Gå til innhold

Hvorfor kjempet hun ikke for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan godt tenkes hun likte deg, men var usikker og ville du skulle ta kontakt først. Når hun da ikke klarer å vente lenger tar hun kontakt og får avslag. Hun sier seg da enig fordi å gjøre noe annet ville blitt kleint og du har gitt beskjed om at du ikke er interessert..

Kanskje..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Emblja skrev:

Kan godt tenkes hun likte deg, men var usikker og ville du skulle ta kontakt først. Når hun da ikke klarer å vente lenger tar hun kontakt og får avslag. Hun sier seg da enig fordi å gjøre noe annet ville blitt kleint og du har gitt beskjed om at du ikke er interessert..

Kanskje..

Det tror jeg også.

Anonymkode: 024cc...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun hadde vært interessert tok du livet av det hele ved å si at du ikke opplevde noen gnist. Da ville hun, interessert eller ikke, ikke ha noen grunn til å "kjempe" for noe som helst. Hvis du løy til henne og bare sa du ikke opplevde en gnist fordi du ville gjøre deg kostbar - so sorry mac, du bæsjet på leggen , she's gone.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun berre respekter valget ditt? Ho selv var usikker men når du ikkje vil så va det greit.. derre har berre møttest en gang 

Anonymkode: e8bd6...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner venter på at mannen tar kontakt og ledelsen... Det er nok derfor hun ventet såpass lenge + at hun sikkert dater/har kontakt med flere (det gjør alle på Tinder).

Nå tenkte hun på deg, og tok kontakt. Og så fikk hun en ganske kald avvisning, ikke rart hun ikke kjempet for deg. Du bør lære deg å slappe av litt og go-with-the-flow.....

 

Anonymkode: d94ab...a31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting!: hvorfor er dere så nedlatende og frekke mot meg? Innerst inne vil hver enkelt av dere at noen skal kjempe for dere. Jeg er den som faktisk innrømmer det. 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Fortsatt er denne "kjempingen" ikke definert? Må man kjøpe seg utstyr til det? Går det med mange kalorier og hvor lenge varer dette?

Men hvordan foregår det?

Anonymkode: d5f4e...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt er denne "kjempingen" ikke definert? Må man kjøpe seg utstyr til det? Går det med mange kalorier og hvor lenge varer dette?

Men hvordan foregår det?

Anonymkode: d5f4e...03d

Skjønne du virkelig ikke hva det menes med å kjempe for noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Svigermor said:

Skjønne du virkelig ikke hva det menes med å kjempe for noen?

Hva gjør du når/hvis du kjemper for noen?

Anonymkode: de92a...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Svigermor skrev:

Skjønne du virkelig ikke hva det menes med å kjempe for noen?

Vennligst forklar, du.

Anonymkode: d5f4e...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Svigermor skrev:

Skjønne du virkelig ikke hva det menes med å kjempe for noen?

I denne settingen må jeg ærlig innrømme at jeg ikke forstår hva kjemping måtte innebære. De har møtt hverandre en gang og Ts kjente ingen gnist.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ventet vel på at du skulle ta kontakt, sende ei hyggelig mld om at du koste deg på daten eller noe? Hun, som deg, ventet på det samme. Hvorfor er det feil da? Du gjør jo det samme som henne? Du tok jo heller ikke kontakt? Og når hun da våger seg til å sende ei mld om at daten var hyggelig fordi hun ikke har fått noe mld fra deg, så svarer du med at hun tok kontakt for seint og at du da ikke er interessert mer? Da vil jo hun automatisk tenke at det uansett ikke er noe å hente hos deg og avslutte det hele. Jeg hadde styr unna deg som faen jeg også 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Svigermor skrev:

Skjønne du virkelig ikke hva det menes med å kjempe for noen?

