Gå til innhold

Mistet den trofaste Voffsen min idag


nadiine

Anbefalte innlegg

Sorg over å ha mistet kjæledyr er ofte tyngre enn å miste mange mennesker. Det er vanlig og forsket på.

Vet selv at den dagen hundene mine dør vil bli grufulle. Men må huske at man har gitt de fantastisk liv!

Og ADOPTER EN NY!!!!!!!!!!

Anonymkode: 2844f...12c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler så med deg:( Mistet min katt for 2 mnd siden og jeg er enda like trist..

Kondolerer❤️❤️

Anonymkode: 653ed...249

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 12.12.2018 den 13.33, nadiine skrev:

Dere som har vært med på det samme, gikk dere ut på tur kjapt for å bli vant til det, eller ventet dere til dere følte lysten igjen? 

Var ute samme dag og går endå hver dag. Er rart uten han. Og være i fysisk aktivitet har hjulpet meg i sorgen. 

 

 

Endret av Stian82
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/11/2018 at 2:54 PM, nadiine said:

Mistet den fine trofaste voffsen min idag, til kreft. Alt gikk veldig fort fra diagnose til avliving. Prøver å tenke at han slapp å få mer smerter og at det var ingen vei utenom. Vi gikk en fin tur før dyrelegen kom hjem til oss. Men samtidig er det så trist at jeg aldri mer får se eller høre han! Huset føles helt tomt og jeg aner ikke helt hva jeg skal ta meg til. Alle tingene er her, de små hårene ligger overalt, og alle rutinene man er vant til som tur, kos, fylle på skåler osv skal ikke utføres lenger. Man vet jo når man får hund at de ikke lever så lenge som oss, men akkurat nå føles det veldig tungt og vondt å aldri mer få se han. Han var min beste venn.

Skikkelig kjipt å høre. Jeg føler med deg. Vet godt hvordan det er å miste et dyr man er glad i. Og du setter fint ord på det - hårene som ligger igjen på puter, matskålene som står der osv... Jeg kjenner det godt igjen. 

Ta vare på deg selv. Og tenk på alt det som var bra og fint. Man har vært jo faktisk vært skikkelig heldig når man har hatt et dyr man ble så glad i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...