Gå til innhold
KonemorGunda

Bloggen «Om influencere» av Asti

Anbefalte innlegg

miss summers
43 minutter siden, jabx skrev:

Ok, siden folk ikke skjønner bæret så må jeg forklare:

Jeg sier ikke at han ikke er en drittsekk. Jeg sier ikke at han ikke har trakassert folk generelt. Jeg sier ikke engang at han ikke gjorde noe galt mot SBT.

Det jeg skriver om er at jeg leste om folk som kunne bekrefte at det så ut som han faktisk prøvde seg på en dårlig spøk, fremfor å nærmest kjøre noe opp i SBTs vagina, som er inntrykket man får av SBTs forklaring.

Med andre ord nok et eksempel på at den ufyselige SBT lyver igjen, potensielt.

Jeg støtter ikke ham, men jeg har avsmak for SBT. Jeg bare lurte på om dette var enda et tilfelle av SBT som lyver og driter seg ut for å skaffe seg oppmerksomhet og leke offer og generelt være ufyselig.

Ikke ufyselig på samme måte som ØB, men like fullt ufyselig - på SBT-måten.

Jeg blir så oppgitt over at du også dytter hatet ditt mot Sigrid foran deg i denne saken. Ørjan gjør også det. Og dermed drukner alle de andre sakene i dette! 

Det er ØRJAN som dro frem Sigrid nå, ikke motsatt. Hun var ferdig. Han dro det frem. Og du bruker det nå for å dysse ned resten. Legg bort følelsene dine mot Sigrid og sett deg inn i den egentlige saken. Ok? Den mennene nå presenterer i ulike innlegg på Facebook. Om koner og kjærester og venninner som har blitt antastet av Ørjan. Tekstmeldingen til Antonsen virker nå helt korrekt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly
54 minutter siden, jabx skrev:

Så hva nøyaktig var det han gjorde? Hvorfor klarer ingen å vare på grunnleggende spørsmål om dette?

Om du ser humor eller ikke er irrelevant. Det er fortsatt forskjell på å gå direkte inn for å grafse, og å f.eks. tilfeldigvis komme nær noe i forbindelse med at man prøver å dra en spøk. Spøken i seg selv kan være litt over grensen, men det er noe annet å være litt over grensen enn å kjøre fingre rett inn i vagina og rote rundt.

Nok en gang, han tok henne der med vilje, det er ikkr greit å mer er det ikke å si om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miss summers

«Jeg flørtet med andre enn kona mi»

»Jeg forsøkte meg på en dårlig spøk»

Kvinnene ble utsatt for noe helt annet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her