Gå til innhold

Hvorfor var han så på i starten, mens nå tar han aldri initiativ lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir litt oppgitt, men jeg skal begynne et sted.

Vi begynte å prate litt på badoo for over 3 uker siden, i nesten 1 uke før vi adda hverandre på snap. Vi snakka kjempe masse, han viste mye interesse og tok masse initiativ selv dersom samtalen ble avsluttet, så startet han den morgenen etter eller senere på dagen, gjorde jeg og. Masse komplimenter kom han med også. Han er 25 år og jobber som lærer på barneskolen, og noen dager har han lange dager med møter med litt foreldre osv. Men allikevel viste han mye interesse, selv om noen dager var lange. 

Men nå i 2 uker på snap, så har vi vel pratet ca 4 ganger og da har det kun skjedd på mitt initiativ. Han har sluttet å starte selv. I forrige uke gikk det 6 dager før vi prata igjen og det skjedde på mitt initiativ. Dette var sist på søndag som var. Nå har vi ikke snakka siden det, jeg tenker jo at ballen ligger jo hos han nå. Han må jo også ta initiativ og ikke forvente at kun jeg skal. Han er fortsatt hyggelig og skriver litt med hjerter som før, men svarene er litt kortere nå. For dere som lurer så har vi snakka 3 ganger, altså ringt hverandre. Da er alt hyggelig og virker normalt.... 

 

Jeg har analysert over dette og tenkt endel. Han besøkte og profilen min igår hadde jeg sett. Har også hatt lyst å sende han melding, men jeg prøver så hardt jeg kan å la være. Vil ikke skremme han vekk eller virke anklagende, men jeg vil jo ta dette opp med han. Så jeg har tenkt ut to ting. 

 

1. Å la det gå noen dager eller 1 uke, og se om han sender melding. Kanskje innser han at det er påtide at han og tar litt insj. Hvis han sender meg melding igjen kommer jeg til å være hyggelig, men samtidig litt avvisende fordi jeg ikke synes noe om måten han holder på med. Også blir jeg å spørre han hvorfor han er sånn her

2. Å slette han på snap, og se om han merker det og sender meg melding. Ikke at jeg vil det, men det er mest for å sjekke om han faktisk bryr seg om meg eller ikke. Bryr han seg ikke, så sender han neppe melding uansett! 

 

Uff jeg blir gal av det her. Jeg hater når folk skal være så på i begynnelsen og få noen interessert for å så slutte å ta initiativ. Hvorfor må folk spille et kynisk spill? Nettdating skulle aldri vært oppfunnet! 

Kan jo også være at han har vært stille siden han heller vil bli kjent i virkeligheten. Det vet jeg jo ikke. Han bor langt unna så å møtes med det første kan bli vanskelig. Vi har jo snakke om å møtes, men ikke blitt noe mer enn det!

 

Trenger hjelp nå!

Anonymkode: a10b2...6ca

Det der er så typisk!! Skjedd meg flere ganger. Til din trøst at du ikke har møtt han enda. 

Jeg har merket at det gir de mer interesse hvis du bare glemmer han litt og gnur på med snapper ut på my story (legg merke til om han ser på de?. Ikke send til han. Bryr han seg, så tar han kontakt. Noen ganger liker de kostbarhet. 

Hilsen meg på 30:)

Anonymkode: 0a01c...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om han heller vil møtes og bli kjent på ekte, hvorfor tar han ikke initiativ. Hvorfor lar han det gå dagesvis uten noe kontakt. I en så tidlig fase, skulle man tro han ønsket å holde deg varm og ha jevn kontakt. Ikke lett å være i en sånn situasjon 😕 

Anonymkode: 68808...00a

Det er absolutt ikke lett nei... Prøver så jævlig hardt å tvinge meg selv til å ikke sende han melding! Var i nærheten til det i morges da var jeg litt fyllesyk og ikke helt edru enda. Bra jeg ikke tok kontakt med han da, jeg har som vane å havne lettere i krangler osv når jeg enda er påvirket av alkohol...

Men hvor lenge jeg orker å ha det sånn her får vi se på. Jeg kan jo ikne akkurat bare slette han etterhvert heller så mye vi har snakket. Jeg har jo folk som ghoster, og vil ikke være like lavmål som dem..... Kan jo ikke fortsette å ha han på snap hvis han aldri tar insj igjen. For alt jeg vet kanskje han sletter meg først en dag :( 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så typisk!! Skjedd meg flere ganger. Til din trøst at du ikke har møtt han enda. 

