Gå til innhold

Dama maser om pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg aner ikke om dette er en trolletråd, men jeg svarer som om det ikke er det.

Så mange flåsete svar. Hvis rollene var byttet om, og det var en dame som skrev at mannen ville ha fitte hele tiden, så tenker jeg at svarene hadde vært ganske annerledes. Å være i seksuell utakt er en utfordring, men første bud er at man snakker med den man er sammen med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

 

Så mange flåsete svar. Hvis rollene var byttet om, og det var en dame som skrev at mannen ville ha fitte hele tiden, så tenker jeg at svarene hadde vært ganske annerledes.

Ikke fra mennene. De ville sagt at det var damens plikt å gi han, at hvis ikke drev hun han til utroskap  og var ikke sammen med hun for at hun skulle lukke bena eller ha vondt i hodet hver dag, da kunne hun i det minste gitt han blowjob osv. Ville menn svart da. 

Anonymkode: ab350...02e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fra mennene. De ville sagt at det var damens plikt å gi han, at hvis ikke drev hun han til utroskap  og var ikke sammen med hun for at hun skulle lukke bena eller ha vondt i hodet hver dag, da kunne hun i det minste gitt han blowjob osv. Ville menn svart da. 

Anonymkode: ab350...02e

Mulig menn ville svart det, men kvinnene hadde nok svart ganske så annerledes. Og det er nå en gang mest kvinner her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fra mennene. De ville sagt at det var damens plikt å gi han, at hvis ikke drev hun han til utroskap  og var ikke sammen med hun for at hun skulle lukke bena eller ha vondt i hodet hver dag, da kunne hun i det minste gitt han blowjob osv. Ville menn svart da. 

Anonymkode: ab350...02e

Dette er noe jeg som mann aldri ville ha sagt.

 

Men kanskje jeg er unormal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 9.48, AnonymBruker skrev:

Mas er aldri gøy, men det er ikke snikskryting på internett heller. Gi hun en hjelpende hånd om du ikke orker å gi hun pikk, eller kjøp hun en stor og deilig dildo til julegave:) 

Anonymkode: ab350...02e

«Men det er ikke snikskryting på Internett heller», for et latterlig utsagn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.12.2018 den 4.11, Ravnen skrev:

«Men det er ikke snikskryting på Internett heller», for et latterlig utsagn...

Helt enig! Må komme fra en med liten pikk.

Anonymkode: 9048b...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...