Gå til innhold

Hvorfor var han så på i starten, mens nå tar han aldri initiativ lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt oppgitt, men jeg skal begynne et sted.

Vi begynte å prate litt på badoo for over 3 uker siden, i nesten 1 uke før vi adda hverandre på snap. Vi snakka kjempe masse, han viste mye interesse og tok masse initiativ selv dersom samtalen ble avsluttet, så startet han den morgenen etter eller senere på dagen, gjorde jeg og. Masse komplimenter kom han med også. Han er 25 år og jobber som lærer på barneskolen, og noen dager har han lange dager med møter med litt foreldre osv. Men allikevel viste han mye interesse, selv om noen dager var lange. 

Men nå i 2 uker på snap, så har vi vel pratet ca 4 ganger og da har det kun skjedd på mitt initiativ. Han har sluttet å starte selv. I forrige uke gikk det 6 dager før vi prata igjen og det skjedde på mitt initiativ. Dette var sist på søndag som var. Nå har vi ikke snakka siden det, jeg tenker jo at ballen ligger jo hos han nå. Han må jo også ta initiativ og ikke forvente at kun jeg skal. Han er fortsatt hyggelig og skriver litt med hjerter som før, men svarene er litt kortere nå. For dere som lurer så har vi snakka 3 ganger, altså ringt hverandre. Da er alt hyggelig og virker normalt.... 

 

Jeg har analysert over dette og tenkt endel. Han besøkte og profilen min igår hadde jeg sett. Har også hatt lyst å sende han melding, men jeg prøver så hardt jeg kan å la være. Vil ikke skremme han vekk eller virke anklagende, men jeg vil jo ta dette opp med han. Så jeg har tenkt ut to ting. 

 

1. Å la det gå noen dager eller 1 uke, og se om han sender melding. Kanskje innser han at det er påtide at han og tar litt insj. Hvis han sender meg melding igjen kommer jeg til å være hyggelig, men samtidig litt avvisende fordi jeg ikke synes noe om måten han holder på med. Også blir jeg å spørre han hvorfor han er sånn her

2. Å slette han på snap, og se om han merker det og sender meg melding. Ikke at jeg vil det, men det er mest for å sjekke om han faktisk bryr seg om meg eller ikke. Bryr han seg ikke, så sender han neppe melding uansett! 

 

Uff jeg blir gal av det her. Jeg hater når folk skal være så på i begynnelsen og få noen interessert for å så slutte å ta initiativ. Hvorfor må folk spille et kynisk spill? Nettdating skulle aldri vært oppfunnet! 

Kan jo også være at han har vært stille siden han heller vil bli kjent i virkeligheten. Det vet jeg jo ikke. Han bor langt unna så å møtes med det første kan bli vanskelig. Vi har jo snakke om å møtes, men ikke blitt noe mer enn det!

 

Trenger hjelp nå!

Anonymkode: a10b2...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alternativ 3. At dersom han ikke sender meg melding innen max 1 uke kommer jeg til å sende han en melding og spørre han hvorfor han holder på sånn her...

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke du har vært et tidsfordriv nå og at han var ute etter noe nytt og har funnet en ny person og prate på snap med..?

Anonymkode: 97e27...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke du har vært et tidsfordriv nå og at han var ute etter noe nytt og har funnet en ny person og prate på snap med..?

Anonymkode: 97e27...d23

Jo det tror jeg kanskje, men håper ikke det. Han sier han svært sjeldent finner noen fra nettdating profiler å ha så god prat med som han sa. 

Han sa også at han likte meg bedre enn andre jenter fordi jeg var mer lettere og morsom å prate med. Mens mange andre jenter sa han er kostbare og leker hard to get, og slikt giddet han ikke. Er det et rødt flagg at han sier sånt? Kanskje han liker jenter som er lette å få rundt lillefingeren hans for å få del hektet på han. 

Uff blir lei meg :( Hadde trodd han var en bra type

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo det tror jeg kanskje, men håper ikke det. Han sier han svært sjeldent finner noen fra nettdating profiler å ha så god prat med som han sa. 

Han sa også at han likte meg bedre enn andre jenter fordi jeg var mer lettere og morsom å prate med. Mens mange andre jenter sa han er kostbare og leker hard to get, og slikt giddet han ikke. Er det et rødt flagg at han sier sånt? Kanskje han liker jenter som er lette å få rundt lillefingeren hans for å få dem hektet på han. 

Uff blir lei meg :( Hadde trodd han var en bra type

Anonymkode: a10b2...6ca

Skrivefeil

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært intim med han?

Anonymkode: 3349a...675

Hva mener du? Jeg har ikke møtt han

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Jeg har ikke møtt han

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Ikke bruk mer energi på han. Noen som blir veldig interessert med en gang, kan også kjapt miste interessen. 

Kjenn din verdi. Hvis det er meningen, vil du høre fra han, men la han jobbe nå.

Du kjenner han jo ikke. Kanskje han har kjæreste? 

Du har kanskje lagt for mye i det. 

Anonymkode: 3349a...675

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bruk mer energi på han. Noen som blir veldig interessert med en gang, kan også kjapt miste interessen. 

Kjenn din verdi. Hvis det er meningen, vil du høre fra han, men la han jobbe nå.