Jeg har merket at det gir de mer interesse hvis du bare glemmer han litt og gnur på med snapper ut på my story (legg merke til om han ser på de?. Ikke send til han. Bryr han seg, så tar han kontakt. Noen ganger liker de kostbarhet. 

Hilsen meg på 30:)

Anonymkode: 0a01c...092

Ja han så på storyen min fra i natt og jeg var på fest. Kledd i fin topp og prøvde å se litt sexy ut for han der. Men allikevel sender han ikke melding. 

Hvor lenge tenker du jeg skal la dette foregå? Tror du han blir å sende meg melding igjen? Kan jo ikke fortsette å ha en fyr som ikke snakker eller jeg snakker til og når vi ikke har møttes...

TS 

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ikke lett nei... Prøver så jævlig hardt å tvinge meg selv til å ikke sende han melding! Var i nærheten til det i morges da var jeg litt fyllesyk og ikke helt edru enda. Bra jeg ikke tok kontakt med han da, jeg har som vane å havne lettere i krangler osv når jeg enda er påvirket av alkohol...

Men hvor lenge jeg orker å ha det sånn her får vi se på. Jeg kan jo ikke akkurat bare slette han etterhvert heller så mye vi har snakket. Jeg hater jo folk som ghoster, og vil ikke være like lavmål som dem..... Kan jo ikke fortsette å ha han på snap hvis han aldri tar insj igjen. For alt jeg vet kanskje han sletter meg først en dag :( 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Skrivefeil av meg, sorry

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå så jeg at han var aktiv på snapkartet for 5 minutter siden. Kjenner det er mer og mer vanskelig å dy meg selv fra å sende han en melding... :(( Dette tar knekken på meg!

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på en måte i din båt. Dette er en litt lang og trist historie. Gidder du ikke å lese hele forhistorien kan du skumlese til tredje avsnitt 😊

for 5 år siden ble jeg kjent med min nåværende mann via felles bekjente. Han reiste bort en måned rett etter vi traff hverandre for første gang og hadde god kjemi. Han sendte meldinger hele tiden nesten, ga komplimenter, sa vakkre ting, delte tanker. Når han kom tilbake treffes vi ofte og fant på hyggelige ting.

3 uker etter han kom hjem (altså nesten 2 mnd etter vi ble kjent) følte jeg meg endelig trygg nok på at han var seriøs og vi hadde sex for første gang. Det var en voldsom kjemi, enkelte dager kunne vi gjøre det 6-8 ganger. Sofaen, dusjen, kjøkkenet. Spennende! Kunne ofte kjenne på en fin hard en mens vi kosa oss med en film.

etter 1 måned med denne forandret han nermest seg over natta. Sa som regel nei til sex. Jeg fikk ikke lov å ta på penis. Sex skjedde kun i senga, og kun de få gangene han ville. Ca 3 ganger i måneden. Jeg kunne ikke ta initiativ, da dyttahqn meg bare vekk. Meldingene med hjertene og alt av komplimenter stoppa

likevel ble jeg. Fordi jeg var forelsket og på kroken. Og her er jeg forsatt 5 år etterpå med samme fyren. Han ble aldri igien den romantiske kåte fyren jeg forelsket med. Jeg har gjort det slutt 2 ganger iløpet av årene. Begge ganger tok jeg han tilbake etter 3 og 1 måned. Da var han superkåt de første 2-3 dagene før alt var tilbake som før. Jeg er mye trist og savner kompliment, sex, kos og kjærlig adferd. Men har ikke ryggrad nok til å gjøre der slutt dor godt. Han tar meg for gitt! Og jeg lar han gjøre det

mitt tips til deg er defor: LØP MENS DU KAN! Ikke bli som meg.

 

Anonymkode: a0d31...247

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og på badoo var han aktiv for 3 timer siden, bare for å få det sagt.

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ikke lett nei... Prøver så jævlig hardt å tvinge meg selv til å ikke sende han melding! Var i nærheten til det i morges da var jeg litt fyllesyk og ikke helt edru enda. Bra jeg ikke tok kontakt med han da, jeg har som vane å havne lettere i krangler osv når jeg enda er påvirket av alkohol...

