Gå til innhold

Hva liker dere best på jenter? Tenker øyeform/farge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Store blå øyne, små og brune, mandel-øyne, runde øyne?

Ser overalt at store øyne, mer oppmerksomhet. Jeg er jente, å liker best menn med brune øyne. Blått er også fint. Men jeg har det selv, så liker det omvendte. 

Er det sant? 🙂

Anonymkode: d08bc...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker rampete, levende, nysgjerrige øyne. Blå eller brune.

Anonymkode: 362b9...c50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med samboeren i 6 1/2 år nå og jeg aner ikke hvordan øynene hans ser ut, så jeg kan altså helt ærlig si at det interesserer meg mindre enn null.

Anonymkode: e63d1...1f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med samboeren i 6 1/2 år nå og jeg aner ikke hvordan øynene hans ser ut, så jeg kan altså helt ærlig si at det interesserer meg mindre enn null.

Anonymkode: e63d1...1f5

Er det sant?! 

Det første jeg legger merke til er øynene. Det er det viktigste i et ansikt, for min del. Jeg vet noen ikke evner seg til å legge merke til farge og form på øynene. Vi er forskjellige!:) 

Ts

Anonymkode: d08bc...7bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilende :) utover det analyserer jeg hverken form eller farge så det legger jeg ikke merke til engang

Anonymkode: 78153...91e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker rampete, levende, nysgjerrige øyne. Blå eller brune.

Anonymkode: 362b9...c50

Enig. Levende, og sjarmerende øyne er fint. Eller et sexy blikk fra en mann😉

Anonymkode: d08bc...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har bare øyne man virkelig legger merke til. 

Anonymkode: d08bc...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker øyne som en legger godt merke til. En spesiell farge eller veldig klar øyefarge, en kontrast fra hud og hår, det er fint! For eksempel isblå øyne er skikkelig fint, særlig til mørkt hår, de kommer skikkelig godt frem. Dype brune øyne, eller hasselfargede, til lysblont hår. Generelt synes jeg hasseløyne er ganske spesielle, siden de har så mange forskjellige nyanser av brunt og grønt, og hvis de i tillegg har markert ring runt iris så ser de helt nydelige ut 😍

Anonymkode: 161a4...b78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker øyne som en legger godt merke til. En spesiell farge eller veldig klar øyefarge, en kontrast fra hud og hår, det er fint! For eksempel isblå øyne er skikkelig fint, særlig til mørkt hår, de kommer skikkelig godt frem. Dype brune øyne, eller hasselfargede, til lysblont hår. Generelt synes jeg hasseløyne er ganske spesielle, siden de har så mange forskjellige nyanser av brunt og grønt, og hvis de i tillegg har markert ring runt iris så ser de helt nydelige ut 😍

Anonymkode: 161a4...b78

😍😍 

Min tidligere lege hadde beun/grønne øyne med helt svarte øyenvipper. Ble helt mo i knærne av å se han i øynene. Var ikke helt bra for meg det der😅🙈

Anonymkode: d08bc...7bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal tenke over øynene i det hele tatt så må det være noe som skiller seg ut. Øynene er ikke det jeg henger meg mest opp i egentlig. Vet jo hvordan øynene til mannen min ser ut, men jeg kan ikke huske øynene til folk jeg nylig møtte, om det ikke var noe helt spesielt. Smilet derimot, og munnen generelt det legger jeg merke til. 

Anonymkode: 8522f...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste har kjempefine blå øyne og et sabla fint smil😘💟 

Jeg er dame og har mandelformede blågrønne øyne..synes øynene blir pene når de sminke. 

Anonymkode: a4a81...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste har kjempefine blå øyne og et sabla fint smil😘💟 

Jeg er dame og har mandelformede blågrønne øyne..synes øynene blir pene når de sminke. 

Anonymkode: a4a81...76b

Jeg har også mandelformet, blå øyne😊

Ts

Anonymkode: d08bc...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker naturlige øyne, dvs øyne som ikke er stasja opp til det ugjenkjennelige. Og liker ihvertfall ikke de som putter på sånne falske øyenvipper som får øynene de å dette halveis ned..

Anonymkode: 0288e...0a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Fargen betyr ikke så mye for meg, men de må ikke være mandelformet, helst som klinkekuler. Slike øyne du har når du vinner 1 million på skraplodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store brune mandeløyne og fra Midtøsten. Huden min er hvit som sne (mye lysere enn nordmenn) og helsvart hår. Liker godt å ha en så stor kontrast.

Anonymkode: dc89f...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.12.2018 den 16.19, Paramount skrev:

Fargen betyr ikke så mye for meg, men de må ikke være mandelformet, helst som klinkekuler. Slike øyne du har når du vinner 1 million på skraplodd.

🤣

Okei, tydelig mye interesse folk har rundt øyne😏

Anonymkode: d08bc...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2018 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med samboeren i 6 1/2 år nå og jeg aner ikke hvordan øynene hans ser ut, så jeg kan altså helt ærlig si at det interesserer meg mindre enn null.

Anonymkode: e63d1...1f5

Hva legger du merke til hos menn da? Bare nysgjerrig. ;)

Anonymkode: d08bc...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå og grønne øyne er definitivt finest. Det er unikt, og ikke mange av oss. 

Anonymkode: 2d49e...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...