Gå til innhold

Kommer han til å savne meg eller angre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg la ut et innlegg for en uke siden ca der jeg sårt spurte om hjelp. Typen slo nettopp opp, fordi jeg slet med sinne mitt. Det ødela mye, men han fortsatte å kjempe ganske lenge. Han var veldig mye opp og ned, usikker de siste månedene. Han kunne virke dødsforelsket/nyforelsket i noen uker, men de neste ukene kunne han virke veldig nedfor og usikker igjen.

Jeg lurer på om det er en sjans for at han kommer til å angre på at han slo opp eller kanskje vil ha meg tilbake? Vi avsluttet ting på en ganske fin måte iforhold til hvor sliten han var. Han sa at han egentlig ikke ville slå opp, men at han var psykisk sliten og orket ikke kjempe mer. Han trengte tid til å bygge opp tålmodigheten sin.

To dager etter vi slo opp fant jeg ut at han hadde laget seg Hot or Not konto. Jeg ble selvfølgelig lei meg, men noen timer senere så matchet vi og la hverandre til som favoritter. I tillegg sendte han meg melding der han spurte om det var jeg som hadde ringt han. Det var det ikke, men jeg følte utifra hvordan han startet samtalen at han brukte det som en unnskyldning for å sende en melding og nevne det med Hot or Not, kanskje se hvordan jeg reagerte. Han skrev også det at jeg bare kunne ringe han om jeg ville det.

Så gutter og jenter? Tror dere han kommer til å savne meg eller angre? Sånn som jeg føler det så virker han fortsatt litt usikker..

At han egentlig ikke vet om han har tatt det riktige valget

Anonymkode: c09d4...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...