Gå til innhold

Hvordan får "mindre pene" kvinner flotte og kjekke menn? (Ikke ment som kritikk, bare ærlig spm)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi de er smart som velger kvinner som ikke er opptatt av selfies, instagram, snap og alt annet overfladiske ting.  Kvinner som leve livet rundt hvor mange likes de kan få på bilder de har brukt timesvis å fikse.  Her kan vi "uheldige" kvinner fokusere på hot sex, kjærlighet og passe på de menn i livet våres vet de er viktig og tatt være på.  

Anonymkode: 48561...ca1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du mener altså at pene kvinner har dårlig personlighet? 

Anonymkode: b6dc7...723

Mindre pene damer setter pris på det de har. De vet at de ikke har 50 karer som står klare på tinder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange har nok det dessverre. 

Anonymkode: 92edd...ed3

Mange har nok ikke det nei. Helt vanlige mennesker.

Anonymkode: b6dc7...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi de er smart som velger kvinner som ikke er opptatt av selfies, instagram, snap og alt annet overfladiske ting.  Kvinner som leve livet rundt hvor mange likes de kan få på bilder de har brukt timesvis å fikse.  Her kan vi "uheldige" kvinner fokusere på hot sex, kjærlighet og passe på de menn i livet våres vet de er viktig og tatt være på.  

Anonymkode: 48561...ca1

Jeg er da heller ikke opptatt av selfies, Instagram og snap ol- så hvilke kategori går jeg i da? 😂

Anonymkode: 86841...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

Mindre pene damer setter pris på det de har. De vet at de ikke har 50 karer som står klare på tinder. 

Du svarer ikke helt på spørsmålet mitt. De 50 karene på tinder behøver heller ikke å være gode menn, eller kjærestemateriale.

Anonymkode: b6dc7...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker lite reflekter TS, ettersom dette er noe du lurer på. Svaret er jo åpenbart for de fleste godt oppegående mennesker.

Anonymkode: 69321...551

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du får ufortjent mye pepper, ts. Tipper som et par andre i tråden at de var nærmere hverandre på skalaen da de ble sammen. Evt så er de et par som er 'unntaket som bekrefter regelen'.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er helt nylig at vi har begynt å jobbe sammen, har ikke snakket så mye tidligere, men pga en situasjon på jobb så hadde vi mulighet til å sitte sammen hele natta, vanligvis jobber vi på hver vår avdeling på natt og møtes mest når vi skal spise / hjelpe hverandre en sjelden gang iløpet av natten. 

Anonymkode: 86841...791

Les første innlegget ditt igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en slik fyr. Ufattelig kjekk, men også ekstremt opptatt av eget utseende. Jeg tror han har ting for det. At han liker å være "estetisk overlegen". Han har vært med pene damer også, men innimellom så finner han seg noen damer som folk flest ikke anser som pene eller alminnelige for den saks skyld. Personligheten til disse damene er ikke noe bedre enn Kari Nordmann. 

I langvarige forhold vil jeg tro at faktorer som personlighet spiller inn, og det at vi alle har forskjellige preferanser og smak.

Anonymkode: ad3e9...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Parasoll skrev:

Les første innlegget ditt igjen 

Ja? Hva er det du ikke forstår? Vi har jobbet sammen i bare en mnd ca. Men nylig har vi hatt muligheten til å sitte sammen på natt, tidligere har det vært én på en avdeling og én på en annen avdeling. Da var det ikke mulighet til å utveksle så mange ord med den andre nattevakten.

Anonymkode: 86841...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne dama du beskriver så «fint» er antakelig ei herlig dame - morsom, intelligent, sjarmerende, interessant, inkluderende, uten fordommer, og alle egenskaper kollegaen din så etter i en partner.

hvis det var som du sier, at du skjønner at ikke bare personligheten spiller inn, så hadde du ikke startet denne tråden.

du kunne skrevet at du ikke skjønner hvorfor du ikke får deg kjæreste uten å rakke ned på andre.

Anonymkode: 743f8...8b9

Lurte på hvordan jeg skulle fprmulere meg, for magefølelsen på dette innlegget var ikke god. 

Du sa det! Tror jeg. 

Anonymkode: 660ba...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje han var stygg før. 

Anonymkode: 08158...77c

Dårlig spøk. Du har selvfølgelig dine preferanser og kriterier for hva du finner pent, og tydeligvis så synes du ikke hu er pen. Det betyr ikke at alle andre synes hun er stygg. 

Anonymkode: 08158...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje han var stygg før. 

Anonymkode: 08158...77c

Dårlig spøk. Du har selvfølgelig dine preferanser og kriterier for hva du finner pent, og tydeligvis så synes du ikke hu er pen. Det betyr ikke at alle andre synes hun er stygg. 

