Gå til innhold

Synes noen extensions er fint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn helt ærlig. Det er lite som er mer uattraktivt enn fake hår, lange fake negler, fake vipper og fake lepper i mine øyne. Finnes det mennesker som synes dette er fint? Jeg kan ikke skjønne hvordan man vil leve på en løgn:p 

Anonymkode: eae88...5f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har man extensions av god kvalitet så er det ikke synlig at det er fake. 

Selv bruker jeg kun falske negler, og får mye skryt for hvor fint det er. 

Anonymkode: d45d4...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man extensions av god kvalitet så er det ikke synlig at det er fake. 

Selv bruker jeg kun falske negler, og får mye skryt for hvor fint det er. 

Anonymkode: d45d4...bf8

Den hører jeg litt for ofte. Jeg synes ikke falske negler er det verste. Det verste er nok vippeextensions og falske lepper. 

Anonymkode: eae88...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den hører jeg litt for ofte. Jeg synes ikke falske negler er det verste. Det verste er nok vippeextensions og falske lepper. 

Anonymkode: eae88...5f3

Det er nok mange du har sett med både støpte/påsatte negler og filler i leppene som du ikke aner er falskt.  De færreste overdriver.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Det er nok mange du har sett med både støpte/påsatte negler og filler i leppene som du ikke aner er falskt.  De færreste overdriver.

Det er da ikke hovedpoenget? Søsteren min tok fillers som "ikke skulle synes", jeg så det nå likevel fordi det er søsteren min og sa helt tydelig til henne at hun ser mye finere ut, naturlig. Jeg tror mange menn er blinde for disse tingene, men for oss som har vært litt inni det "miljøet" og kjenner mange som tar disse tingene er det ganske lett å spotte. Man ser det på ansiktsdynamikken, blant annet. Neglextensions ser man det på vinkelen. 

Anonymkode: eae88...5f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det alltid på de som har filler i leppene fordi leppene ikke beveger seg normalt når de snakker. Uansett hvor «naturlig» de selv tror det er.

Anonymkode: b2726...a26

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt ærlig. Det er lite som er mer uattraktivt enn fake hår, lange fake negler, fake vipper og fake lepper i mine øyne. Finnes det mennesker som synes dette er fint? Jeg kan ikke skjønne hvordan man vil leve på en løgn:p 

Anonymkode: eae88...5f3

Hva er uattraktivt med det? Jeg synes folk som er usikker på seg selv og legger seg oppi hva andre gjør er uattraktivt. Hva med å feie for sin egen dør?

Og hvordan lever jeg f.eks som bruker extensions i håret på en løgn? Løgn ville vært om jeg utgidde meg for å være en annen. Jeg bruker extensions fordi håret mitt er supertynt og blir aldri lengere enn litt forbi skuldrene. Skal ikke jeg da få gjøre det som får meg til å føle meg fin, om ikke finere? Pass på deg selv, moralpoliti

Anonymkode: 92e7a...38d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klassiske vippeextensions og har brukt det et års tid. Får mye skryt for vippene mine. Jeg har selv veldig korte og lyse vipper etter cellegift. Bruker relativt korte extensions og får et veldig naturlig resultat. Praktisk å slippe maskara, og deilig å ha vipper.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt ærlig. Det er lite som er mer uattraktivt enn fake hår, lange fake negler, fake vipper og fake lepper i mine øyne. Finnes det mennesker som synes dette er fint? Jeg kan ikke skjønne hvordan man vil leve på en løgn:p 

Anonymkode: eae88...5f3

Tenker du det samme om sminke også eller? 

Jeg derimot syns det hadde vært ekstremt kjedelig om alle skulle gått rundt usminket og ikke pyntet seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye over det. Selv bruker jeg litt sminke, farger håret og neglelakk. Det er heller ikke "naturlig". Altså, om de overdriver sånn at du skal se at det er falskt, så jo, kan hende jeg stirrer et sekund lengre. Men jeg gidder faktisk ikke legge meg oppi hvordan de vil leve livet sitt og hva de vil gjøre med sin egen kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt hair extentions før, og det så ut som mitt naturlig hår. De fleste rundt meg visste at jeg hadde det, og jeg fikk ingenting annet enn positive tilbakemeldinger. Mitt naturlige hår er veldig tynt, og blir det lenger enn skuldrene så sprer det seg i tuppene på en måte selv om det ikke er slitt. Med hair extentions  var jeg mye mer stolt av hvordan håret mitt så ut, og selvtilliten var bedre. Jeg måtte dessverre ta det av etter å ha brukt det i ca 4 mnd, da det ble altfor dyrt for meg. Jeg måtte ca hver 6 uke tilbake til frisør, for å heise opp løs-håret, og det kostet ca 3000 kr per gang. I tillegg måtte jeg annen hver mnd farge etterveksten i samme farge, og det kostet en 800 kr. Første gang jeg satte på, betalte jeg vel 8000. I tillegg måtte jeg betale for shampoo, balsam, hårkur, olje, flokespray med jevne mellomrom, da det gikk tomt. Jeg brukte vel 13000 kr på bare 4 mnd på dette. Per år ville håret kostet meg rundt 25000 vil jeg tippe- Det er noe jeg ikke har mulighet til..