Men hvor lenge jeg orker å ha det sånn her får vi se på. Jeg kan jo ikne akkurat bare slette han etterhvert heller så mye vi har snakket. Jeg har jo folk som ghoster, og vil ikke være like lavmål som dem..... Kan jo ikke fortsette å ha han på snap hvis han aldri tar insj igjen. For alt jeg vet kanskje han sletter meg først en dag :( 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Det er synd han ikke bare kan skrive/ringe, og si hva det er, være ærlig. Så du slipper å gå rundt sånn i uvisshet. Jeg tenker at om han virkelig likte deg, og ønsket noe mer, hadde han tatt initiativ. Kan han ha fått kalde føtter, tenker han at avstanden er en hindring, el. 

Anonymkode: 68808...00a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde vel håpet at du ville foreslå et møte, men siden tiden går og går og du aldri foreslår noe så begynner han å m,iste interessen?

Anonymkode: ef183...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på en måte i din båt. Dette er en litt lang og trist historie. Gidder du ikke å lese hele forhistorien kan du skumlese til tredje avsnitt 😊

for 5 år siden ble jeg kjent med min nåværende mann via felles bekjente. Han reiste bort en måned rett etter vi traff hverandre for første gang og hadde god kjemi. Han sendte meldinger hele tiden nesten, ga komplimenter, sa vakkre ting, delte tanker. Når han kom tilbake treffes vi ofte og fant på hyggelige ting.

3 uker etter han kom hjem (altså nesten 2 mnd etter vi ble kjent) følte jeg meg endelig trygg nok på at han var seriøs og vi hadde sex for første gang. Det var en voldsom kjemi, enkelte dager kunne vi gjøre det 6-8 ganger. Sofaen, dusjen, kjøkkenet. Spennende! Kunne ofte kjenne på en fin hard en mens vi kosa oss med en film.

etter 1 måned med denne forandret han nermest seg over natta. Sa som regel nei til sex. Jeg fikk ikke lov å ta på penis. Sex skjedde kun i senga, og kun de få gangene han ville. Ca 3 ganger i måneden. Jeg kunne ikke ta initiativ, da dyttahqn meg bare vekk. Meldingene med hjertene og alt av komplimenter stoppa

likevel ble jeg. Fordi jeg var forelsket og på kroken. Og her er jeg forsatt 5 år etterpå med samme fyren. Han ble aldri igien den romantiske kåte fyren jeg forelsket med. Jeg har gjort det slutt 2 ganger iløpet av årene. Begge ganger tok jeg han tilbake etter 3 og 1 måned. Da var han superkåt de første 2-3 dagene før alt var tilbake som før. Jeg er mye trist og savner kompliment, sex, kos og kjærlig adferd. Men har ikke ryggrad nok til å gjøre der slutt dor godt. Han tar meg for gitt! Og jeg lar han gjøre det

mitt tips til deg er defor: LØP MENS DU KAN! Ikke bli som meg.

 

Anonymkode: a0d31...247

Sorry for å si det, men for en drittsekk! 

Du fortjener bedre❤️

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare faktisk spørre han om dere skal møtes... greier han å lage tid til deg? = han er interessert.

Er det unskyldning etter undskyldning? = han er ikke interessert

Anonymkode: ef183...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde vel håpet at du ville foreslå et møte, men siden tiden går og går og du aldri foreslår noe så begynner han å m,iste interessen?

Anonymkode: ef183...2bb

Jeg har jo foreslått det jeg og, men jeg har ikke råd å reise i hytt og pine. Og synes du uansett at nå som han ikke tar mer initiativ at han er verdt å prøve å møte uansett nå?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bare faktisk spørre han om dere skal møtes... greier han å lage tid til deg? = han er interessert.

Er det unskyldning etter undskyldning? = han er ikke interessert

Anonymkode: ef183...2bb

Hvorfor skal jeg spørre når det virker som han ikke er intr? Nå har jeg tatt initiativ de siste gangen, nå for det faen være hannes tur tenker jeg!!

Ja han komme med litt unnskyldninger i blandt ja

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja han så på storyen min fra i natt og jeg var på fest. Kledd i fin topp og prøvde å se litt sexy ut for han der. Men allikevel sender han ikke melding. 

