teknologi som du av en eller annen grunn ikke vil ta på. Vel vel, jeg kommer ikke til å gråte over at du med overlegg går glipp av mulighetene. Når du engang skifter over (og det vil du), vil du tenke hvorfor i h**vete ventet jeg så lenge?

Your loss, mate.

Anonymkode: 8b77f...9aa

Går ikke glipp av noe jeg, trives med min BMW diesel og kan ikke fordra lekebiler. Skal kjøpe en lekebil til min fremtidige sønn når han blir 4-5 år som går på strøm 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Går ikke glipp av noe jeg, trives med min BMW diesel og kan ikke fordra lekebiler. Skal kjøpe en lekebil til min fremtidige sønn når han blir 4-5 år som går på strøm 👍

Hva bruker en sånn BMW 535D på 0-100? 6-7 sekunder? 🤣

Anonymkode: 9e068...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Mye mulig, men varmen kan ikke brukes, det går utover rekkevidden på leken. 

Med 90% effektivitet på elmotorer så blir det nok lite varme til overs. Med dieselmotoren så går minst 75 % av energien til å ødelegge lungene til folk.

Anonymkode: dc8a5...b53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg kan kjøre vanvittig langt og bytte 5 bmw'er før jeg forurenser mer enn deres tesla batterier forurenser kun ved produksjonen!

Nei det kan du ikke. Elbiler har litt høyere utslipp ved produksjon, men så snart de er på veiene så går giftbiler forbi i utslipp ganske snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...