Men jeg savner håret hver eneste dag..

HAr også flere venner som har hatt/eller har extentions, det synes ikke på noen av dem. Det handler mye om kvalitet, og at den som setter på håret vet hvordan man gjør det.

---

Har også hatt fake negler og de fleste av mine venner har/har hatt på et eller flere tidspunkt. Det synes heller ikke noe særlig så lenge du går til en som kan det. Kjenner også folk med løsvipper, og på noen ser det veldig fint ut, mens på andre blir det litt unaturlig.

Tenker at folk bør få lov til å gjøre hva de vil jeg.

Endret av tussi84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.12.2018 den 2.13, tussi84 skrev:

Jeg har hatt hair extentions før, og det så ut som mitt naturlig hår. De fleste rundt meg visste at jeg hadde det, og jeg fikk ingenting annet enn positive tilbakemeldinger. Mitt naturlige hår er veldig tynt, og blir det lenger enn skuldrene så sprer det seg i tuppene på en måte selv om det ikke er slitt. Med hair extentions  var jeg mye mer stolt av hvordan håret mitt så ut, og selvtilliten var bedre. Jeg måtte dessverre ta det av etter å ha brukt det i ca 4 mnd, da det ble altfor dyrt for meg. Jeg måtte ca hver 6 uke tilbake til frisør, for å heise opp løs-håret, og det kostet ca 3000 kr per gang. I tillegg måtte jeg annen hver mnd farge etterveksten i samme farge, og det kostet en 800 kr. Første gang jeg satte på, betalte jeg vel 8000. I tillegg måtte jeg betale for shampoo, balsam, hårkur, olje, flokespray med jevne mellomrom, da det gikk tomt. Jeg brukte vel 13000 kr på bare 4 mnd på dette. Per år ville håret kostet meg rundt 25000 vil jeg tippe- Det er noe jeg ikke har mulighet til..

Men jeg savner håret hver eneste dag..

HAr også flere venner som har hatt/eller har extentions, det synes ikke på noen av dem. Det handler mye om kvalitet, og at den som setter på håret vet hvordan man gjør det.

---

Har også hatt fake negler og de fleste av mine venner har/har hatt på et eller flere tidspunkt. Det synes heller ikke noe særlig så lenge du går til en som kan det. Kjenner også folk med løsvipper, og på noen ser det veldig fint ut, mens på andre blir det litt unaturlig.

Tenker at folk bør få lov til å gjøre hva de vil jeg.

Men det trenger da ikke bli så dyrt som det du skriver. Jeg bruker også tape extensions og betaler ikke så mye. Kjøper hår på nett og setter på billig hos frisør. 

Anonymkode: 63b4a...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI , det er ikke fint. Ekkelt som fy å skulle ta igjennom hår ....og man kjenner halvveis parykk!🤮

Anonymkode: f95c0...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI , det er ikke fint. Ekkelt som fy å skulle ta igjennom hår ....og man kjenner halvveis parykk!🤮

Anonymkode: f95c0...72f

Ingen som har sagt at du skal te igjennom noen sitt hår da :) Kunne forresten spart deg for den emojien

Anonymkode: 92e7a...38d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes stort sett extensions ser falskt ut, eneste gang jeg kan syntes det ser greit ut er nok når det blir brukt for å adde volum og ikke lengde, eller hvis det bare er noe lenger enn ditt eget hår og fint oppklipt. Og folk må være veldig nøye med å holde det fint, gre det og flette det hver kveld, ikke noe fint når det blir en stor floke. Ellers ser et sunt hår mye finere ut enn et slitt hår, uansett om det er aldri så langt. Mitt er ca 60 cm langt, og på vinteren er det ganske tørt og vanskelig, skulle ønske jeg "fikk lov" og turte og klippe meg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri hatt påsett hår, eg har enorme mengder hår, men eg har sett folk som har hatt laushår som har vore veldig fint. Når dt er skikkeleg gjort er det ikkje mogleg å sjå at det er sett på, om ein ikkje grev rundt i skolten på folk, og det har eg ikkje for vane. Som så mykje anna kjem det heilt an på korleis det blir gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 13.39, AnonymBruker skrev:

Har man extensions av god kvalitet så er det ikke synlig at det er fake. 

Selv bruker jeg kun falske negler, og får mye skryt for hvor fint det er. 

Anonymkode: d45d4...bf8

Ugh, lange falske (eller ete for den saks skyld) negler gir meg frysninger. Man ser ut som en heks jo

Anonymkode: bc059...673

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det kan være fint, men alt med måte😊 For meg må det i så fall se så naturlig ut at man må kjenne på det for å kunne si om det er extensions eller ikke. Samme gjelder negler, vippeextensjons osv. Syns falske negler kan være fint, men syns det er direkte stygt når de blir så langa at jeg ikke skjønner hvordan de klarer å gå på do uten hjelp🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...