Gå til innhold

Hvordan får "mindre pene" kvinner flotte og kjekke menn? (Ikke ment som kritikk, bare ærlig spm)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En god venn av mannen min er en som mange påpeker utrolig kjekk. Høy, mørk og alt det der😁 

Kona er ikke på lik linje ifølge mange. Har ikke sett henne selv. Alle kompisene hans har både sagt det direkte til han å snakket om hvorfor han som fikk nesten hvem han ville endte opp med partneren han har i dag. 

Han svarte ærlig å sa «hun var ikke sånn før». Hun var visst en veldig pen dame før, men har nå blitt veldig lat, jobber ikke, overvektig osv. Han jobber fulltid og han var ærlig om at nå hadde de barn og han orket egentlig ikke finne seg noe annet akkurat nå da det funker slik det er i dag. Han har prøvd å snakke med henne å hvert ærlig om at han ikke tiltrekkes av henne lenger. Men hun har tydeligvis ikke gjort noe med det å de er fortsatt sammen. 

Syns det er spesielt om man har barn betyr ikke det at man skal være ulykkelig i forholdet sitt heller. Syns man kommer til et punkt at når partneren virkelig har gitt opp alt å lagt på seg veldig mye å nekter å gjøre noe med det er det en god nok grunn til å gå videre. Forstår om det er noe alvorlig i bildet. Men få kan på hånden med hjertet si at man velger å akseptere et slikt forhold når det har gått så langt. Å du har prøvd å gjøre noe med det. 

Så tror mange forblir i et forhold selv om partneren har forandret seg. Er en trygghet og man har kanskje barn. 

Anonymkode: 0367d...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke et sekund på din beskrivelse av henne. Dette virker bare veldig sært. 

Anonymkode: 9bfa3...fec

Ja, trollet overdrev litt med monobrynet og den mørke barten. Og prøvde litt for hardt å provosere med sin "skulle ikke tro at du har båret frem barn"-kommentar.

No soup for you. 

NEXT! 

Anonymkode: e1b07...387

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Min mann har en kamerat som er veldig kjekk og kona hans kan, for de som kun ser bilder av henne, virke som en slik du beskriver. MEN.. i virkeligheten har hun en fantastisk utstråling, hun er utrolig interessant, dyktig i sitt fag, sjarmerende, morsom, ukomplisert og skjønn. En god samtalepartner og venn. Ei man blir skikkelig glad i. Hun er litt lubben, og han ganske veltrent. Hun bruker lite sminke og har ikke helt sansen med klær, mens han ser alltid stilig ut. De er så utrolig glad i hverandre og det var han som la seg etter henne. 

Anonymkode: a12a7...a8b

Tror ikke på det du skriver. Det er noe du overdriver eller utelatter å si

Anonymkode: 0e495...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er menn med lite penger og da hjelper det ikke å være kjekk.

Anonymkode: 49f68...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er menn med lite penger og da hjelper det ikke å være kjekk.

Anonymkode: 49f68...55c

Han tjener ganske godt han. Eksen hans før henne var blond og slank og veldig pen (Han ba meg søke henne opp på Facebook så han kunne se hvor hun var komt i livet da han ikke hadde Facebook selv 😅). 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En god venn av mannen min er en som mange påpeker utrolig kjekk. Høy, mørk og alt det der😁 

Kona er ikke på lik linje ifølge mange. Har ikke sett henne selv. Alle kompisene hans har både sagt det direkte til han å snakket om hvorfor han som fikk nesten hvem han ville endte opp med partneren han har i dag. 

Han svarte ærlig å sa «hun var ikke sånn før». Hun var visst en veldig pen dame før, men har nå blitt veldig lat, jobber ikke, overvektig osv. Han jobber fulltid og han var ærlig om at nå hadde de barn og han orket egentlig ikke finne seg noe annet akkurat nå da det funker slik det er i dag. Han har prøvd å snakke med henne å hvert ærlig om at han ikke tiltrekkes av henne lenger. Men hun har tydeligvis ikke gjort noe med det å de er fortsatt sammen. 

