Gå til innhold

Menn som alltid må bruke blunkefjes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om de mennene du matcher med og kommer i prat med? 

Ikke i hver melding, men nesten. Da tenker jeg ikke på «😉», men «;)». Noen ganger så overdrevet som «;))))» eller «;);););)»

 

Anonymkode: 58ac0...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er alderen på disse mennene?

Anonymkode: 3c5a0...53c

Varierer veldig, ikke alle jeg snakket med bruker det. Men en på 18 brukte den heletiden, spesielt når det var flørting osv sånn på gang i chatten «;))».. Folk bruker jo som regel « :)))» når de er sinna, altså at det skal være ironisk ment. Noen ganger ser jeg folk bruke « ;)))» når del krangler og er bitchy. Folk bruker smileys osv litt forskjellig tydeligvis

Anonymkode: 58ac0...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker blunkesmilefjeset enormt. Det kommuniserer basically følgende: 'Jeg har ikke nok tiltro til verken din eller min egens evne til å kommunisere, så jeg slenger på et BLONKESMILEFJÆS slik at du er heeeelt sikker på hva jeg mener!'

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blunkefjes brukt i rett kontekst er helt fint. Kan få fram et poeng og være ertende. Ut av kontekst, brukt feil og overdreven bruk er ikke særlig. Forbinder den bruken du beskriver med folk som fisker etter sex eller de som ikke kan bruk av emojis i det hele tatt. Evnt en kombinasjon

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var gamle folk som brukte slike dobbelthakesmilefjes, men så en sak om at ungdom hadde begynt å bruke smilefjes/emojier på en ironisk måte siden mange "gamle" bruker det.

Jeg misliker egentlig overdrevet bruk av smilefjes. Det er greit når jeg skal understreke noe, men ofte synes jeg bare det er litt forstyrrende. Liker heller ikke masse hjerter og kyssefjes.

Om fyren virket ok ellers så hadde jeg nok bare oversett det. Jeg er så gammel at folk ikke bruker det på en ironisk måte uansett og de fleste jeg har snakket med har normal eller ingen bruk av det.

Anonymkode: 2b959...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha skriver alltid ";))))" hvis jeg er sur eller mener noe negativt. jeg er jente da

Anonymkode: 67261...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk som er overlegene eller skal understreke et poeng, som om jeg var dum, bruker det🙄 Forbinder det ikke med flørting.

Disse «:))))» tolker jeg som en som ikke føler nok for samtalen/deg til å bruke «😄», teit, kunne like gjerne skrevet «😊»

Anonymkode: 45506...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
4 hours ago, AnonymBruker said:

;))))

 

Anonymkode: 58ac0...f8b

Jeg tolker alltid dette som en med flere dobbelthaker som smiler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender :))))) til feite folk siden det er dobbelthake. Sender : ) til slanke folk 

Anonymkode: 05c3c...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/8/2018 at 2:11 PM, AnonymBruker said:

Hva tenker du om de mennene du matcher med og kommer i prat med? 

Ikke i hver melding, men nesten. Da tenker jeg ikke på «😉», men «;)». Noen ganger så overdrevet som «;))))» eller «;);););)»

 

Anonymkode: 58ac0...f8b

Som mann lurer jeg faktisk hvorfor kvinner klarer ikke å kommunisere med ord istedefor å bruke barnehagetegninger....

Anonymkode: a1046...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...