Gå til innhold

er det spesielt vanskelig å finne seg kjæreste i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har reist mye, og ser mange finner seg kjærester i utlandet. Jeg synes det er lettere å få den type kontakt i utlandet. 
Nå er ikke jeg på Tinder eller MÅ date noen, det kommer når det kommer, men jeg synes det virker vanskeligere i Norge. Ut fra kg så virker det som alle bare er ute etter ons og ff. 
Er folk mer reservert her til lands? hvorfor er det så mye vanskeligere? jeg tenker jo at det letteste og mest praktiske er å finne seg en norsk mann, men utvalget er så lite og folk er vanskelige å komme inn på. Og fryktelig mye overvekt og usunn livsstil. 
Jeg synes det virker håpløst. Jeg ser ikke for meg at jeg får en norsk mann, men utlending er mye mer risikabelt. 

Anonymkode: 1a8e0...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det syntes jeg ikke. Aldri vært noe problem å få seg kjæreste her til lands. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (som mann) opplever at det er litt vanskeligere i Norge. Ikke så mye smalltalk, tilfeldige samtaler med fremmede osv. som gjør at man fort kan få flere bekjente, som igjen kan utvikle seg til noe mer. 

Anonymkode: ba3c8...d08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker jo som man må ha tinder da for å få seg kjæreste her.

Anonymkode: 1a8e0...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også utvalget er dårligere blant norske menn, vanskelig å finne noen jeg liker. Og mange norske menn er opptatt av å drikke, og fly på byen, noe jeg ikke er intr i. Har jo hatt norske kjærester før, men ikke funnet den rette. Nå derimot, funnet meg en flott mann, som ikke er norsk. Føler at menn fra mange andre land har lettere for å ta kontakt, og lettere for å vise interesse. Vi nordmenn er jo gjerne litt kaldere og vanskeligere å komme innpå. 

Anonymkode: 1b305...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns også utvalget er dårligere blant norske menn, vanskelig å finne noen jeg liker. Og mange norske menn er opptatt av å drikke, og fly på byen, noe jeg ikke er intr i. Har jo hatt norske kjærester før, men ikke funnet den rette. Nå derimot, funnet meg en flott mann, som ikke er norsk. Føler at menn fra mange andre land har lettere for å ta kontakt, og lettere for å vise interesse. Vi nordmenn er jo gjerne litt kaldere og vanskeligere å komme innpå. 

Anonymkode: 1b305...fe0

jeg er enig og det er dette som er problemet. Finner liksom ingen mann som har utseende for min smak. Alle har denne magen.
Så vidt jeg har datet en som var slank, han utdannet seg da til politi, men vi var alt for forskjellige. 
Men så er det det da, at når du finner deg en som ikke er norsk så blir det så dårlig tatt imot av din norske familie 😛 

Anonymkode: 1a8e0...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er enig og det er dette som er problemet. Finner liksom ingen mann som har utseende for min smak. Alle har denne magen.
Så vidt jeg har datet en som var slank, han utdannet seg da til politi, men vi var alt for forskjellige. 
Men så er det det da, at når du finner deg en som ikke er norsk så blir det så dårlig tatt imot av din norske familie 😛 

Anonymkode: 1a8e0...576

Jaha, er de skeptiske mot alle utenlandske menn? 

Anonymkode: 1b305...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet lite om hvordan det er i andre land. Jeg vil hovedsaklig ha et forhold, men det må jo klaffe også.

Er heller ikke interessert i å fly på byen og fylla hver helg (egentlig aldri).

Det er et familieliv jeg ønsker. Hadde jeg oppnådd det, hadde jeg vært lykkelig. Men føler bare jeg ikke er god nok, selv om jeg ser helt vanlig ut. Jeg er slank, men prøver å legge på meg litt muskler. Jeg er veldig glad i å løpe og holde meg i form.

