Gå til innhold

Hvorfor var han så på i starten, mens nå tar han aldri initiativ lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt oppgitt, men jeg skal begynne et sted.

Vi begynte å prate litt på badoo for over 3 uker siden, i nesten 1 uke før vi adda hverandre på snap. Vi snakka kjempe masse, han viste mye interesse og tok masse initiativ selv dersom samtalen ble avsluttet, så startet han den morgenen etter eller senere på dagen, gjorde jeg og. Masse komplimenter kom han med også. Han er 25 år og jobber som lærer på barneskolen, og noen dager har han lange dager med møter med litt foreldre osv. Men allikevel viste han mye interesse, selv om noen dager var lange. 

Men nå i 2 uker på snap, så har vi vel pratet ca 4 ganger og da har det kun skjedd på mitt initiativ. Han har sluttet å starte selv. I forrige uke gikk det 6 dager før vi prata igjen og det skjedde på mitt initiativ. Dette var sist på søndag som var. Nå har vi ikke snakka siden det, jeg tenker jo at ballen ligger jo hos han nå. Han må jo også ta initiativ og ikke forvente at kun jeg skal. Han er fortsatt hyggelig og skriver litt med hjerter som før, men svarene er litt kortere nå. For dere som lurer så har vi snakka 3 ganger, altså ringt hverandre. Da er alt hyggelig og virker normalt.... 

 

Jeg har analysert over dette og tenkt endel. Han besøkte og profilen min igår hadde jeg sett. Har også hatt lyst å sende han melding, men jeg prøver så hardt jeg kan å la være. Vil ikke skremme han vekk eller virke anklagende, men jeg vil jo ta dette opp med han. Så jeg har tenkt ut to ting. 

 

1. Å la det gå noen dager eller 1 uke, og se om han sender melding. Kanskje innser han at det er påtide at han og tar litt insj. Hvis han sender meg melding igjen kommer jeg til å være hyggelig, men samtidig litt avvisende fordi jeg ikke synes noe om måten han holder på med. Også blir jeg å spørre han hvorfor han er sånn her