Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti


KonemorGunda

Anbefalte innlegg

På 18.1.2019 den 11.41, Ellenn skrev:

Skremmende.

Og jeg var ikke klar over at KG og blogg.no har en knytning til TV2 Sumo ("Bloggerne"):

https://influencere.wordpress.com/2019/01/08/moderering-pa-kvinneguiden/

Her snakker vi en salig røre av korrupsjon og løgn og bedrag!

Slike knytninger bør opplyses om! Fremkommer det i "Bloggerne" at de har samme eier el.l. som blogg.no?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, FruJohansen skrev:

Håper det er ok at jeg deler denne lenken til min egen blogg her. Den er relevant til temaet som diskuteres på Asti sin blogg.

Tusen takk, dette var solid skrevet. Håper også på mediaomtale nå som det er klart at bloggeren gjør det motsatte av hva som er blitt uttalt til media når det gjelder eksponering.  Legger til at pysjamasene fra Kappahl var reklamert for et par dager tidligere, men ikke i det aktuelle blogginnlegget som diskuteres.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, FruJohansen skrev:

Håper det er ok at jeg deler denne lenken til min egen blogg her. Den er relevant til temaet som diskuteres på Asti sin blogg.

Takk👌 Denne skal deles flittig! Har bredt kontaktnett der interessen for denne vanvittige utleveringen er stor! Håper også media fanger dette opp! Man trodde man hadde sett det mest ekstreme inntil i går! Jeg er fortsatt ganske satt ut kjenner jeg, og ikke minst sint på barnas vegne! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
37 minutter siden, FruJohansen skrev:

Håper det er ok at jeg deler denne lenken til min egen blogg her. Den er relevant til temaet som diskuteres på Asti sin blogg.

Innlegget ditt får meg til å grøsse når jeg leser det. Det gjennomregisserte  morsdagsinnlegget var direkte ekkelt, i all sin planlagte gru. Med ekte barn som rekvisitter. Med inntjening som mål. Et spontant bilde av kos i sengen hadde vært ille nok, men planleggingen som ligger bak, bevisstheten om hvordan de skal bruke anledningen gjør meg kvalm. 

Forøvrig tenker jeg at jeg ikke har noen venninner som ville invitert meg inn på soverommet for å bivåne morsdagsfrokost, det er faktisk forbi grensen for hva vi vanlig dødelige kaller grensa til privatliv. Bildene av foreldrenes flørtende blikk hjalp ikke på det heller, men i det minste valgte de selv å publisere det. Barna derimot....😭

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CecilieX skrev:

Innlegget ditt får meg til å grøsse når jeg leser det. Det gjennomregisserte  morsdagsinnlegget var direkte ekkelt, i all sin planlagte gru. Med ekte barn som rekvisitter. Med inntjening som mål. Et spontant bilde av kos i sengen hadde vært ille nok, men planleggingen som ligger bak, bevisstheten om hvordan de skal bruke anledningen gjør meg kvalm. 

Forøvrig tenker jeg at jeg ikke har noen venninner som ville invitert meg inn på soverommet for å bivåne mirsdagafrokost, det er faktisk forbi grensen for hva vi vanlig dødelige kaller grensa til privatliv. 

Det er nettopp den enorme kontrasten mellom et spontant bilde i sengen og det ihjelregisserte eventet vi er vitne til. Det tyder på at alt, absolutt alt annet er gjennomtenkt og gjennomført til fingerspissene, men likevel er det ingen av de involvete som evner å ta inn over seg at barna vokser opp i The Truman Show.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti er den beste bloggen jeg har lest på lenge. Hun/han fortjener all honnør for jobben han/hun gjør. Bloggeren har all min tilitt👍🏽🙌🏽

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Innlegget ditt får meg til å grøsse når jeg leser det. Det gjennomregisserte  morsdagsinnlegget var direkte ekkelt, i all sin planlagte gru. Med ekte barn som rekvisitter. Med inntjening som mål. Et spontant bilde av kos i sengen hadde vært ille nok, men planleggingen som ligger bak, bevisstheten om hvordan de skal bruke anledningen gjør meg kvalm. 

Forøvrig tenker jeg at jeg ikke har noen venninner som ville invitert meg inn på soverommet for å bivåne morsdagsfrokost, det er faktisk forbi grensen for hva vi vanlig dødelige kaller grensa til privatliv. Bildene av foreldrenes flørtende blikk hjalp ikke på det heller, men i det minste valgte de selv å publisere det. Barna derimot....😭

Helt enig, det er virkelig creepy!
Savnet en del på twitter-knapp hos @FruJohansen, men det løste seg jo.... ble delt!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MorUgle skrev:

Å det ble cbe tråden tatt ned igjen.

det er godt vi har Astis blogg og BOTB-forumet, slik at det er mulig å diskutere en sak mens den er aktuell, uten alle disse avbruddene. 

Endret av MissLucy
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen til Asti er vel den eneste (?) i sitt slag. Så grundig og god, og ikke minst saklig dokumentasjon skal man lete lenge etter. Synd mange misforstår hva den faktisk gjør og dreier seg om.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Bloggen til Asti er vel den eneste (?) i sitt slag. Så grundig og god, og ikke minst saklig dokumentasjon skal man lete lenge etter. Synd mange misforstår hva den faktisk gjør og dreier seg om.

Bloggerne kan slette avslørende innlegg, lyve og stå i, men dokumentasjonen ligger der like fullt 👍

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Internett glemmer aldri. Det sørger Asti for.👍

Jess! 

Denne bloggen er etterrettelig, kortfattet og lettforståelig, og avdekker lovbrudd. 👑 Nå kan ikke reklamebloggerne lengre late som om de ikke jukser og tuller. 👍💪

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 18.12, MorUgle skrev:

Å det ble cbe tråden tatt ned igjen.

Må beskytte inntektene, vet du.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...