Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti


KonemorGunda

Anbefalte innlegg

Skulle ønske alle gadd å lese bloggen til Asti. 

Skål for deg. We miss you! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er merkelig at hun får lyve fritt i riksdekkende media, som f.eks Dagbladet, NRK og tv2. 

Sjekker virkelig ikke journalister opp rundt intervjuobjektet og stiller spørsmål ved det som blir sagt? Tar de alt som blir sagt for god fisk? Trodde en del av jobben var å være oppsøkende. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, skruf skrev:

Jeg synes det er merkelig at hun får lyve fritt i riksdekkende media, som f.eks Dagbladet, NRK og tv2. 

Sjekker virkelig ikke journalister opp rundt intervjuobjektet og stiller spørsmål ved det som blir sagt? Tar de alt som blir sagt for god fisk? Trodde en del av jobben var å være oppsøkende. 

"puff piece" er nok det de tenker. Det er hovedsaklig en bokpromo, så da blir det noe annet.. eller noe.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti om å benytte kvinnedagen til å rakke ned på andre kvinner:
 

Sitat

Anne Brith skriver i boken at hvis man er i mot bruk av barn i SoMe, men hun/de er uenige, da skal man slutte å si fra. Det kan virke som hun ønsker et samfunn, der man ikke skal ha lov til å si fra, når man er uenig med noen.


https://influencere.wordpress.com/2019/03/08/anne-brith-kvinnedagen/

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der ble tråden om AB tatt vekk... 

Håper folk klarer å holde seg saklige og ikke bryte forumets regler ❤️

Jeg tror at de ulike løgnene blir avslørt til slutt... 

 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egemont og Anne Brith hos Ukeslutt idag. Det orka jeg virkelig ikke høre akkurat nå, så takknemlig for en oppsummert og 'ferdigtygga' versjon med gode poenger - takk! 

Anne Brith: Ukeslutt uten styring.

https://influencere.wordpress.com/2019/03/09/anne-brith-ukeslutt-uten-styring/
 

Sitat

Anne Brith viste også til at Egmont har redaktøransvar, og at hun har sendt over 150 eposter til Kvinneguiden. Videre har hun anmeldt Kvinneguiden med forumansvarlig og digital direktøren denne uken, der hun har lagt ved beviser i saken.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Eveliina skrev:

Egemont og Anne Brith hos Ukeslutt idag. Det orka jeg virkelig ikke høre akkurat nå, så takknemlig for en oppsummert og 'ferdigtygga' versjon med gode poenger - takk! 

Anne Brith: Ukeslutt uten styring.

https://influencere.wordpress.com/2019/03/09/anne-brith-ukeslutt-uten-styring/
 

 

Hun har sendt over 150 e-poster til kg??? I alle dager, Davidsen?? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hun har sendt over 150 e-poster til kg??? I alle dager, Davidsen?? 

Men var det ikke hun som ikke leste kg da? Mener hun har sagt det tidligere? 😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, hun har sagt det. Men det viser seg at hun - som hevder at når man mener noe er galt med HENNES blogging, skal si fra en eneste gang, for så å la det ligge og akspetere at man ikke er enige, ikke helt har brukt samme metode som hun anbefaler selv, i sin omgang meg KG. 

 

150 e-poster.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hun har sendt over 150 e-poster til kg??? I alle dager, Davidsen?? 

Hun har for mye fritid ass 😂😏 (ironi) 

Endret av Vipser
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vipser skrev:

Hun har for mye fritid ass 😂😏 (ironi) 

Ja, tydeligvis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Justlooking skrev:

Men var det ikke hun som ikke leste kg da? Mener hun har sagt det tidligere? 😊

Ja, stemmer det.. 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Jepp, hun har sagt det. Men det viser seg at hun - som hevder at når man mener noe er galt med HENNES blogging, skal si fra en eneste gang, for så å la det ligge og akspetere at man ikke er enige, ikke helt har brukt samme metode som hun anbefaler selv, i sin omgang meg KG. 

 

150 e-poster.

Tenkt på det samme. AB selv mener man gjerne kan komme med kritikk men når AB sier seg uenig så er alle oppfølgende spørsmål = hets. Selv sender hun 150! e-poster til KG om samme emne. 

AB sier man skal snakke pent i kommentarfelt. Selv bruker hun veldig stygge og nedsettende ord om de som skriver på KG. 

Noen velger helt lovlig å kontakte en av ABs samarbeidspartnere for å gi beskjed om at de ikke ville handle hos noen som bruker navngitte barn i salgsopplegget sitt. Det er vist hets og stalking i følge AB så da svarer hun ved å kontakte deres arbeidsgivere, som intet har med saken å gjøre da disse skrev som privatpersoner, og lyve og hetse grovt. 

AB oppfører seg jevnt over mye styggere enn brukerne på KGs Rampelys (nyopprettede trollebrukere unntatt). Oppfordring til AB: Hvis du ønsker bedre debattklima på internett så start med deg selv. Der er det mye å ta tak i. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas

Jeg skjønner at kommersielle influencere er forbanna og ønsker bloggen og arkivet til Asti dit pepper’n gror og litt lengre. Det nytter ikke å slette bloggen og pynte brura når Asti sitter med sannheten arkivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlige og på samme tid snodig å sende 150 e-poster og anmelde moderatorer som sletter useriøse innlegg på forumet som hun påstår at hun ikke følger med på.. Davidsen anmelder altså mennesker som er uskyldige oppi alt dette da de gjør jobben sin? Hva er problemet ditt, Davidsen? Hvorfor utsetter du mennesker for dette tøvet ditt? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...