Gå til innhold

Mistet min lengste streak...:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet dere om det er mulig å få den tilbake? Glemte av å snappe en venn i går, så har jeg tydelig nok fått timeglass i natt mens jeg sov.... så var streaken borte når jeg våknet 😕 Har sendt noen snaps til hverandre, men den kommer ikke tilbake... Det var nesten 600 dager lang streak

Hilsen jente 17

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre i livet.

 

Jeg mistet også en lang streak for et par måneder siden, og for å være ærlig var det en lettelse.

Anonymkode: edf55...73e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå videre i livet.

 

Jeg mistet også en lang streak for et par måneder siden, og for å være ærlig var det en lettelse.

Anonymkode: edf55...73e

Hvorfor var det det?

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uff da. Det var trist.

Anonymkode: d34c4...053

Ja :( 

TS

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var det det?

Anonymkode: 9cde2...035

Fordi jeg innså ikke hvor stor plass den streaken tok, og hvor mye jeg stresset med det, før den ble borte. Det ble som å ta av seg en 30 kilos ryggsekk, egentlig.

Nå driter jeg i streaks og driter i snap. Føles mye bedre :)

Anonymkode: edf55...73e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Hvorfor så opphengt i streaks? Hvorfor ikke bare sende snaps til folk når du faktisk vil det? 2) Hva får du ut av streaks? Påvirker en streak livet ditt på en god måte, og hvorfor gjør det det? Det lurer jeg på. :) 

Endret av s0la
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, s0la skrev:

1) Hvorfor så opphengt i streaks? Hvorfor ikke bare sende snaps til folk når du faktisk vil det? 2) Hva får du ut av streaks? Påvirker en streak livet ditt på en god måte, og hvorfor gjør det det? Det lurer jeg på. :) 

Er vel noe med det da, haha. At det gir høyere status og at det ser ut som man har venner. Har uansett ikke streak med 200 stk som veldig mange har, har bare med 3 streaks som er veldig lange. Andre streaks jeg får kommer og går, som varer i 3 dager så blir det over fordi det er sånne jeg ikke er så nær meg

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg innså ikke hvor stor plass den streaken tok, og hvor mye jeg stresset med det, før den ble borte. Det ble som å ta av seg en 30 kilos ryggsekk, egentlig.

Nå driter jeg i streaks og driter i snap. Føles mye bedre :)

Anonymkode: edf55...73e

Streaks er jo ikke stress. Hvor mye koster det deg å gå inn kanskje kun en gang om dagen for å sende en snap til personen som du har det med?🙄😂

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at folk skal fokusere på noe annet enn det innlegget mitt gikk ut på. Spurte ikke om deres mening angående streaks, men om det var mulig å få den tilbake til samme antall dager.. 

Ts 🙄🙄

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vel noe med det da, haha. At det gir høyere status og at det ser ut som man har venner. Har uansett ikke streak med 200 stk som veldig mange har, har bare med 3 streaks som er veldig lange. Andre streaks jeg får kommer og går, som varer i 3 dager så blir det over fordi det er sånne jeg ikke er så nær meg

Anonymkode: 9cde2...035

Hvorfor er du så opptatt av å ha høy status? Hvorfor kan du ikke være deg selv? Er det noen som spør deg hvor mange du har streaks med? Drit i dem, og gå din egen vei. Ingen bryr seg om streaks. Hvis det definerer deg som person ut i fra hvor høy eller lav status du har, sier det mer om de - enn deg.

Du kommer til å forstå når du blir eldre.

K 22

Anonymkode: 3f4ef...29a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet  streaken med bestevenninna mi i forrige uke, kan ikke huske å ha fått timeglass og vi sender snaps hver dag. Jeg fylte ut en henvendelse i appen og ba om få den tilbake! :hoho:

Fikk epost neste dag om at de gitt den tilbake igjen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at folk skal fokusere på noe annet enn det innlegget mitt gikk ut på. Spurte ikke om deres mening angående streaks, men om det var mulig å få den tilbake til samme antall dager.. 

Ts 🙄🙄

Anonymkode: 9cde2...035

Det tviler jeg på. Ellers hadde vel ikke ungdommer stresset med å holde det ajour. 

Anonymkode: bc485...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Mistet  streaken med bestevenninna mi i forrige uke, kan ikke huske å ha fått timeglass og vi sender snaps hver dag. Jeg fylte ut en henvendelse i appen og ba om få den tilbake! :hoho:

Fikk epost neste dag om at de gitt den tilbake igjen. :)

Samme gjør elevene mine 🙈

Anonymkode: 3f18a...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FantasDick skrev:

Mistet  streaken med bestevenninna mi i forrige uke, kan ikke huske å ha fått timeglass og vi sender snaps hver dag. Jeg fylte ut en henvendelse i appen og ba om få den tilbake! :hoho:

Fikk epost neste dag om at de gitt den tilbake igjen. :)

Seriøst? Funket det?? Hvor?

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet dere om det er mulig å få den tilbake? Glemte av å snappe en venn i går, så har jeg tydelig nok fått timeglass i natt mens jeg sov.... så var streaken borte når jeg våknet 😕 Har sendt noen snaps til hverandre, men den kommer ikke tilbake... Det var nesten 600 dager lang streak

Hilsen jente 17

Anonymkode: 9cde2...035

Skift fokus, vær tilstede i det virkelige livet. Du har bare ett.....Det er for kort og verdifullt til å kastes bort på avhengighet av sosiale media...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Resignert skrev:

Skift fokus, vær tilstede i det virkelige livet. Du har bare ett.....Det er for kort og verdifullt til å kastes bort på avhengighet av sosiale media...

Var ikke det jeg spurte om, troll

Anonymkode: 9cde2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Var ikke det jeg spurte om, troll

Anonymkode: 9cde2...035

Er folk troll fordi de skriver noe du ikke liker?

Anonymkode: e95fa...417

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...