Gå til innhold

har du lest victoria av knut hamsun?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Ups. Da har du gjort en dumhet og ikke lånt den før. Jeg skulle gjerne skrevet noe om den boka, for det er en nydelig historie 🙂 men jeg gjør ikke det når du ikke prioriterer riktig. Er ikke sånt pekefinger-menneske til vanlig, men skole og utdannelse er viktig når du først har valgt det. Du vet det godt selv også. Nemlig 🙂

nå orker jeg ikke å si det mer. men det har ikke noe med skole å gjøre....🙂 har bare hatt tiden i dag.

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sikkert bare se filmen som ble laget for noen år siden. 

Anonymkode: 2f0a3...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nå orker jeg ikke å si det mer. men det har ikke noe med skole å gjøre....🙂 har bare hatt tiden i dag.

Anonymkode: 1cdea...5fc

Gi deg. Du må lese den til i morgen. Hvorfor? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sikkert bare se filmen som ble laget for noen år siden. 

Anonymkode: 2f0a3...6ed

jeg skal se den senere

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Last den ned, lag deg noe kakao eller te og sett deg ned og les. Det går fint det :jepp:

 

ja,hadde gått fint. det er bare at jeg ikke er flink til å lese. eller beskrive persponer uti fr en bok.

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lån den for 29 kr på sfanytime.com. Du kan også Google: Victoria person Knut Hamsund analyse.

Kos deg! 

Anonymkode: e6b44...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Gi deg. Du må lese den til i morgen. Hvorfor? 

jeg må ikke lese den til i morgen?

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde begynt å lese med en gang du fikk lenka, hadde du allerede lest 10% av boka. I stedet har du kasta bort tida på å dille i disse to trådene.

Anonymkode: d56f6...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde begynt å lese med en gang du fikk lenka, hadde du allerede lest 10% av boka. I stedet har du kasta bort tida på å dille i disse to trådene.

Anonymkode: d56f6...5cc

nei, jeg er ferdig nå

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nei, jeg er ferdig nå

Anonymkode: 1cdea...5fc

Oi! Da er du mye raskere til å lese enn jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg må ikke lese den til i morgen?

Anonymkode: 1cdea...5fc

Leste jeg feil da. Men du. Les boka. Den er fin altså. En av de beste bøker ever, og jeg tuller ikke!  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Leste jeg feil da. Men du. Les boka. Den er fin altså. En av de beste bøker ever, og jeg tuller ikke!  🙂

ja.den er nok fin. bare ikke helt min stil. siden den er litt for gammeldags. jeg har lest den. men ikke fulgt med så godt mens jeg leste haha. jeg vet veldig godt hva boka handler om da. og som nevnt tideligere så er jeg ikke noe  god til å beskrive personer ut i fra en bok. så spørmålet mitt var egt bare hvordan camilla er som person🙂 så uansett hvor mange gangerr og hvor nøye jeg leser den. kommer jeg ikke til å kunne svare på det spørsmålet haha

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fortsatt m noen vil svare på hvordan camilla var som person. kan de gjerne det. siden jeg skjønner ikke😂

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja.den er nok fin. bare ikke helt min stil. siden den er litt for gammeldags. jeg har lest den. men ikke fulgt med så godt mens jeg leste haha. jeg vet veldig godt hva boka handler om da. og som nevnt tideligere så er jeg ikke noe  god til å beskrive personer ut i fra en bok. så spørmålet mitt var egt bare hvordan camilla er som person🙂 så uansett hvor mange gangerr og hvor nøye jeg leser den. kommer jeg ikke til å kunne svare på det spørsmålet haha

Anonymkode: 1cdea...5fc

Men altså. Det er jo i bøker en virkelig får et bilde av hvordan personer er da. Gammeldags? Hm. Det er et tema som har vært aktuelt fra tidenes morgen, og nok vil være det til tidenes ende vil jeg tro  🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Men altså. Det er jo i bøker en virkelig får et bilde av hvordan personer er da. Gammeldags? Hm. Det er et tema som har vært aktuelt fra tidenes morgen, og nok vil være det til tidenes ende vil jeg tro  🙂

mange vanskelige ord på en måte. som vi ikke bruker i dag, jeg er en som ikke snakker sånn hvertfall. det er nok bare at norsk kunnskapen min er ræva😂

Anonymkode: 1cdea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

mange vanskelige ord på en måte. som vi ikke bruker i dag, jeg er en som ikke snakker sånn hvertfall. det er nok bare at norsk kunnskapen min er ræva😂

Anonymkode: 1cdea...5fc

Neida. Det er jo ikke helt som norsk nå i dag. Det er det jo ikke, så skjønner jo hva du tenker. Men Hamsun ville ikke hatt den kraften om det var skrevet som i nåtid. Det klør litt i fingrene for å si hva jeg tenker og mener om boka og persongalleriet, men jeg kan ikke det altså  🙂 sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla som person er en basic bitch, men så viser det seg at hun har overnaturlige evner. Forekdempel kan hun teleportere og kan noen ganske rå trylleformler som hun bruker på både godt og vondt. Hun smisker ganske mye med Victoria, men inni seg er hun egentlig ganske sad siden hun ble misbrukt av stefaren sin og ikke tror på at hun er pen. Derfor får hun anorexi også. Ikke noe hjelp å få noe sted, så hun blir litt av en kjiping. 

Eller ikke. 

Anonymkode: 0df2e...38d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...