Syns det er spesielt om man har barn betyr ikke det at man skal være ulykkelig i forholdet sitt heller. Syns man kommer til et punkt at når partneren virkelig har gitt opp alt å lagt på seg veldig mye å nekter å gjøre noe med det er det en god nok grunn til å gå videre. Forstår om det er noe alvorlig i bildet. Men få kan på hånden med hjertet si at man velger å akseptere et slikt forhold når det har gått så langt. Å du har prøvd å gjøre noe med det. 

Så tror mange forblir i et forhold selv om partneren har forandret seg. Er en trygghet og man har kanskje barn. 

Anonymkode: 0367d...02d

Veldig mulig at dette stemmer. 

Eksen hans før henne var blond og slank og veldig pen (Han ba meg søke henne opp på Facebook så han kunne se hvor hun var komt i livet da han ikke hadde Facebook selv 😅). Føler ikke at han prøver seg på meg heller, han er bare veldig rett frem, ærlig og åpen. Fortalte meg mye som han sa at han ikke engang hadde fortalt dama om denne eksen.

Ts

Anonymkode: 86841...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du kjenner én kjekk mann som er sammen med en dame som du ikke synes er så kjekk.

Dette har du da fått til å bli "mindre pene kvinner får flotte og kjekke menn" - så jeg synes du generaliserer.

De fleste blir sammen med noen som er ganske like dem selv, og da gjelder det hele pakka, ikke bare utseende.

Anonymkode: 1c7f6...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseende er vel ikke alt, personligheten telles jo mest og alt annet er vel bonus. Du vet heller ingenting om hans dame ut i fra utseende heller, så fokuser heller på deg selv før du generaliserer påstanden din?

Anonymkode: 09a62...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen hans før henne var blond og slank og veldig pen (Han ba meg søke henne opp på Facebook så han kunne se hvor hun var komt i livet da han ikke hadde Facebook selv 😅). Føler ikke at han prøver seg på meg heller, han er bare veldig rett frem, ærlig og åpen. Fortalte meg mye som han sa at han ikke engang hadde fortalt dama om denne eksen.

Ts

Anonymkode: 86841...791

Nå er det på tide du slutter å lyve før nesen din begynner å vokse.
Jeg nekter å tro at dere snakket ordentlig sammen for første gang og så sitter han og legger ut om både dama og eksen og ber deg om å stalke eksen hans på facebook. Hvis dette er sant så skjønner jeg hvorfor eksen dro fra ham. Jeg synes synd på den nåværende dama som er sammen med en sånn tosk som sitter og sikler på kollegaen sin og stalker eksen på facebook.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 21.11, dr_zhivago skrev:

Jeg ser litt mer praktisk på det jeg da. Og så må man jo holde kjeft om hvorfor man lurer henne med på trening, kan jo bare si "jeg trenger en treningspartner for å nå målene mine, og ingen motiverer meg bedre enn deg kjære ;-)" og sånt bullshit. Da når begge målet sitt uten at følelser blir trampet på. Må være litt smooth vettu;-) På det viset kan man skaffe seg drømmedama på "billigkjøp" 😄 .

Tipper på du er singel...

Anonymkode: 0f92f...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nå er det på tide du slutter å lyve før nesen din begynner å vokse.
Jeg nekter å tro at dere snakket ordentlig sammen for første gang og så sitter han og legger ut om både dama og eksen og ber deg om å stalke eksen hans på facebook. Hvis dette er sant så skjønner jeg hvorfor eksen dro fra ham. Jeg synes synd på den nåværende dama som er sammen med en sånn tosk som sitter og sikler på kollegaen sin og stalker eksen på facebook.

Hvorfor skal jeg lyve? Ble litt overrasket selv over at han brettet ut om så mye, men han sa at jeg var så lett å prate med, og det er ikke første gang jeg opplever slikt. Er vel bare noe med meg som gjør at folk åpner seg da, kan vel ikke jeg noe for. Sikler gjør han ikke, han er ikke flørtende slik jeg tolker det. Virker bare som han er en ærlig person som sier det han tenker og ikke noe mer enn det. Når vi satt å snakket om tidligere forhold og opplevelser i livet generelt, så er det ikke så unormalt å lure på hva eksen driver med da. Jeg er nå innom mine ekser og ser bare fordi det er litt morsomt å se hva de driver med nå, hvordan livet har forandret seg osv. Ekkel er han absolutt ikke.

