Gå til innhold

Hvorfor kjempet hun ikke for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Fordi han ikke følte noen gnist..."

Nei, TS - skal du underholde oss, må du jobbe hardere altså.

Anonymkode: 7f11f...3b2

👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva innebærer denne "kjempingen"? Er det på samme måte som de som er dødssyk, som ligger rett ut og "kjemper" for livet?

Anonymkode: d5f4e...03d

Det lurer jeg også på. Hva sier du TS, hvordan foregår denne kampen som en kvinne skal kjempe?

Hva er det hun kjemper mot?

Anonymkode: 7f11f...3b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt folkens! Er det ingen som forstår konseptet kjempe her? Det vil si å kjempe for noe du vil ha og ikke gi opp når du møter motstand. 

Denne jenta tar kontakt etter én uke. Én uke! Hvorfor tar ikke hun ikke kontakt tidligere når hun er interessert? Hun var interessert fordi hun tok kontakt og sa hun hadde hatt det hyggelig. Når jeg da reagerer på det og hinter om at hun må jobbe hardere for å møte meg igjen, så er hun plutselig uinteressert? Hva skjer med det? Skulle jeg liksom tatt kontakt selv? Det gjorde jeg ikke fordi jeg ville teste om hun var interessert og tok kontakt først. Vi lever i 2018 og det er noe som heter likestilling. Det betyr at det ikke bare er menn som må ta initiativ.. !

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt folkens! Er det ingen som forstår konseptet kjempe her? Det vil si å kjempe for noe du vil ha og ikke gi opp når du møter motstand. 

Denne jenta tar kontakt etter én uke. Én uke! Hvorfor tar ikke hun ikke kontakt tidligere når hun er interessert? Hun var interessert fordi hun tok kontakt og sa hun hadde hatt det hyggelig. Når jeg da reagerer på det og hinter om at hun må jobbe hardere for å møte meg igjen, så er hun plutselig uinteressert? Hva skjer med det? Skulle jeg liksom tatt kontakt selv? Det gjorde jeg ikke fordi jeg ville teste om hun var interessert og tok kontakt først. Vi lever i 2018 og det er noe som heter likestilling. Det betyr at det ikke bare er menn som må ta initiativ.. !

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Jeg forstår ikke helt det konseptet du snakker om her. Det siste konseptet jeg leste om og forstod var ""trolling""

Anonymkode: 58a11...16a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt folkens! Er det ingen som forstår konseptet kjempe her? Det vil si å kjempe for noe du vil ha og ikke gi opp når du møter motstand. 

Denne jenta tar kontakt etter én uke. Én uke! Hvorfor tar ikke hun ikke kontakt tidligere når hun er interessert? Hun var interessert fordi hun tok kontakt og sa hun hadde hatt det hyggelig. Når jeg da reagerer på det og hinter om at hun må jobbe hardere for å møte meg igjen, så er hun plutselig uinteressert? Hva skjer med det? Skulle jeg liksom tatt kontakt selv? Det gjorde jeg ikke fordi jeg ville teste om hun var interessert og tok kontakt først. Vi lever i 2018 og det er noe som heter likestilling. Det betyr at det ikke bare er menn som må ta initiativ.. !

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Har du fått noen jenter til å tømme oppvaskmaskinen din i det siste?

Anonymkode: de92a...ed9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likestilling eller ei, TS, folk uansett kjønn som oppfører seg som Guds gave på jord er ikke så attraktive.

Det du spør om har du fått svar på: Hun tok ikke kontakt tidligere fordi hun ikke var interessert, og trengte litt tid til å samle ork til å avslutte på en grei måte. Case closed, gå videre.

Litt artig at du krever at kvinner skal "kjempe om din gunst" uten at du kan si én eneste ting om hvordan dette skal foregå.

Anonymkode: 7f11f...3b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal noen kjempe for deg etter en date? Man blir jo ikke forelsket i noen på første date. Nå er jeg kvinne, og skal jeg kjempe for en mann, så må det være en jeg elsker. Ikke en jeg har vært på bare en date med. Og hvis jeg liker han jeg har vært på første date med, så har jeg ingen problemer med å sende mld etterpå. Og da sender jeg melding dagen etter, ikke en uke etter.

Anonymkode: 116eb...436

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva innebærer denne "kjempingen"? Er det på samme måte som de som er dødssyk, som ligger rett ut og "kjemper" for livet?