Anonymkode: 08158...77c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber sammen med en fyr, hvor vi jobber i et bofellesskap hvor jeg og han har mesteparten av våre vakter alene sammen på turnus. Vi er mye sammen om nettene (nattevakt) og det blir til at vi snakker mye sammen, om alt og ingenting, om private ting og mindre private ting. Han har dame og jeg er ikke en person som prøver meg på eller legger an på menn som er i forhold, så jeg ser bare på han som en god kollega, som også er umåtelig kjekk. Forleden sa han ting som at jeg er ei flott dame, pen og høy og slank, at det ikke ser ut som jeg har født barn osv. At jeg er så lett å prate med og at han ikke har møtt noen i jobb sammenheng som var mer kul enn meg, og at han følte at jeg var ei pålitelig dame. Jeg tok det bare som et hyggelig kompliment, jeg blir ikke innbilsk av den grunn. Men jeg tenkte at dama hans måtte jaggu være pen, siden han hadde den type mening om at det å være høy og slank og pen var noe han likte da. Så jeg ble nå nysgjerrig og søkte opp dama hans på Facebook for å se hvordan hun så ut, av den nysgjerrighet. Og jeg er ikke en person som tenker at noen som helst er "stygg", det synes jeg ikke noe om å si om andre. Men hun var virkelig uheldig med utseendet, hadde trippelhake, monobryn, mørk bart og var tydelig overvektig, var ustelt, håret i alle retninger og ingen sminke (ikke at jeg mener at dette er viktig). Men da begynner jeg å lure.. Jeg sliter voldsomt med å finne kjæreste, jeg mener selv at jeg er veldig snill og god mot de rundt meg, er opptatt av at alle skal ha det bra, er alltid blid og får alltid folk til å le av mine teite kommentarer og humor. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er veldig pen, mer alminnelig, gjennomsnittlig. Så hvordan i all verden kan jeg og så mange andre slite med å få gode menn, mens sååååå lite attraktive mennesker kan få en så utrolig pen og kjekk og veltrent partner? Skjønner jo at ikke bare utseende spiller inn, jeg er jo ikke helt teit, men jeg bare lurer.......

Anonymkode: 86841...791

Du gir inntrykk av en person som prøver LITT for hardt å understreke alle de negative egenskapene du ikke er i besittelse av. Troverdigheten din svekkes sterkt av dette. 

For øvrig KAN folk endre utseende med tiden, noe som kan forklare hvordan enkelte par virker veldig umake. Jeg kjenner et par hvor begge var like stusselige da de traff hverandre, men noen år etter var han blomstret og blitt en skikkelig kjekk voksen mann, mens hun forblir en like grå mus som da de møttes. 

Anonymkode: 39829...0d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den beskrivelsen av deg selv kjøper jeg ikke. Ingen er "alltid blid", og om så er tilfelle, mangler de substans!

Det er også kjedelig med mennesker som "bare er snille og gode og alltid blide", for de fleste av oss er sammensatte individer, og det tyder på at du egentlig ikke kjenner hele deg. 

Folk er forskjellige ts. Han falt for henne, kanskje hun er mer interessant enn deg...

Anonymkode: c6fbc...033

Typisk KG-svar 🙄 Jeg tenker akkurat som TS flere ganger om dagen, ser så mange par der jeg tenker "hvordan i all verden klarte hun å få seg noen, når til og med hun klarer så må jeg være bare søppel".  Det eneste jeg kan få er kanskje en afrikaner. Og da må jeg kjøpe han får en halv million siden alle menn hater meg. Livet er urettferdig :( 

Anonymkode: 530d7...624

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann har en kamerat som er veldig kjekk og kona hans kan, for de som kun ser bilder av henne, virke som en slik du beskriver. MEN.. i virkeligheten har hun en fantastisk utstråling, hun er utrolig interessant, dyktig i sitt fag, sjarmerende, morsom, ukomplisert og skjønn. En god samtalepartner og venn. Ei man blir skikkelig glad i. Hun er litt lubben, og han ganske veltrent. Hun bruker lite sminke og har ikke helt sansen med klær, mens han ser alltid stilig ut. De er så utrolig glad i hverandre og det var han som la seg etter henne. 

Anonymkode: a12a7...a8b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk KG-svar 🙄 Jeg tenker akkurat som TS flere ganger om dagen, ser så mange par der jeg tenker "hvordan i all verden klarte hun å få seg noen, når til og med hun klarer så må jeg være bare søppel".  Det eneste jeg kan få er kanskje en afrikaner. Og da må jeg kjøpe han får en halv million siden alle menn hater meg. Livet er urettferdig :( 

Anonymkode: 530d7...624

Få stavingen riktig så har du kanskje større sjanser? Det heter for, ikke får. 

Og hvorfor mener du at du har sjans på Afrikanere, mener du at de er søppel?

Med slike holdninger så.. 

Anonymkode: 660ba...4df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få stavingen riktig så har du kanskje større sjanser? Det heter for, ikke får. 

Og hvorfor mener du at du har sjans på Afrikanere, mener du at de er søppel?

Med slike holdninger så.. 

Anonymkode: 660ba...4df

Hva mener du? Skal du også drive med mobbing nå? Har du ikke lært av dine foreldre at mobbing er slemt? 

Nei poenget er at jeg bare er søppel og at det eneste jeg kan få av menn er å kjøpe meg en. Sier IKKE at afrikanere er søppel. Er jeg som er det. Jeg hadde vært takknemlig for hvem som helst. Men jeg har dessverre ikke råd til å betale en halv million for en mann.

PS: vet ikke om du har dysleksi, men jeg har ikke skrivefeil. Lær deg å lese. Det eneste jeg kan FÅ står det. FÅ. OK? 

Anonymkode: 530d7...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BiancaWhite skrev:

Jeg tror ikke på denne. Lukter liksom litt troll 👹 

Enig. Det blir liksom tre ting på én gang som får meg til å tenke "typisk provoserende helge-innlegg på KG":

- Mannen er kjekk og synes TS er pen og utrolig trivelig å snakke med.

- Mannens kone er stygg som juling. Både overvektig, sjuskete i klær og hår, og til og med monobrow.

- TS er slank, pen, hyggelig og mener selvsagt ikke noe vondt med spørsmålet. Og lurer på hvorfor menn ikke vil ha henne som er så ydmyk, pen og hyggelig og får så fine komplimenter fra opptatte menn med stygge damer.

Dette har vi liksom hørt før. Mange ganger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...