Gå til innhold

Kom noen gang den forelskelsen alle går og "lover" deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg blir skuffet om den ikke gjør det, for jeg skjønner ikke hvordan folk forelsker seg alle nye steder de kommer... jeg, er lenge forelsket i den jeg liker. Men jeg tror ikke jeg får oppleve det.... :( 

Anonymkode: d2d77...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun vært forelsket en gang. Sånn skikkelig euforisk, var nesten for mye av det gode. Det varte i noen uker, var i forhold på Fb, og så avsluttet han plutselig alt. Skjønte ingenting. Gikk fra topp til bunn. Dagen etter var han i et nytt forhold. Ble så sint. Han hadde hatt sex med noen han hadde møtt. Så da bestemte jeg at forelskelse vil jeg ikke ha lenger. Forelskelsen min kom på bakgrunn av personligheten, ettersom vi møttes SL (Second Life.) NÅ har jeg en samboer. Det er ikke noen forelskelse, men det er den følelsen jeg foretrekker. Kjærlighet.

Forelskelse er bare flyktig. 

Anonymkode: 6c20e...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært lykkelig forelsket, vi var sammen i mange år. Dessverre endte det med at vi ble adskilt fra hverandre fordi han døde. 

Anonymkode: dec36...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ulykkelig forelsket hele ungdommen, det var helt forferdelig. 

Har ikke vært forelsket siden.. Vært betatt èn gang, men valgte å la være å gå for han fordi det gikk opp for meg at han ikke var et bra menneske. Det tok noen måneder å glemme han. Jeg smaker på kjærlighet/forelskelse i blant når jeg begynner å date, i hvert fall tror jeg at det er det, men det er en blanding av verdens beste og verdens verste følelse, som et konstant ubehag og en angst, men samtidig så mye gode følelser at man føler man flyr. I hvert fall for meg. Jeg er redd for at hvis jeg tør å virkelig gå for en gutt en dag og la meg selv bli skikkelig forelsket, så er det ingen vei tilbake. Da er jeg redd for at jeg kommer til å elske han for alltid. Jeg elsket tross alt en jeg aldri var i et forhold med i over fem år. 

Anonymkode: d02a1...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kom. Jeg er veldig forelsket nå, sånn skikkelig hodestups. Tenker på han hele tiden. Blir sprø. Han gjengjelder følelsene mine heldigvis, og det føles himmelsk. Jeg vil bare ha han, og dele livet mitt med han. Bli gammel med han. Det er en sykt god følelse, men føler meg veldig sårbar. Tenker mye og analyserer alt. Slitsomt! Veldig redd for å miste han. Føler sterkt at han er the one. Takknemlig for at han kom inn i livet mitt. Kjærlighet kan være det beste som fins, men også så vondt. 

Anonymkode: a7980...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope.  Har ventet i omtrent 40 år nå. Ingen "han dukker opp når du minst venter det" i sikte enda. 

Anonymkode: e56fe...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes igrunnen at forelskelse ikke er noe spesielt å trakte etter. Ja jeg har vært forelsket, og aldri har jeg vært mer usikker og klønete enn når det rådet. 

Den gode kjærligheten er den som finnes når den verste forelskelse er over. Når man er blitt trygg på den andre, og følelser er blitt dypere. Å vite at man elsker noen og blir elsket tilbake er mye mer verdt enn forelskelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...