Anonymkode: d5f4e...03d

Jeg ser for meg noe riddergreier fra middeladeren.. 😂

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du spør om har du fått svar på: Hun tok ikke kontakt tidligere fordi hun ikke var interessert, og trengte litt tid til å samle ork til å avslutte på en grei måte. Case closed, gå videre.

Hva er hensikten med å ta kontakt for å avslutte? Hvem gjør sånn egentlig? Det er verre enn ghosting.

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting!: hvorfor er dere så nedlatende og frekke mot meg? Innerst inne vil hver enkelt av dere at noen skal kjempe for dere. Jeg er den som faktisk innrømmer det. 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snaskesnusken said:

Jeg ser for meg noe riddergreier fra mofdelalderen.. 😂

Når var mofdealderen da?? 😜(ja, jeg skjønner hva du mener)

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er hensikten med å ta kontakt for å avslutte? Hvem gjør sånn egentlig? Det er verre enn ghosting.

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Nei, det er det ikke. Man tar kontakt for å få en avslutning. En serøs person gjør det slik. Folkeskikk, kalles det.

Siden du selv var så likegyldig at du ikke gadd å gi lyd fra deg på en uke, så kunne det jo aldri ha vært så nøye for deg at det ikke ble noe mer. Derfor er det merkelig at du lager så mye styr ut av dette.

6 minutter siden, AnonymBruker said:

En annen ting!: hvorfor er dere så nedlatende og frekke mot meg? Innerst inne vil hver enkelt av dere at noen skal kjempe for dere. Jeg er den som faktisk innrømmer det. 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Det er vel heller du som stiller krav til andre som du selv ikke lever opp til, og det reagerer folk på.

Anonymkode: 7f11f...3b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når var mofdealderen da?? 😜(ja, jeg skjønner hva du mener)

Nei, det er det ikke. Man tar kontakt for å få en avslutning. En serøs person gjør det slik. Folkeskikk, kalles det.

Siden du selv var så likegyldig at du ikke gadd å gi lyd fra deg på en uke, så kunne det jo aldri ha vært så nøye for deg at det ikke ble noe mer. Derfor er det merkelig at du lager så mye styr ut av dette.

Det er vel heller du som stiller krav til andre som du selv ikke lever opp til, og det reagerer folk på.

Anonymkode: 7f11f...3b2

Fra perioden 500- 1500.. Innen politisk historie har det vært vanlig å tidsfeste den mer presist til 476–1453. Mofdealalderen var i mellom Eh, kremt..  et sted 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting!: hvorfor er dere så nedlatende og frekke mot meg? Innerst inne vil hver enkelt av dere at noen skal kjempe for dere. Jeg er den som faktisk innrømmer det. 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Ingen forventer det etter å ha møtt en person EN gang..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting!: hvorfor er dere så nedlatende og frekke mot meg? Innerst inne vil hver enkelt av dere at noen skal kjempe for dere. Jeg er den som faktisk innrømmer det. 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Du må skaffe deg mer selvinnsikt før du dater igjen altså.... 

Anonymkode: 9ebe9...342

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det ikke. Man tar kontakt for å få en avslutning. En serøs person gjør det slik. Folkeskikk, kalles det.

Siden du selv var så likegyldig at du ikke gadd å gi lyd fra deg på en uke, så kunne det jo aldri ha vært så nøye for deg at det ikke ble noe mer. Derfor er det merkelig at du lager så mye styr ut av dette.

Jeg lager ikke mye styr ut av dette. Jeg reagerer på at hun tar kontakt for å avslutte. Sånt er ikke normalt. 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å bruke tid på dette. Du kjempet ikke for henne og hun kjempet ikke for deg. Du sa selv at du ikke følte noen gnist....

Anonymkode: 5b85e...8fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lager ikke mye styr ut av dette. Jeg reagerer på at hun tar kontakt for å avslutte. Sånt er ikke normalt. 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Som om du tok kontakt med henne... du er ikke noe bedre sjøl 

Anonymkode: 9ebe9...342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er verre for en kvinne å kjempe enn for en mann uansett. Vi kvinner omgås stort sett kvinner, og vi er omringet av "gjør deg kostbar" og "ikke virk billig" . så det er kanskje ikke så rart at vi er litt mer tilbakeholden. og mange menn blir jo nesten redde hvis kvinnen tar initiativ. selv tar jeg aldri initiativ med en mann, er rett og slett redd for at han skal være interessert i noen andre men ta til takke med meg enn så lenge fordi han ser meg som en lett sexdukke å ha mens han venter på noen andre.

Anonymkode: e9db5...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...