Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti


KonemorGunda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Max Potente

Hurra! 🥇🎉

Jeg tenker i mitt stille sinn at det sikkert var lurt at Blogglisten.no ble avviklet. Tenk så forsmedelig det ville ha vært for enkelte å se Astis sannhetsblogg seile opp og forbi dem alle sammen!

Dette er en viktig dag for ytringsfriheten i Norge! 🇳🇴 Hurra!

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, EMG skrev:

Jeg leste om hvorfor Asti ikke lenger er på KG og ble mildt sagt sjokkert 😳

Jeg er ikke sjokkert eller overrasket 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Speilvegg skrev:

Og denne tråden kommer nok dessverre å bli slettet fort som faen 💨

Hvis det skjer, er jeg spent på hvilken grunn som oppgis. :jepp: 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Max Potente skrev:

Hurra! 🥇🎉

Jeg tenker i mitt stille sinn at det sikkert var lurt at Blogglisten.no ble avviklet. Tenk så forsmedelig det ville ha vært for enkelte å se Astis sannhetsblogg seile opp og forbi dem alle sammen!

Dette er en viktig dag for ytringsfriheten i Norge! 🇳🇴 Hurra!

Hadde egentlig vært gøy at de så det :biggrin:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, EMG skrev:

Jeg leste om hvorfor Asti ikke lenger er på KG og ble mildt sagt sjokkert 😳

Hvorfor er ikke Asti her mer? Jeg har lurt på hvorfor jeg ikke har sett henne på en stund.

 

Edit: Glem det, fant ut av det.

Endret av Alice123
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Speilvegg skrev:

Og denne tråden kommer nok dessverre å bli slettet fort som faen 💨

Hvorfor skulle den bli det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
4 minutter siden, Fvonk skrev:

Hvorfor skulle den bli det?

Nei, forhåpentligvis blir den ikke det. Har bare notert meg at innlegg om Asti og linker til bloggen har blitt slettet fort i andre tråder. Men det har vel vært regelbrudd da. 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Speilvegg skrev:

Nei, forhåpentligvis blir den ikke det. Har bare notert meg at innlegg om Asti og linker til bloggen har blitt slettet fort i andre tråder. Men det har vel vært regelbrudd da. 🤷🏻‍♀️

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Dette er så bra. Det er på høy tid at @Astis rikholdige arkiv over lovbrudd, etisk betenkelig gjøren og laden, og avsløringer av bloggere, samles på en plass. Vi trenger en slik motvekt i dagens ordskifte hvor bloggere hittil har sittet med bukta og begge endene. Mens BOTB har skrevet innlegg med en viss snert og ironisk tone, så inneholder https://influencere.wordpress.com/ nøkterne, redelige, og saklige presentasjoner. Det anser jeg som særs prisverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommet en kommentar med løgner og beskyldninger mot Asti som er blitt publisert i kommentarfelteti bloggen hennes siden jeg leste der sist i går (kommentaren til Emmi): https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/egmont-og-kvinneguiden/#comment-97

Jeg lar være å gjengi sitat her for å ikke synde mot KGs spesialregler på dette feltet - så dere blir dessverre nødt til å klikke dere inn for å se. Kommentaren er ganske lang, og den består kort fortalt i typisk brukerdebatt og personangrep som med jevne mellomrom rettes mot alle som er aktive og kritiske i trådene på Rampelyset.

(...)

Rydder for brukerdebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Aricia skrev:

Det er kommet en kommentar med løgner og beskyldninger mot Asti som er blitt publisert i kommentarfelteti bloggen hennes siden jeg leste der sist i går (kommentaren til Emmi): https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/egmont-og-kvinneguiden/#comment-97

Jeg lar være å gjengi sitat her for å ikke synde mot KGs spesialregler på dette feltet - så dere blir dessverre nødt til å klikke dere inn for å se. Kommentaren er ganske lang, og den består kort fortalt i typisk brukerdebatt og personangrep som med jevne mellomrom rettes mot alle som er aktive og kritiske i trådene på Rampelyset.

(...)

Dine innlegg er alltid en fryd å lese.

Asti sine også. Trist de forsvinner herfra. Men en egen blogg er jo egentlig så utrolig mye bedre.

Heia, heia:nordvesta:

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...