Gå til innhold

Damer på Kg. Jeg har noen spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En hypotetisk situasjon

Du sitter i godstolen alene hjemme, det ringer på døren og utenfor står det en mann. Du åpner døren og ser at det er eksen din. Han forteller at han har funnet ut sannheten om seg selv. Hans kall er å være en hund og du må være hans eier ellers kaster han en forbannelse over deg. 

Du kan velge hvilken rase han skal være. Hvilken velger du? Hva sier du til nåværende  evt fremtidige kjæreste om at du har fått deg en hund? 

Anonymkode: dd1c6...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da roper jeg til ham at han er en idiot som fortsatt ruser seg,at jeg ringer politiet hvis han ringer på hos meg flere ganger,og driter i å nevne det til nye kjæresten. Jeg orker ikke se de to brødrene i slosskamp enda en gang!

Anonymkode: bb15d...13e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en puddel, og det første jeg gjør er å kastrere han.

Til min mann sier jeg at: 

dette er Jørgen, han er veldig ulydig, men det er meningen at han skal bli ei arbeidsbikkja. Ikke vær redd for å være hard med han. Han skal ikke inn, og slettes ikke opp i senga, han skal bo ute i hundehuset sitt. Han liker ikke at jeg koser med han, så det må du gjøre. 

Endret av floram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er et utpreget kattemenneske og aldri vil anskaffe meg hund, så må eksen - som den kjøteren han er - sendes på omplassering der han får grundig dressur.

Anonymkode: 51580...a33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sikkert sagt noe sånn: «Jeg forstår at du tror du er en hund, men jeg opplever deg som veldig syk og at du trenger hjelp. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg til lege. Jeg hadde så tatt han med til fastlege/ legevakt og fått han vurdert for hans psykiske helse. Hadde min eks vært psykisk ustabil før han møter opp på døra, hadde min eks visst om dette og enten vært med å hjelpe han, eller vist forståelse for at jeg ville ha hjulpet min eks til å få det bedre i sitt liv. 

Anonymkode: 6640a...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom min eks hadde vært psykisk ustabil før han møter opp på døra, hadde min mann visst om dette... mente jeg 🤷‍♀️

Anonymkode: 6640a...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smelt igjen døren å låst den. Takket meg selv for at jeg gjorde et godt valg da han ble en x. Dette var jo nok en bekreftelse på det. Ikke brydd meg mer om episoden. Det kunne han takke seg selv for, da dette var hans valg. 

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt en eks som kunne vært en hund...Så hypotesen din funker ikke her.

Anonymkode: e65d4...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 18.03, AnonymBruker skrev:

En hypotetisk situasjon

Du sitter i godstolen alene hjemme, det ringer på døren og utenfor står det en mann. Du åpner døren og ser at det er eksen din. Han forteller at han har funnet ut sannheten om seg selv. Hans kall er å være en hund og du må være hans eier ellers kaster han en forbannelse over deg. 

Du kan velge hvilken rase han skal være. Hvilken velger du? Hva sier du til nåværende  evt fremtidige kjæreste om at du har fått deg en hund? 

Anonymkode: dd1c6...83a

Hadde bedt ham om å reise til det røde, Søte helvette og smeltet døra i trynet på ham. OG ringt politiet for å få ham fysisk fjernet og framstillt for lege.

Anonymkode: 02d5c...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...