Hvor lenge tenker du jeg skal la dette foregå? Tror du han blir å sende meg melding igjen? Kan jo ikke fortsette å ha en fyr som ikke snakker eller jeg snakker til og når vi ikke har møttes...

TS 

Anonymkode: a10b2...6ca

Huff, ja jeg vet følelsen desverre..

Men de som har vært sånn mot meg har tatt kontakt i ettertid igjen. Etter at jeg har sagt til han hva jeg føler. Da kan jeg være blid og meg selv igjen. 

Jeg har faktisk selv skrevet ei mld til han deg gjaldt, (når jeg har merket han plutselig har begynt å blitt stille). Jeg gir han en siste sjans å sier; "Merker du er så stille, er det noe grunn? Bedre å si det så jeg vet det" eller "jeg syntes det er trist at du har blitt så stille den siste tiden, merker jo selfølgelig det er noe" - da har han mulighet til å få deg frem hvis det er noe. Hvis han derimot ikke sier noe, kan du bare la han være. Da er han absolutt ingenting for deg. Det kan være han skal spille kostbar ser du. Som sagt, jeg er så vant til akkurat dette... 😑

Anonymkode: 0a01c...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ja jeg vet følelsen desverre..

Men de som har vært sånn mot meg har tatt kontakt i ettertid igjen. Etter at jeg har sagt til han hva jeg føler. Da kan jeg være blid og meg selv igjen. 

Jeg har faktisk selv skrevet ei mld til han deg gjaldt, (når jeg har merket han plutselig har begynt å blitt stille). Jeg gir han en siste sjans å sier; "Merker du er så stille, er det noe grunn? Bedre å si det så jeg vet det" eller "jeg syntes det er trist at du har blitt så stille den siste tiden, merker jo selfølgelig det er noe" - da har han mulighet til å få deg frem hvis det er noe. Hvis han derimot ikke sier noe, kan du bare la han være. Da er han absolutt ingenting for deg. Det kan være han skal spille kostbar ser du. Som sagt, jeg er så vant til akkurat dette... 😑

Anonymkode: 0a01c...092

Derfor han ikke liker jenter som er kostbar? Det var det han sa 🙄🙄🙄🙄🙄 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor han ikke liker jenter som er kostbar? Det var det han sa 🙄🙄🙄🙄🙄 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Det er jo lett å si. Altså er det ikke sånn da at de fleste vil ha det man ikke kan få? 

Hvis du blir litt uoppnåelig og han ser at du får oppmerksomhet på et bilde på insta for eks, så kan det være han tar kontakt. Legg ut et superfint bilde av deg å få andre til å like det. Bryr han seg ikke, nei, da er han ikke interessert heller. 

Men det vil jeg tro. Hvorfor skulle han ellers gitt deg denne oppmerksomheten da? Ikke snakk deg ned, ikke gjør deg dårlig. Gjør deg godt med å lat som du ikke bryr deg, litt. 

Anonymkode: 0a01c...092

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

....og Ikke minst, hva om han tenker det samme om deg? Kan være han vil ha litt fra deg og:)

Anonymkode: 0a01c...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

....og Ikke minst, hva om han tenker det samme om deg? Kan være han vil ha litt fra deg og:)

Anonymkode: 0a01c...092

Troll? Leste du innlegget mitt? For hvis du gjorde det hadde du sett at det kun var jeg som hadde tatt initiativ de siste gangene vi har snakket. Så har jeg latt være å ta insj, fordi ballen ligger hos han nå. Han kan faen være mann og ta initiativ han og!

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han synest du er en pen dame som kan være en mulighet... men dette er nettdating.. så han har antagelig 7 andre som han også chatter med.. som han også ser på som en mulighet. Ikke noe galt i det, men det er vanskelig å " vinne frem" med nettdating. Kanskje har han nå fått litt ekstra god tone med en annen.. eller han bare ble litt lei.. Hadde ikke tatt det opp med han..  vil han ha kontakt så hører du fra han.

Anonymkode: 4b388...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troll? Leste du innlegget mitt? For hvis du gjorde det hadde du sett at det kun var jeg som hadde tatt initiativ de siste gangene vi har snakket. Så har jeg latt være å ta insj, fordi ballen ligger hos han nå. Han kan faen være mann og ta initiativ han og!

Anonymkode: a10b2...6ca

Nettopp, og hvis han ikke gjør det, så waaalk away.

Minner om hekt.

Anonymkode: 0b338...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...