Ts

Anonymkode: 86841...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg lyve? Ble litt overrasket selv over at han brettet ut om så mye, men han sa at jeg var så lett å prate med, og det er ikke første gang jeg opplever slikt. Er vel bare noe med meg som gjør at folk åpner seg da, kan vel ikke jeg noe for. Sikler gjør han ikke, han er ikke flørtende slik jeg tolker det. Virker bare som han er en ærlig person som sier det han tenker og ikke noe mer enn det. Når vi satt å snakket om tidligere forhold og opplevelser i livet generelt, så er det ikke så unormalt å lure på hva eksen driver med da. Jeg er nå innom mine ekser og ser bare fordi det er litt morsomt å se hva de driver med nå, hvordan livet har forandret seg osv. Ekkel er han absolutt ikke.

Ts

Anonymkode: 86841...791

Han har ikke lagt ut om dama si, bare for å få sagt det. Alt dette om eksen osv fortalte han andre natten vi jobbet i natt, når man sitter sammen i 7 timer så blir det jo til at man prater.

Anonymkode: 86841...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper på du er singel...

Anonymkode: 0f92f...d6c

Hvorfor det? Er det virkelig ingen som klarer å slanke ei dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 15.12.2018 den 21.26, Minesveiper skrev:

Har også sett veldig kjekke menn med helt normale damer og noe jeg har sett som har gått igjen noen ganger er at mannen har vært introvert og reservert. Dvs mannen er ikke typen som vil ta initiativ til damer når han først går ut og er sosial. Er man veldig kjekk som mann kan man komme unna med dette dersom man har en god sosial sirkel som man kan treffe damer gjennom, men det er verre om man ikke har det fordi da er man nødt til å ta initiativ selv for å komme i kontakt med damer. Damene disse mennene kommer i kontakt med der de som tar initiativ, og det er damene som tar initiativ som konkurrerer om en slik type mann siden han ikke tar initiativ selv.

Hei! Ser dette er en gammel tråd. Men jeg prøver.

Jeg er ganske kjekk, men jeg har ikke noen god sosial sirkel, så jeg føler det alltid er jeg som tar initiativ.

Du sier at de som er "veldig" kjekke slipper å ta initiativ selvom de har en sosial sirkel eller ikke?

Anonymkode: e39a8...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎12‎.‎2018 den 17.52, AnonymBruker skrev:

, hadde trippelhake, monobryn, mørk bart og var tydelig overvektig, var ustelt, håret i alle retninger

Anonymkode: 86841...791

En "umåtelig kjekk" mann faller ikke for et slikt troll. Beklager, dette går vi ikke på.

Anonymkode: 9ae48...6d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har livlig personlighet, er vittig, masse interesser, heldig med kroppsfasong (men ikke ansiktet), er visst "god i senga" (dvs ganske så energisk og ivrig/entusiastisk). 

 

Du beskriver deg selv som ufattelig kjedelig. Mange menn vil heller ha en rufsete men "gærn" dame istedetfor en pen og pertentlig dame, siden hun gjerne er både morsommere og god i senga. 

 

Eller kanskje du bare er pen uten utstråling.

 

Eller kanskje du ikke er hans type.

Anonymkode: b04b5...9df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har livlig personlighet, er vittig, masse interesser, heldig med kroppsfasong (men ikke ansiktet), er visst "god i senga" (dvs ganske så energisk og ivrig/entusiastisk). 

 

Du beskriver deg selv som ufattelig kjedelig. Mange menn vil heller ha en rufsete men "gærn" dame istedetfor en pen og pertentlig dame, siden hun gjerne er både morsommere og god i senga. 

 

Eller kanskje du bare er pen uten utstråling.

 

Eller kanskje du ikke er hans type.

Anonymkode: b04b5...9df

De vil heller ha deg mener du, skrytepave 😎

Anonymkode: c478e...083

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil heller ha deg mener du, skrytepave 😎

Anonymkode: c478e...083

Noen, ja

Anonymkode: b04b5...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen, ja

Anonymkode: b04b5...9df

Tviler ikke på det :) men folk som er pene og pertentlige på utsiden kan være noen gærne rufsetroll innenfor husets fire vegger de og ;) 

Anonymkode: c478e...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er veldig morsom, ålreit, tjener godt, kanskje de ble sammen når de var veldig unge, kanskje hun så veldig annerledes ut når de ble sammen? 

Anonymkode: 0a91e...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...