Gå til innhold

er det spesielt vanskelig å finne seg kjæreste i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig! Jeg gikk for utlending( møttes via jobb i utlandet) og det var vanskelig. Søker nå pp tinder og de jeg føler at har mest potensiale er utebkandske, men orker det ikkwme igjen. Nordmenn har jeg også gitt opp. 

Anonymkode: 6f1a7...92b

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norge er blitt ganske multikulturelt, og du finner deg lett en utenlandsk man nsom bor i Norge. Da får du i pose og sekk.

Anonymkode: 02018...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles litt rart ut å komme inn i en sånn tråd og si nei, men jeg tror det handler om hvem man møter på og hva man liker.

Jeg har aldri opplevd det som vanskelig å finne kjæreste i Norge. Som singel syntes jeg datinglivet var morsomt, jeg møtte en del menn som jeg likte, også ble jeg sammen med en av dem. Jeg har også lagt noen forhold bak meg, men ingen så langvarige og gode som det jeg har i dag.

Samtidige så ser jeg jo at flere av vennene mine sliter. Da både menn og kvinner. Kanskje er jeg ikke kresen nok, kanskje har jeg hatt flaks eller kanskje har de uflaks. Vanskelig å si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, heipådegsann skrev:

Det føles litt rart ut å komme inn i en sånn tråd og si nei, men jeg tror det handler om hvem man møter på og hva man liker.

Jeg har aldri opplevd det som vanskelig å finne kjæreste i Norge. Som singel syntes jeg datinglivet var morsomt, jeg møtte en del menn som jeg likte, også ble jeg sammen med en av dem. Jeg har også lagt noen forhold bak meg, men ingen så langvarige og gode som det jeg har i dag.

Samtidige så ser jeg jo at flere av vennene mine sliter. Da både menn og kvinner. Kanskje er jeg ikke kresen nok, kanskje har jeg hatt flaks eller kanskje har de uflaks. Vanskelig å si.

Det er jo folk som har kjæreste hele tiden. Kusina mi er ei sånn, og har gått i klasse med et par sånne. Kanskje ser de ikke etter spenning og forelskelse, men tenker mer penger, trygghet og praktisk..ikke vet jeg. 

Jeg er nok kresen. Jeg faller bare hardt når jeg faller, men faller stort sett ikke for noen. Dette er veldig vanskelig å skjønne. Er det jeg som bare er kresen, eller møter jeg bare ikke de rette mennene? Jeg tenker ikke økonomisk praktisk eller utdannelse..jeg tenker følelser. 

Anonymkode: 1a8e0...576

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo folk som har kjæreste hele tiden. Kusina mi er ei sånn, og har gått i klasse med et par sånne. Kanskje ser de ikke etter spenning og forelskelse, men tenker mer penger, trygghet og praktisk..ikke vet jeg. 

Jeg er nok kresen. Jeg faller bare hardt når jeg faller, men faller stort sett ikke for noen. Dette er veldig vanskelig å skjønne. Er det jeg som bare er kresen, eller møter jeg bare ikke de rette mennene? Jeg tenker ikke økonomisk praktisk eller utdannelse..jeg tenker følelser. 

Anonymkode: 1a8e0...576

Jeg tenker også utelukkende følelser. Elsker forelskelsesfasen og spenningen, synes det er den beste delen av nye forhold. Men når jeg er stormforelsket får jeg lyst til å bli sammen med den jeg er forelsket i, det er derfor jeg "alltid" har hatt kjæreste. Jeg har veldig lett for å falle for noen, og har veldig lett for å skli inn i forhold når jeg har falt. Men jeg har nok aldri vært særlig kresen, har stort sett vært fornøyd så lenge mannen er snill, får hodet mitt til å spinne og sommerfuglene til å flakse rundt i magen min.

På grunn av at jeg er så lite kresen har jeg gått på min del smeller, og hadde jeg blitt singel nå tror jeg jeg hadde blitt mye mer kresen enn hva jeg var før dette forholdet jeg er i nå. Da hadde jeg nok begynt å tenke praktisk (føler det er mer nødvendig med barn). Men jeg er veldig glad jeg var litt mindre kresen når jeg møtte mannen min, fordi skulle jeg sett på utdanning, økonomi og det praktiske den gang hadde jeg aldri blitt sammen med han. Og da hadde jeg gått glipp av veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 0.41, Gent82 skrev:

Jeg blir imponert av at folk faktisk er sammen, jeg. Hvordan fant du nåla i høystakken liksom

Jeg har nå bodd sammen i over 1 år med min kjære som jeg fant her inne 😃❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Peanut skrev:

Jeg har nå bodd sammen i over 1 år med min kjære som jeg fant her inne 😃❤️ 

Daam guurl! Nice! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...