Forklar det du 

Anonymkode: 9ebe9...342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tenkte vel at du ikke var interessert siden du ikke ha henne en klem på slutten av daten og heller ikke tok kontakt med henne. Det virker som hun var interessert siden hun tok kontakt med deg etter ei uke. Må virkelig ha svelget stoltheten sin der. Her er det du som har vært totalt initiativløs 

Anonymkode: e88d1...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest innlegget ditt OG svarene dine, så kan eg forstå henne - det virker ikke som om du er så mye å kjempe for å ha. 

Anonymkode: 35d6e...dca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Tinder-dating så må folk være flinke til å ta avslag, det er en del av det å treffe folk mer eller mindre "blindt" og se hva det blir til. 

Hadde jo vært et helvete å date om ingen tok et nei for et nei og alle mislykkede dater som du har null interesse av å møte igjen skulle kjempe for deg. Vi har jo alle møtt den personen og vil ikke være den selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en date med ei dame forrige helg. Vi møttes på Tinder. Det var jeg som tok kontakt først og spurte om hun ville møte meg.

Daten var hyggelig og vi kom godt overens. Men jeg fikk ingen klem på slutten, noe jeg synes var litt merkelig.

Men så hører jeg ingenting fra henne før en uke senere, altså i dag. Hun skrev at hun synes det var hyggelig å møte meg. Jeg personlig føler at hun brukte for lang tid på å ta kontakt og mistet derfor interessen for henne. Derfor svarte jeg at jeg ikke følte noen gnist og derfor ikke ville gå videre. Det var hun helt enig i. 

Hvorfor tok hun ikke kontakt tidligere og hvorfor kjempet hun ikke for meg når jeg sa at jeg ikke følte en gnist? 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Hvorfor i alledager skrev du ikke selv til henne da? 

Anonymkode: fdafd...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner venter på at mannen tar kontakt og ledelsen... Det er nok derfor hun ventet såpass lenge + at hun sikkert dater/har kontakt med flere (det gjør alle på Tinder).

Nå tenkte hun på deg, og tok kontakt. Og så fikk hun en ganske kald avvisning, ikke rart hun ikke kjempet for deg. Du bør lære deg å slappe av litt og go-with-the-flow.....

 

Anonymkode: d94ab...a31

Ja, jeg tror også på dette.

Og kjempe for deg? En mann som sa det ikke var noe gnist? Er litt frekt det. Klart hun ønsker ikke å gå inn i "needy" rollen med en som har avvist henne, hva tror du?

Anonymkode: fd638...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hei, var hyggelig å treffe deg sist helg» (sjekker farvannet for å se om det kommer en åoning til et nytt møte)

«Jeg kjenner ingen gnist!!!!»

«Er du helt sikker? Du kan ikke si det etter ett møte!!! Jeg synes du skal møte meg en gang til, så jeg får bevist hvor en catch jeg er!! Du kan få ligge med meg og, for å prøve varene! Jeg kommer med 100% fornøyd-garanti!!»

Var det noe sånt TS så for seg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri kjempet for en mann som sa han ikke var interessert i meg etter en date. Altså jeg kunne vært litt nysgjerrig og interessert i utgangspunktet selv, men i det øyeblikket han sier han ikke vil mer vil reaksjonen min være "okei, takk det var en hyggelig date! Da fortsetter jeg letingen etter noen som liker meg".

Å kjempe er noe jeg gjør for noen jeg kjenner godt og har sterke følelser for. Det har jeg ikke etter ett møte. Og selv da vil jeg i de fleste tilfeller akseptere et avslag. Kan jo ikke tvinge noen til å like meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Med Tinder-dating så må folk være flinke til å ta avslag, det er en del av det å treffe folk mer eller mindre "blindt" og se hva det blir til. 

Hadde jo vært et helvete å date om ingen tok et nei for et nei og alle mislykkede dater som du har null interesse av å møte igjen skulle kjempe for deg. Vi har jo alle møtt den personen og vil ikke være den selv.

Jeg tror de fleste av oss har møtt den personen i døra.

Anonymkode: 2c949...63b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...