Gå til innhold

Prøve på vår første!


Dovendyr1

Anbefalte innlegg

Jeg tror kanskje tante rød kommer! Eller, jeg vet jo ikke om det er ekte mensen eller bare en gjennombruddsblødning. Iallefall egrei mengde friskt blod på morgenen idag og har mensmurringer. Har ikke hatt det på så lenge jeg kan huske. Ikke kommet mer blod enda, men jeg håper på mer. To be continued 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Jeg tror kanskje tante rød kommer! Eller, jeg vet jo ikke om det er ekte mensen eller bare en gjennombruddsblødning. Iallefall egrei mengde friskt blod på morgenen idag og har mensmurringer. Har ikke hatt det på så lenge jeg kan huske. Ikke kommet mer blod enda, men jeg håper på mer. To be continued 😂

Oi så bra! Håper på en skikkelig mensen ja 😊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD3 :nori: Så glad for at jeg endelig har fått mensen! Og dette er ikke noe tull altså, menssmerter og hele pakka. Lurer på om dette betyr at jeg har hatt eggløsning? Har ikke lagt merke til eggløsningssymptomer siste to ukene iallefall. 

Fikk endelig vitex i postkassa idag. Tvilte litt en stund, om jeg skal ta Vitex eller vente og se nå som mensen kom. Endte opp med å ta to kapsler. NÅ skal det bli en normal syklus og det skal lages baby! Tenker positive tanker :sol:

Når burde jeg begynne å teste etter eggløsning mon tro? 

Endret av Dovendyr1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mensen 👏😊 

Ja, si det du... Når skal du teste etter etter EL i denne syklusen? 😬 Jeg vet ingenting om vitex, men er det mulig at den kan «gjøre om» en syklus som har vært godt over 200 dager til en normal på ca 30 dager, sånn fra en syklus til neste syklus? Tenker jo at det er lite vits å teste fra CD10 hvis EL ikke kommer før CD90 🤷‍♀️😬🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for mensen 👏😊 

Ja, si det du... Når skal du teste etter etter EL i denne syklusen? 😬 Jeg vet ingenting om vitex, men er det mulig at den kan «gjøre om» en syklus som har vært godt over 200 dager til en normal på ca 30 dager, sånn fra en syklus til neste syklus? Tenker jo at det er lite vits å teste fra CD10 hvis EL ikke kommer før CD90 🤷‍♀️😬🤭

Jeg leser så mye forskjellige erfaringer om vitex. Noen mener de fikk omtrent umiddelbar effekt fra en syklus til neste. For andre tok det flere sykluser, eller en liten bedring for hver syklus osv. Hvis/når syklusen min blir bedre, så føler jeg ikke at jeg kan vite om jeg skal takke vitex for dette, ettersom at mensen kom av seg selv etter over 200 dager. Huff, kan ikke teste etter El i 90 dager, så rik er vi ikke :fnise:

 

Tror jeg skal følge godt med på CF, det må være den beste indikasjonen på fruktbare/ikke fruktbare dager. Ved tørt eller klissete CF, så vil det iallefall gi en indikasjon på at jeg ikke har eggløsning. Så ved vannet eller eggehvite (som jeg aldri har hatt før), da vil det sikkert være fornuftig å ta eggløsningstest. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at mensen dukket opp for fult 😊👏 Blir spennende å følge med hva som skjer videre 😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD6 ☀️

Nå er mensen over, den varte i 4/5 dager. Jeg er så spent på de neste ukene! Håper jeg får til å måle tempen hver morgen slik at grafen blir nøyaktig. Fortsetter å ta Vitex, tar 1200 mg hver morgen på tom mage. Tar også multivitaminer, magnesium, folsyre og omega 3. Drikker et glass grapefruktjuice hver dag frem til eggløsning, som jeg håper dukker opp i løpet av de neste ukene 🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bokdamen skrev:

Krysser fingrene for deg 🤞🤞

Takk 😀☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12 og ingen eggløsning enda. CM går under kategorien "creamy" inne på FF. Våknet opp til ekstra mye kviser idag. Har vært litt forstoppet og hatt hodepine idag. Kan være pga noe hormonelt, eller at jeg har drukket lite vann osv osv. Vanskelig å si. Jeg har også begynt å ta en kapsel Maca hver morgen. Ut i fra antall tabletter jeg tar nå, så ser jeg veldig syk ut 🙄😅Legger ved bilde av grafen min, denne lagret jeg igår, så dagens måling er ikke med. 

b_GDeyK3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD15 her og heller ingen eggløsning enda. Har fortsatt ikke hatt noen eggløsning etter aborten i juni. Min chart etter aborten har ligget mye høyere enn før jeg ble gravid 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Patriotpaula skrev:

CD15 her og heller ingen eggløsning enda. Har fortsatt ikke hatt noen eggløsning etter aborten i juni. Min chart etter aborten har ligget mye høyere enn før jeg ble gravid 😬

Huff, det kan vel bli en del kluss etter abort ja 😔 Hvilke symptomer bruker du å ha rundt eggløsning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD13 og dagens graf under. Synes den ble litt merkelig nå. Mye lavere igår og så hoppet den opp idag 🤔  

b_G0tUyS.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Huff, det kan vel bli en del kluss etter abort ja 😔 Hvilke symptomer bruker du å ha rundt eggløsning? 

Ingen tydelige. Noen ganger kan jeg kjenne et stikk, men har ikke noe særlig med EL-slim eller noe sånn...

Kanskje tempen din øker enda enda mer i morgen? 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg på CD16 og FF mener jeg er 4dpo 🤔 Jeg skjønner ingenting! Har jeg virkelig hatt eggløsning?! Kan FF gjøre feil? Hvis dette er tilfelle, så tror jeg vi iallefall har truffet bra med sengekosen 🙈 Annenhver dag fra CD4 til og med  den angivelige eggløsningsdagen på CD12. Etter CD12 så har vi ikke lagt inn aksjer. Jeg har virkelig ikke hatt lyst og følt meg "tørr", så det passer jo fint med at det er etter eggløsning. Så hvis ikke dette er en feil så har jeg IKM 19.08! Dette er så rart 😲

 

 

b_5siebg.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Ja, nå er jeg på CD16 og FF mener jeg er 4dpo 🤔 Jeg skjønner ingenting! Har jeg virkelig hatt eggløsning?! Kan FF gjøre feil? Hvis dette er tilfelle, så tror jeg vi iallefall har truffet bra med sengekosen 🙈 Annenhver dag fra CD4 til og med  den angivelige eggløsningsdagen på CD12. Etter CD12 så har vi ikke lagt inn aksjer. Jeg har virkelig ikke hatt lyst og følt meg "tørr", så det passer jo fint med at det er etter eggløsning. Så hvis ikke dette er en feil så har jeg IKM 19.08! Dette er så rart 😲

 

b_5siebg.png

Oi så spennende dette plutselig ble! Krysser fingrene for deg🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper du har hatt EL🤞 FF kan nok gjøre feil, og det har jo ikke vært en veldig høy tempøkning. Men så vet du jo heller ikke hvor høy temp som er vanlig for deg enda. Krysser fingrene!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere krysser det som krysses kan! 😅

CD17 og 5 dpo. Våknet veldig tidlig idag, hadde ikke sjans til å sovne igjen. Føler jeg går rundt med sommerfugler i magen for jeg er så spent på om FF regner riktig, og at jeg ikke klusser til målingene mine med for dårlig/lite søvn. Jeg føler meg småkvalm og sliten, men det kan nok godt være pga en slitsom uke. Jeg skjønner jo at man ikke merker noe så tidlig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...