Gå til innhold

har du lest victoria av knut hamsun?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mange vanskelige ord på en måte. som vi ikke bruker i dag, jeg er en som ikke snakker sånn hvertfall. det er nok bare at norsk kunnskapen min er ræva😂

Anonymkode: 1cdea...5fc

Den blir bedre hvis du leser flere bøker! :) 

Anonymkode: 0df2e...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla – Er også ei vakker og pen jente. Vi møter henne først når Johannes redder henne litt uti boka. Det virker som om Camilla bryr seg mest om utseendet og heltedåder. Hun er ikke så trofast mot Johannes, fordi hun var forlovet med Johannes og hun bryter forlovelsen. Hun ender til slutt opp med en som heter Richmond.

 

Anonymkode: 5ce20...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 21.50, SoWhat? skrev:

Neida. Det er jo ikke helt som norsk nå i dag. Det er det jo ikke, så skjønner jo hva du tenker. Men Hamsun ville ikke hatt den kraften om det var skrevet som i nåtid. Det klør litt i fingrene for å si hva jeg tenker og mener om boka og persongalleriet, men jeg kan ikke det altså  🙂 sorry. 

ferdig for lenge siden. det var ikke noe prøve eller vurdering. jeg går ikke på skole. jeg klarte meg veldig fint med det jeg skulle. men jeg synes fortsatt du kunne sagt det🙂jeg hadde heller ikke sagt det til noen andre hvis det var lekse.

Anonymkode: a8b13...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Haha, fordypningsoppgave?

Anonymkode: 04f3f...dea

nei

Anonymkode: a8b13...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...