Du kjenner han jo ikke. Kanskje han har kjæreste? 

Du har kanskje lagt for mye i det. 

Anonymkode: 3349a...675

Jeg har snakket ganske mye med han på telefon og han jobber endel og ellers er han hjemme og bor alene. Tviler veldig på at han skulle ha kjæreste. Har hørt hans synspunkter på utroskap og der er vi enige, mens vi kom innom det når vi snakket om det randomt. 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet en ting, og det er at alternativ 3 hadde ikke vært aktuelt hvis jeg var deg. 

Jeg synes dette er litt typisk med nattdating. Og det at dere snakket såå mye plutselig uten å møte hverandre. 

Kanskje han er redd for å få følelser. Men også han er fortsatt på appen, kan hende at han har funnet en annen.

Endret av Markk16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Markk16 skrev:

Jeg vet en ting, og det er at alternativ 3 er hadde ikke vært aktuelt hvis jeg var deg. 

Jeg synes dette er litt typisk med nattdating. Og det at dere snakket såå mye plutselig uten å møte hverandre. 

Kanskje han er redd for å få følelser. Men også han er fortsatt på appen, kan hende at han har funnet en annen.

Oki, takk for innspill!

Har du et tips om hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk på ham, da blir det lettere å holde seg å ikke sende noe. Det finnes jo tonneviss av sånne menn som du fortalte, som er hyggelige på meldinger :)

Og blir det ikke bare verre hvis du igjen sender noe og så skriver han noe kort tilbake som ikke tyder på at han er interessert. 

Jeg har en vennine som var i nesten samme situasjon som deg, og hun likte gutten veldig godt, og trodde at han skulle sende noe til henne som vanlig den dagen, men så gikk det flere dager, ingen lyd fra han, mens hun ser ham pålogget og hun ville ikke sende eller spørre noe, og da tok han inisiativ selvfølgelig, fordi hun ble også litt borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Markk16 skrev:

Ikke tenk på ham, da blir det lettere å holde seg å ikke sende noe. Det finnes jo tonneviss av sånne menn som du fortalte, som er hyggelige på meldinger :)

Og blir det ikke bare verre hvis du igjen sender noe og så skriver han noe kort tilbake som ikke tyder på at han er interessert. 

Jeg har en vennine som var i nesten samme situasjon som deg, og hun likte gutten veldig godt, og trodde at han skulle sende noe til henne som vanlig den dagen, men så gikk det flere dager, ingen lyd fra han, mens hun ser ham pålogget og hun ville ikke sende eller spørre noe, og da tok han inisiativ selvfølgelig, fordi hun ble også litt borte. 

Jo jeg tenker det kan være lurt av meg å la være å skrive til han. Som jeg sa, de siste fire gangene vi har snakket har det skjedd på mitt intiativ. Og sist snakket vi på mandagen forrige uke, så ikke igjen før søndag. Begge på mitt initiativ.

Får bare håpe at han sender en melding etterhvert. Er jo ganske vanlig at gutter kommer krypene tilbake etterhvert uansett av egen erfaring.

Åja, hvor lang tid tok det før hun fikk melding av han igjen? Og spurte hun han hvorfor han hadde vært stille?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, shadowofthewind skrev:

Mistet interessen og funnet noen andre å være sammen med?

Kan godt være, men det håper jeg ikke. Mitt håp er vell at han heller vi møtes og bli kjent på ekte. Eller så håper jeg det kan være at han jobber mye og er opptatt med det. Høres naivt ut av meg, men...

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadowofthewind
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan godt være, men det håper jeg ikke. Mitt håp er vell at han heller vi møtes og bli kjent på ekte. Eller så håper jeg det kan være at han jobber mye og er opptatt med det. Høres naivt ut av meg, men...

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Skjønner godt. Har blitt skuffet på den måten jeg også. Vil heller de skal være ærlig og si at de ikke vil mer enn å ikke si noe i det hele tatt. Det er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo jeg tenker det kan være lurt av meg å la være å skrive til han. Som jeg sa, de siste fire gangene vi har snakket har det skjedd på mitt intiativ. Og sist snakket vi på mandagen forrige uke, så ikke igjen før søndag. Begge på mitt initiativ.

Får bare håpe at han sender en melding etterhvert. Er jo ganske vanlig at gutter kommer krypene tilbake etterhvert uansett av egen erfaring.

Åja, hvor lang tid tok det før hun fikk melding av han igjen? Og spurte hun han hvorfor han hadde vært stille?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Ja, det er bra det du sier.

Jeg tror det tok ca tid fra fredag til torsdag. Men de møttes og sånt, og jeg husker når jeg spurte henne på onsdag hvordan det går med dem, så sa hun: « han er en dritt!»

haha, og det var nesten alltid hun som var den første som sendte mld om dagen. 

Men ja, gutter mister interesse noen ganger, men jeg synes det er slitsomt å prøve å holde dem interessert.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om han heller vil møtes og bli kjent på ekte, hvorfor tar han ikke initiativ. Hvorfor lar han det gå dagesvis uten noe kontakt. I en så tidlig fase, skulle man tro han ønsket å holde deg varm og ha jevn kontakt. Ikke lett å være i en sånn situasjon 😕 

Anonymkode: 68808...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...