Gå til innhold

Hvorfor kjempet hun ikke for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en date med ei dame forrige helg. Vi møttes på Tinder. Det var jeg som tok kontakt først og spurte om hun ville møte meg.

Daten var hyggelig og vi kom godt overens. Men jeg fikk ingen klem på slutten, noe jeg synes var litt merkelig.

Men så hører jeg ingenting fra henne før en uke senere, altså i dag. Hun skrev at hun synes det var hyggelig å møte meg. Jeg personlig føler at hun brukte for lang tid på å ta kontakt og mistet derfor interessen for henne. Derfor svarte jeg at jeg ikke følte noen gnist og derfor ikke ville gå videre. Det var hun helt enig i. 

Hvorfor tok hun ikke kontakt tidligere og hvorfor kjempet hun ikke for meg når jeg sa at jeg ikke følte en gnist? 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en date med ei dame forrige helg. Vi møttes på Tinder. Det var jeg som tok kontakt først og spurte om hun ville møte meg.

Daten var hyggelig og vi kom godt overens. Men jeg fikk ingen klem på slutten, noe jeg synes var litt merkelig.

Men så hører jeg ingenting fra henne før en uke senere, altså i dag. Hun skrev at hun synes det var hyggelig å møte meg. Jeg personlig føler at hun brukte for lang tid på å ta kontakt og mistet derfor interessen for henne. Derfor svarte jeg at jeg ikke følte noen gnist og derfor ikke ville gå videre. Det var hun helt enig i. 

Hvorfor tok hun ikke kontakt tidligere og hvorfor kjempet hun ikke for meg når jeg sa at jeg ikke følte en gnist? 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Spør henne da. Hun svarer deg vel ikke her inne? 

Anonymkode: 3adc7...6db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjempet ikke du for henne? Altså du kan ikke sitte å sutre over at noen du har vert på date med EN gang ikke tar kontakt når du bare sitter å venter, å det samme sier jeg til kvinnfolk som mener at mannen skal være først, er man interessert så tar man kontakt. 

 

Anonymkode: 9ebe9...342

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvorfor skal hun gidde å kjempe for deg når du sier at du ikke er interessert? Hadde ikke kjempet for deg jeg heller 

Anonymkode: 9ebe9...342

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tok jo kontakt og er tydeligvis interessert da. Ts 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI er som en blek kopi av "daten ryddet ikke ut av oppvaskmaskinen" - tråden.

Anonymkode: 7f11f...3b2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for en svinepels av en kvinne. Gadd ikke risikere besøksforbud med å presse seg på en fyr som i klare ordelag så at han ikke ville ha henne. Fysjom! Vær glad du er kvitt henne. Grusomt med sånne damer som respekterer en! :ironi:

Anonymkode: 7527c...308

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om det? Du er jo ikke interessert. 

Anonymkode: f9f83...14d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kjemper for menn de elsker. Aldri for menn de ikke kjenner som ikke engang viser interesse for dem.

Anonymkode: 9fdb8...352

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hun tok jo kontakt og er tydeligvis interessert da. Ts 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Nei, hun hadde såpass folkeskikk at hun tok kontakt for å avslutte hele greia, fremfor å "ghoste" deg.

Anonymkode: 7f11f...3b2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

HI er som en blek kopi av "daten ryddet ikke ut av oppvaskmaskinen" - tråden.

Anonymkode: 7f11f...3b2

Jeg kom også til å tenke på den tråden. :ler:

Anonymkode: de92a...ed9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hun ikke kjempet for deg? I alle dager.. Dama har møtt deg en gang! Hvorfor tok ikke du kontakt med henne?? 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snaskesnusken said:

Hvorfor hun ikke kjempet for deg? I alle dager.. Dama har møtt deg en gang! Hvorfor tok ikke du kontakt med henne?? 

 

"Fordi han ikke følte noen gnist..."

Nei, TS - skal du underholde oss, må du jobbe hardere altså.

Anonymkode: 7f11f...3b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en date med ei dame forrige helg. Vi møttes på Tinder. Det var jeg som tok kontakt først og spurte om hun ville møte meg.

Daten var hyggelig og vi kom godt overens. Men jeg fikk ingen klem på slutten, noe jeg synes var litt merkelig.

Men så hører jeg ingenting fra henne før en uke senere, altså i dag. Hun skrev at hun synes det var hyggelig å møte meg. Jeg personlig føler at hun brukte for lang tid på å ta kontakt og mistet derfor interessen for henne. Derfor svarte jeg at jeg ikke følte noen gnist og derfor ikke ville gå videre. Det var hun helt enig i. 

Hvorfor tok hun ikke kontakt tidligere og hvorfor kjempet hun ikke for meg når jeg sa at jeg ikke følte en gnist? 

Anonymkode: 9a4e8...8e7

Hva innebærer denne "kjempingen"? Er det på samme måte som de som er dødssyk, som ligger rett ut og "kjemper" for livet?

Anonymkode: d5f4e...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...