Gå til innhold

En mann som lever i samboerskap er ikke mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan vi sette to streker under svaret på at en mann som lever i samboerskap ikke er en ordentlig mann. 

Anonymkode: 3bd53...b92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ekte mann lever slik han vil og bryr seg ikke hva andre måtte mene hva en ekte mann er.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, da er det utrolig mange falske menn i omløp. Jeg kjenner flere damer som tror de bor sammen med en mann, skal advare dem med en gang.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er en ordentlig mann selv om vi er samboere. Og for å irritere deg ennå mer kaller jeg han konsekvent som mannen :)

Anonymkode: b229d...1cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
22 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

En ekte mann lever slik han vil og bryr seg ikke hva andre måtte mene hva en ekte mann er.

Er det tid for juletroll...  ?

Ingen stopper deg fra å gjøre hva du vil og drite i hva andre måtte mene. Men er du ufin så vil du fort bli ensom. Å leve i et samfunn betyr og gi og ta. Ingå kompromisser og ikke bare tenke på seg selv. Ønsker du deg ikke familie så er du fri til å leve alene.

Noter deg at menn som lever familieliv ønsker dette, setter pris på å ha noen nære som han bryr seg om og som bryr seg om han tilbake. Det er mye klaging på dårlige forhold, men det er nemlig tapet av disse familieverdiene som gjør at folk blir i forholdet til tross for at forholdet har møtt på utfordringer. De kunne jo pakket og dratt iløpet av minutter om dette overhodet ikke hadde noen verdi for dem. 

Kos deg alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er en ordentlig mann selv om vi er samboere. Og for å irritere deg ennå mer kaller jeg han konsekvent som mannen :)

Anonymkode: b229d...1cb

det høres veldig rart ut for dem som hører du sier det siden mannen din enda ikke har tatt et standpunkt for å fri til deg.

Anonymkode: 3bd53...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

det høres veldig rart ut for dem som hører du sier det siden mannen din enda ikke har tatt et standpunkt for å fri til deg.

Anonymkode: 3bd53...b92

Hva med menn som er samboere og har fridd? Bør de flytte ut frem til bryllupet sånn at folk ikke skal tro han er en shemale?

Anonymkode: a311b...414

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, theTitanic skrev:

Er det tid for juletroll...  ?

Ingen stopper deg fra å gjøre hva du vil og drite i hva andre måtte mene. Men er du ufin så vil du fort bli ensom. Å leve i et samfunn betyr og gi og ta. Ingå kompromisser og ikke bare tenke på seg selv. Ønsker du deg ikke familie så er du fri til å leve alene.

Noter deg at menn som lever familieliv ønsker dette, setter pris på å ha noen nære som han bryr seg om og som bryr seg om han tilbake. Det er mye klaging på dårlige forhold, men det er nemlig tapet av disse familieverdiene som gjør at folk blir i forholdet til tross for at forholdet har møtt på utfordringer. De kunne jo pakket og dratt iløpet av minutter om dette overhodet ikke hadde noen verdi for dem. 

Kos deg alene. 

 

Jeg har ingen anelse hva dette har å gjøre med det jeg skrev. 

Jeg skrev følgende "En ekte mann lever slik han vil og bryr seg ikke hva andre måtte mene hva en ekte mann er." 

Noe som betyr at menn lever slik de vil i forhold eller alene og at en mann er ikke mindre mann fordi han lever i forhold eller om han lever alene.

 

Jeg har ingen anelse hva du babler om siden det ikke har noe å gjøre med det jeg skrev. 

 

Så siden du dikter opp ting jeg ikke har skrevet og gir meg meninger jeg ikke har. Så gjør jeg som jeg alltid gjør med slike brukere, Jeg ignorere dem.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

det høres veldig rart ut for dem som hører du sier det siden mannen din enda ikke har tatt et standpunkt for å fri til deg.

Anonymkode: 3bd53...b92

Hva med forhold hvor hverken kvinnen eller mannen ønsker giftemål, men fortsatt ønsker bo sammen og leve sammen resten av livet?

Anonymkode: 5b21b...854

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss da? Vi var samboere i mange år før vi giftet oss. Ble han ikke mann før det eller ble han mindre mann av ekteskap? 

Anonymkode: 89da5...65d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det høres veldig rart ut for dem som hører du sier det siden mannen din enda ikke har tatt et standpunkt for å fri til deg.

Anonymkode: 3bd53...b92

Å er det der skoen trykker... 

Ekteskap er ikke lenger så viktig. Noen vet at de vil levecresten av livet sammen uten å trenge et papir på det. Og å love ting til en gud er også verdiløst siden færre tror. Ikke har noen guder noe med ekteskap å gjøre heller. Man lover hverandre troskap. 

Selv så setter jeg pris på ekteskapet. Vi hadde vært like trofaste som samboere, men det er litt romantisk må innrømmes. Har forøvrig blitt fridd til av to andre tidligere, jeg sa nei og fortsatte samboerskapet. Tror jeg visste innerst inne at det ville gå den veien det gikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest theTitanic
5 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

 

Jeg har ingen anelse hva dette har å gjøre med det jeg skrev. 

Jeg skrev følgende "En ekte mann lever slik han vil og bryr seg ikke hva andre måtte mene hva en ekte mann er." 

Noe som betyr at menn lever slik de vil i forhold eller alene og at en mann er ikke mindre mann fordi han lever i forhold eller om han lever alene.

 

Jeg har ingen anelse hva du babler om siden det ikke har noe å gjøre med det jeg skrev. 

 

Så siden du dikter opp ting jeg ikke har skrevet og gir meg meninger jeg ikke har. Så gjør jeg som jeg alltid gjør med slike brukere, Jeg ignorere dem.

Kanskje du bør uttrykke deg bedre neste gang. Innlegget kunne tolkes på flere måter og jeg tolket det til at du ville leve uten å ta hensyn til en partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, theTitanic skrev:

Kanskje du bør uttrykke deg bedre neste gang. Innlegget kunne tolkes på flere måter og jeg tolket det til at du ville leve uten å ta hensyn til en partner. 

Kanskje du heller burde slutte å anta hva folk mener. Det virker også som det bare er du som tolker det slik du gjør. de fleste andre er nok smarte nok til å forstå hva jeg mente.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, du tenker at menn må gifte seg for å fortsatt kunne kalle seg mann? 

 

Anonymkode: 1069d...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med forhold hvor hverken kvinnen eller mannen ønsker giftemål, men fortsatt ønsker bo sammen og leve sammen resten av livet?

Anonymkode: 5b21b...854

da er dem ikke blitt voksne...

Anonymkode: 3bd53...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...