Gå til innhold

Alle menn ghoster meg når de får vite jeg er kvinne og redningsdykker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

drittlei. Det slår aldri feil, får et greit antall matcher og praten og bildeutveksling går strålende frem til spørsmålet om jobb kommer opp. Så er det ghosting for alle penga. Grrrrrrrrrr. Jeg vil ha kjæreste jeg også :( 

Anonymkode: 0342b...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man kalle det ghosting når dere ikke har snakket noe særlig eller ikke møttes?

Anonymkode: ae4f1...e4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan man kalle det ghosting når dere ikke har snakket noe særlig eller ikke møttes?

Anonymkode: ae4f1...e4d

Ghosting eller ikke, de "forsvinner" alle på omtrent samme stadie i samtalen...

Anonymkode: 0342b...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha får samme repsons når jeg sier jeg jobber i kassa på rimi.

Anonymkode: 16ed7...a30

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er redningsdykker?

får ca samme respons når jeg sier jeg er elektriker, eller så spør de om jeg kan jobbe svart for dem.

Anonymkode: 19855...298

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er redningsdykker?

får ca samme respons når jeg sier jeg er elektriker, eller så spør de om jeg kan jobbe svart for dem.

Anonymkode: 19855...298

Jeg er ansatt i brannvesenet men utdannet dykker og det utgjør største delen av arbeidshverdagen min.

Anonymkode: 0342b...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha får samme repsons når jeg sier jeg jobber i kassa på rimi.

Anonymkode: 16ed7...a30

Helt latterlig. Får følelsen av at alle som ikke jobber innen helse og omsorg er ansett som uegnet som kjæreste blant veldig mange single menn. De beste er jo uansett tatt og trenger ikke tinder :( 

Anonymkode: 0342b...88e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha får samme repsons når jeg sier jeg jobber i kassa på rimi.

Anonymkode: 16ed7...a30

Forståelig ettersom at Rimi ikke lenger eksisterer 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

De beste er jo uansett tatt og trenger ikke tinder :( 

De som er hakket bak der igjen sliter med å finne veien i sitt eget liv og sitter 01.31 på kvinneguiden sine forum å løser ulike problem i det ganske land. Ingen kan vinne i dette spillet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kanskje for utforende for egoet deres. Blir sikkert en ekkel påminnelse om at de selv neppe hadde klart redde noen som helst. De hadde vel bladd opp bruksanvisningen for et brannteppe, på iphonen, om noen tok fyr tenker jeg.

Anonymkode: df54c...130

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Karen olsen said:

Forståelig ettersom at Rimi ikke lenger eksisterer 

:ler:

Anonymkode: ade9d...80c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er et tøft yrke. Menn blir defensive pga det? Likestilling osv i praksis 🙂 stå på

 Det fins menn som ikke vil føle seg truet. Men hvorfor være en salgsvare? Møt mennesker irl 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å informere om det tidlig da, eller sett det på profilen din? Så slipper du å kaste bort tida på folk som føler seg truet - og kan i beste fall bli litt ekstra tiltrekkende for menn som har en greie for jenter med litt tak i? :) For de finnes også, helt sant

Har ei søster som slet litt med det samme, utseendemessig veldig pen og pga yrket sminka og styla etter alle kunstens regler, og tiltrakk seg i hovedsak menn som liker den typen jente. Mens hun egentlig er ganske tøff friluftsjente, dykker, toppturer osv. Var mange som bare "forsvant", før ho begynte å aktivt lete etter en med interesser litt i samme gate. Sånn heller enn å generelt prøve å tiltrekke seg en mann, da havna ho alltid der at måtte spille en rolle nærmest. 

Anonymkode: 02bc9...8df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ghosting eller ikke, de "forsvinner" alle på omtrent samme stadie i samtalen...

Anonymkode: 0342b...88e

 

Men ts, sånn er det for de fleste andre også. 

Kvinner opplever at menn bare slutter å svare. 

Menn opplever at kvinner blokkerer dem.

Nettdating er noe dritt, handler mye om å få bekreftelse og chatting. Mange som ikke er interessert i å møtes IRL egentlig.

Du bør kanskje tenke på hvordan jobben presenteres? Gjøre den litt eksotisk? Kanskje de tenker du er litt maskulin siden du sier redningsdykker. Hva er din utdannelse? Er du sykepleier? Da kan du jo si det? Evt si du er dykker, og så kan de spørre litt mer.

Vær feminin og gjør deg litt interessant, det er mitt beste tips.

Anonymkode: fd437...021

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tviler på at det finnes noen redningsdykker i denne tråden...

Anonymkode: ffbcd...314

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2018 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Helt latterlig. Får følelsen av at alle som ikke jobber innen helse og omsorg er ansett som uegnet som kjæreste blant veldig mange single menn. De beste er jo uansett tatt og trenger ikke tinder :( 

Anonymkode: 0342b...88e

Jeg er singel, jobber i helsevesenet og er ikke opptatt. Så det stemmer ikke helt rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men er jo ikke sikkert det har noe med saken å gjøre hvilket yrke dere har. Har selv hatt et uvanlig yrke, et yrke som mange menn kunne tenkt seg. Det har ikke påvirket mitt datingliv negativt. Men jeg har jo også opplevd avvisning, det har vel de fleste? De gangene det har skjedd, har det aldri slått meg at det kunne være pga. jobben....

Anonymkode: 5c5e6...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2018 den 1.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er ansatt i brannvesenet men utdannet dykker og det utgjør største delen av arbeidshverdagen min.

Anonymkode: 0342b...88e

Du får si at du jobber i brannvesenet i stedet da. Kanskje det hjelper. 

Anonymkode: 0a007...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...