Problemet mitt er at jeg er lite sosial utenom jobb, da jeg trenger mye alenetid. Orker ikke mye sosialt etter jobb, men skulle jo ønske jeg kunne komme hjem til en kjæreste og etterhvert også barn.

Til ab`er 1b305, så har jeg vist interesse for jenter, men det er som regel de som er kalde og avvisende.

Alle rundt meg får jo kjæreste og barn, så da er det tydeligvis meg det er noe galt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gent82 skrev:

Jeg blir imponert av at folk faktisk er sammen, jeg. Hvordan fant du nåla i høystakken liksom

njaaa. Jeg ser mange forhold som er stabile og "kjedelige". men jeg ser også ganske håpløst på det å finne noen.

Anonymkode: 1a8e0...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

njaaa. Jeg ser mange forhold som er stabile og "kjedelige". men jeg ser også ganske håpløst på det å finne noen.

Anonymkode: 1a8e0...576

Jo. Lot være å si det jeg da :). Men jo blir like imponert over hvor mye risiko de tar når de inviterer en psycho inn i livet sitt og hvor mye bullshit de risikerer å måtte igjennom. 

Men jeg er en lost case som har fjernet kjærlighet fra bucket lista mi. Uansett er det fint folk finner sammen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis siden mange liksom faller for thaihorer. Thai 21 gift med nordmann 63 👽💀👽💀👽💀👽💀

Anonymkode: f5361...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er vanskelig. På meg virker det som norske menn har så dårlig moral og elendige verdier.. Jeg er kun etter noe seriøst som etterhvert kan bli et familieliv. Men da har jeg så få å velge mellom at det er jo helt latterlig. 

Anonymkode: 8adfc...f72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mann her.

Trives best i andre land utenfor skandinavia, vi har jo ingen sosial kultur i Norge. Så er ikke lett å finne noen her. Så er det jo fylla og partylivet mange lever for. Norske er jo lite imøtekommende generelt, dømmer deg ned raskt.

Anonymkode: bdf53...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt annet enn norske kjærstet, men virker jo litt som de står i kø. Sier man man er singel så regner det mannfolk.

Anonymkode: b3312...c36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, æøå* skrev:

Jeg vet lite om hvordan det er i andre land. Jeg vil hovedsaklig ha et forhold, men det må jo klaffe også.

Er heller ikke interessert i å fly på byen og fylla hver helg (egentlig aldri).

Det er et familieliv jeg ønsker. Hadde jeg oppnådd det, hadde jeg vært lykkelig. Men føler bare jeg ikke er god nok, selv om jeg ser helt vanlig ut. Jeg er slank, men prøver å legge på meg litt muskler. Jeg er veldig glad i å løpe og holde meg i form.

Problemet mitt er at jeg er lite sosial utenom jobb, da jeg trenger mye alenetid. Orker ikke mye sosialt etter jobb, men skulle jo ønske jeg kunne komme hjem til en kjæreste og etterhvert også barn.

Til ab`er 1b305, så har jeg vist interesse for jenter, men det er som regel de som er kalde og avvisende.

Alle rundt meg får jo kjæreste og barn, så da er det tydeligvis meg det er noe galt med..

Det er ikke lettere for kvinner..nå er jeg blitt "gammel" passert 45 og har aldri hatt kjærester. Mye pga sjenanse og manglende selvtillit i ungdommen. Nå gjør det ingenting. Det er for sent likevel og toget har gått. Derfor er det godt at jeg aldri har vært involvert i noen mann siden jeg er alene. Savner ingenting, har aldri ønsket meg barn og bærer heller ingen sår etter kjærlighetsforhold.

Anonymkode: 43038...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig! Jeg gikk for utlending( møttes via jobb i utlandet) og det var vanskelig. Søker nå pp tinder og de jeg føler at har mest potensiale er utebkandske, men orker det ikkwme igjen. Nordmenn har jeg også gitt opp. 

Anonymkode: 6f1a7...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...