Gå til innhold

Hvordan avsløre om gutten er ute etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.... Dersom fyren ikke direkte sier ut at kun er ute etter sex, eller spør om nudes og deilige bilder, men kanskje hinter litt. Har du allikevel dine måter å avsløre en på? Jeg har lyst å bli flinkere til dette selv, da jeg ikke ønsker å bruke tid på sånne gutter....

Anonymkode: a8159...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom fyren ikke direkte sier ut at kun er ute etter sex, eller spør om nudes og deilige bilder, men kanskje hinter litt. Har du allikevel dine måter å avsløre en på? Jeg har lyst å bli flinkere til dette selv, da jeg ikke ønsker å bruke tid på sånne gutter....

Veldig lett! Hold kontakten, oppfordre til å møtes, forklar at du vil vente med sex til dere er blitt trygge på hverandre. La det gå noen måneder uansett! Stikker han vet du hva det er, blir han vet du  at mannen mener alvor. Ikke noen som bare er ute etter sex tar den tiden dette vil medføre på noen måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.... Dersom fyren ikke direkte sier ut at kun er ute etter sex, eller spør om nudes og deilige bilder, men kanskje hinter litt. Har du allikevel dine måter å avsløre en på? Jeg har lyst å bli flinkere til dette selv, da jeg ikke ønsker å bruke tid på sånne gutter....

Anonymkode: a8159...cd5

Si bare at du vil ikke ha sex før om 1år og se om han holder kontakt ;):fnise:

Anonymkode: 0ff14...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan avsløre om gutten er ute etter sex?

Anonymkode: a8159...cd5

Spørre om han er hetrofil.

Hvis "ja" så vil han ha sex.

Anonymkode: 37b27...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørre om han er hetrofil.

Hvis "ja" så vil han ha sex.

Anonymkode: 37b27...5b2

Så det du sier er at er man hetro må man si ja til sex ?

Anonymkode: 682df...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

.... Dersom fyren ikke direkte sier ut at kun er ute etter sex, eller spør om nudes og deilige bilder, men kanskje hinter litt. Har du allikevel dine måter å avsløre en på? Jeg har lyst å bli flinkere til dette selv, da jeg ikke ønsker å bruke tid på sånne gutter....

Anonymkode: a8159...cd5

Haha, da står du igjen med ingen. Praktisk talt.

Anonymkode: b4441...c14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om gutten synes du er attraktiv, så vil sex være aktuelt for denne gutten på et tidspunkt. gutter er enkle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

.... Dersom fyren ikke direkte sier ut at kun er ute etter sex, eller spør om nudes og deilige bilder, men kanskje hinter litt. Har du allikevel dine måter å avsløre en på? Jeg har lyst å bli flinkere til dette selv, da jeg ikke ønsker å bruke tid på sånne gutter....

Anonymkode: a8159...cd5

Siden du er aseksuel TS, hvorfor i all verden vil du bli sammen med en mann da?

Anonymkode: 37b27...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenn din verdi ts. Da vil også gutten/mannen behandle deg med respekt. 

Anonymkode: 99ab1...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er alltid ute etter sex om de liker deg/ finner deg atraktiv, mer bekymret hvis de ikke er ute etter det.

Anonymkode: 66e85...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er alltid ute etter sex om de liker deg/ finner deg atraktiv, mer bekymret hvis de ikke er ute etter det.

Anonymkode: 66e85...c36

Du skjønte ikke innlegget mitt altså??:-))))

Anonymkode: a8159...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som bare vil ha sex involverer deg ikke i livet sitt og er lite interessert i å bli kjent med deg som person. Hva du gjør, hva du liker, hvem du egentlig er.

Anonymkode: 30a9e...332

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønte ikke innlegget mitt altså??:-))))

Anonymkode: a8159...cd5

Joda, tenkte som deg tidligere, og til en viss grad ennå, men, det er likevel et men. Uten seksuell spenning ( som også hører med til forelskelse ) så er det likevel bare fjas.

De som er seriøs sier det gjerne tidlig, viser det i ord og handling& er gjerne litt nervøse/ opptatt av og imponere deg i begynnelsen, de kommer gjerne på døren med blomster (opplevd )og de følger deg på en måte opp, trekker du deg vekk en liten stund er de gjerne redd for å miste deg.

Anonymkode: 66e85...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En effektiv måte er nok å ikke ha sex for fort. Mange av de som kun er ute etter sex vil ikke gidde å bruke masse tid, og penger, på en jente de ikke egentlig er interessert i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det det hele bunner ut i er jo om fyren synes du er morsom, behagelig og fin å tilbringe tid med, i tillegg til at han synes du er vakker og sexy. Det er jo ikke noe en mann vet umiddelbart heller, han må jo bli kjent med deg. Så spørsmålet er om han gidder det, og prioriterer det.

Han jeg dater nå har aktivt tatt initiativ til dater hele tiden, og det er tydelig at han vil se meg så mye han kan. Om det så bare er en halvtime i lunsjen. Han rydder ganske mye plass, og prioriterer det over andre ting. Han inviterer på ting som ikke egentlig betyr mulighet for sex, og han vil også gjøre ting sammen som han normalt gjør på fritiden, som for å teste at vi er en match på det planet, altså at jeg "passer inn" i hans liv. I tillegg til at han spør mye om meg og hvem jeg er. 

Jeg merker generelt ganske godt om jeg er en match med en mann når det gjelder kjemi, og om han er typen til å overhodet ville være sammen med en jente. Det er litt vanskelig å sette fingeren på, men jeg har en god "radar" på hva slags mann jeg har med å gjøre. 

Anonymkode: 42fbb...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker det veldig på interessen. Min erfaring er at menn som virkelig er interessert i meg prøver å bli godt kjent med meg, hvem jeg er som person, hva jeg liker å gjøre, hvordan livet mitt hittil har vært osv. Med menn som kun er ute etter en ting ( de som vi idag kaller «fuckboys») så er praten veldig overfladisk. De virker lite interessert i meg som menneske, hvem jeg er som person og praten går mer i det å kalle meg «sexy, deilig, babe» osv. Skikkelig overfladisk fjortis snakk. De sender ikke meldinger hver dag, oftest kun i helgene når de har fått noe innabords. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann ville bli bedre kjent med meg da han syns jeg hadde vakre øyne og store bryster. (Dette har jeg fått vite i etterkant😅). Menn vil alltid være interessert i sex og det vil ofte være en grunn til å ville bli kjent med kvinnen. MEN jeg ga ham ikke det, og han ble bare mer og mer forelsket etterhvert som tiden gikk. Et år senere ble vi gift. Var 22 år gamle, i dag er vi 29 år. 

Anonymkode: 72dba...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...