Gå til innhold

Misvisende tester!


mirama

Anbefalte innlegg

Jeg er utålmodig, og testet med billigstrimler fra RFSU igår. De tre testene jeg tok hadde en svak, svak strek (skyggestrek?). Jeg gikk og kjøpte clearblue og A1 tester, som jeg måtte ta igår (ble jo spent 😂), og begge var desverre negative. Idag morges tok jeg den siste strimmelen jeg hadde fra RFSU, og denne viste igjen en svaaak strek. Ikveld til jeg en ny RFSU (testvinne, ikke strimmel). Denne viste med en gang en tydelig rosa strek. Etter 10-15 minutter forsvant streken, og den er blendahvit. Kan noen hjelpe meg å forstå dette? Jeg vet at moralen er å vente, men er så utålmodig. Er idag på 13 dpo, venter tr på mandag. Legger ved bilde fra testen med strek, den som forsvant etter 10 min. Fikk ikke tatt bedre bilde desverre, visste ikke at jeg hadde dårlig tid 😅

5B2E9E47-488E-4495-9A86-23035144888B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som kan gi deg svaret er nye tester i morgen  :)

Anonymkode: d3610...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du? Klart er de billigere dårlige. Kjøp ordentlige tester

Anonymkode: bce6a...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RFSU har dessverre eit veldig dårleg rykte på seg, grunna missvisande tester.

Eg ville ikkje stolt på desse strekane, dessverre.

Håper eg tek feil og at du får positiv imorgon :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, mirama skrev:

Jeg er utålmodig, og testet med billigstrimler fra RFSU igår. De tre testene jeg tok hadde en svak, svak strek (skyggestrek?). Jeg gikk og kjøpte clearblue og A1 tester, som jeg måtte ta igår (ble jo spent 😂), og begge var desverre negative. Idag morges tok jeg den siste strimmelen jeg hadde fra RFSU, og denne viste igjen en svaaak strek. Ikveld til jeg en ny RFSU (testvinne, ikke strimmel). Denne viste med en gang en tydelig rosa strek. Etter 10-15 minutter forsvant streken, og den er blendahvit. Kan noen hjelpe meg å forstå dette? Jeg vet at moralen er å vente, men er så utålmodig. Er idag på 13 dpo, venter tr på mandag. Legger ved bilde fra testen med strek, den som forsvant etter 10 min. Fikk ikke tatt bedre bilde desverre, visste ikke at jeg hadde dårlig tid 😅

5B2E9E47-488E-4495-9A86-23035144888B.jpeg

Kjøpte RFSU test jeg å og de fikk svak strek som forsvant etter 20 min. Fikk to slike tester med svak rosa strek, andre tester var blendahvite. Fikk mensen dagen etter... aner ikke hva det kan ha vært. Mulig en kjemis graviditet. RFSU er veldig sensitive 10 ml/U andre tester måler fra 25 ml/U. Eller så feiler det RFSU testene noe..

her er bilde av mine.

 

13ED2924-5C45-4C3F-B523-BAD058A59660.png

112539B3-731D-4FBA-A3C2-14A7F64C2E8F.jpeg

Anonymkode: d1286...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering : negativ CB digital idag. Så da får vi se neste måned 😊

Endret av mirama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...