Gå til innhold

Katten min må allti drite når jeg kommer hjem, er det normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor får ikke katten gå ut? Er han innestengt i huset ditt hele livet sitt? 

Anonymkode: 5e069...d26

Er med å spør jeg og på denne altså. Har du innekatt TS?

Anonymkode: 3909f...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.12.2018 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Katter er noen raringer :). Min må alltid på do når jeg renser dokassa. Tror det er fordi han vet at jeg tar den med det samme.

Gjør du det?

Anonymkode: 8f1db...826

Det gjør våre katter også! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Altså når jeg kommer hjem fra jobb, trening og sånt så setter alltid katten min seg ned i kassen og driter med en gang jeg går inn døra. Er det normalt? Og det er MYE som kommer ut av lille stjerten. 

Anonymkode: 529b6...af7

Den sover nok mye når den er hjemme alene. Mange mennesker må også bæsje når de står opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt holdt seg i 3 dager en gang jeg var på ferie, selv om jeg hadde kattepassere der.

Det er visst en måte å vise kjærlighet på har jeg forstått ;-)

Den begynte også å gjøre fra seg rett på utsiden av kassa en annen gang jeg var bortreist, det betyr visst savn ;-)

Den sier også ifra når den skal på do, ønsker visst selskap og at jeg skal fjerne møkka med en gang.

Søøøt ;-)

Anonymkode: c8feb...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2018 den 12.19, AnonymBruker skrev:

Er med å spør jeg og på denne altså. Har du innekatt TS?

Anonymkode: 3909f...503

Dere får titte i den andre tråden som er aktiv nå hvor katten til ts plager naboene med bæsj i bed osv. Da freser alle om at kattene burde være innekatter så de ikke plager naboene. We can't win.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.12.2018 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får ikke katten gå ut? Er han innestengt i huset ditt hele livet sitt? 

Anonymkode: 5e069...d26

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt mjauer sint og høylytt når den ser folk som har bart 🙄🤯

 

Anonymkode: 70046...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎12‎.‎2018 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får ikke katten gå ut? Er han innestengt i huset ditt hele livet sitt? 

Anonymkode: 5e069...d26

Hun får jo gå ut hun :) Men nå er det ganske kaldt ute så når jeg drar på jobb f.eks så er det best at hun er inne. Jeg kom hjem i går og da hadde katten forstoppelse.. slepte rumpa bortover gulvet og jeg måtte nappe ut dritten for henne. Og hun hadde tydeligvis ventet på meg for å få hjelp med dette. Hun får spesialfôr fra dyrlegen altså og er litt sensitiv i magen sånn generelt. 

Blir bare veldig fascinert. 

Anonymkode: 529b6...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to innekatter (nakne), og de sover stort sett når jeg er borte, når jeg kommer hjem så våkner de til, krabber ut av teppene sine og setter i gang med skravling, leking, spising og driting. Etter en times tid med masse aktivitet av ymse slag så roer de seg litt igjen.

Helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Sphynx said:

Dere får titte i den andre tråden som er aktiv nå hvor katten til ts plager naboene med bæsj i bed osv. Da freser alle om at kattene burde være innekatter så de ikke plager naboene. We can't win.

Mens jeg heller vil at dyr skal få være så fri som mulig, selv i fangenskap. Greit med oppdragelse, beskytte bed og legge ut appelsinskall osv. Innekatter som IKKE FÅR gå ut synes jeg er helt forferdelig. Kenner til katter som ikke VIL gå ut, så dyr er og forskjellige og det er jo og greit. Det er tvangen jeg ikke liker.

Men jeg er og en sånn som synes det er råbra å se eiere av hunder som har lært de opp så godt at de kan gå uten bånd, da blir jeg varm i hele meg. Berlin er en sånn by, 70% av alle hundene går uten bånd, og selv om eieren til og med er på sykkel gjennom bygatene, så følger hundene eieren uten stress. Og hundene plager ikke folk der, de hilser oftest bare når eier presenterer deg. Ble så glad av å oppleve akkurat dette! :)

Anonymkode: 3909f...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superenkel forskning tyder på at det er helt normalt for din katt.

Anonymkode: 48cf7...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...