Gå til innhold
Dovendyr1

Prøve på vår første!

Anbefalte innlegg

Dovendyr1

Nå har jeg bestilt meg legetime for noen andre greier, men har lyst til å ta opp med legen at det ikke virker som om jeg har stabil syklus. Har timen om en måned, da er det 7 måneder siden jeg sluttet på hormonprevensjon. Vil legen bare synes jeg er teit som kommer så tidlig etter pilleslutt for å klage? Det er jo ikke det at vi har prøvd i 7 måneder, men at jeg mest sannsynlig ikke har eggløsning.. Jeg synes 7 måneder uten eggløsning er mye, det er vel ikke helt bra for kroppen da det tyder på en eller annen form for hormonforstyrrelse? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irisiri

Jeg synes absolutt du skal ta det opp med legen! Når man har helt åpenbare grunner til at man ikke blir gravid, så har det lite hensikt å vente noen måneder til. Nå har du jo latt kroppen prøve å ordne opp etter pilleslutt en stund, uten hell. Jeg tror ikke legen synes det er teit å ta det opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dovendyr1
På 14.1.2019 den 14.00, Irisiri skrev:

Jeg synes absolutt du skal ta det opp med legen! Når man har helt åpenbare grunner til at man ikke blir gravid, så har det lite hensikt å vente noen måneder til. Nå har du jo latt kroppen prøve å ordne opp etter pilleslutt en stund, uten hell. Jeg tror ikke legen synes det er teit å ta det opp.

Takk! Du har rett i det at det ikke er noe vits i å vente når det er åpenbare grunner til at det ikke går.. Og det verste legen kan si til meg er jo egentlig bare at dette er normalt, la det gå noen måneder til så skal du se at det mest sannsynlig har gått seg til. Så ja, jeg må bare ta det opp med han.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her