Gå til innhold

Date i går; når er det "innafor" å sende melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke enig i at hun virker opphengt, bare undrende. Og naturligvis når man opplever en fin date, så forventer en nødvendigvis videre kontakt. Ellers er det vel bare til å gi opp først som sist. Ikke vits i å prøve en gang. Håp og usikkerhet høerer med i denne fasen.

Dessuten er det jo vi andre i tråden som har bidratt og har ønsket oppdateringer. Ts er høflig nok til å følge opp (i motsetning til daten). 

Synd å høre Ts, en liten trøst er det vel at du fant det ut så pass fort? Masse lykke til videre i datingverden :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opprørt og usikker ja, men ts har fått masse tips og svar her, og vil likevel ha mer svar, mer bekreftelse, uroer seg, er usikker. Hun virker veldig opphengt.

Anonymkode: d1f96...67f

Kjenner meg ikke helt igjen i det du skriver her at jeg vil ha mer svar. Har nettopp sagt at jeg har lagt det fra meg, og egentlig la det fra meg i helgen da han ikke tok kontakt. 

Jeg undrer meg over hvordan det er mulig å oppføre seg slik som han gjør, ja. Men, jeg har da aldeles ikke tatt kontakt, mast eller oppsøkt etter jeg spilte det over på han. Man har vel lov å undre seg over noe uten å være opphengt eller ta det videre. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, addict skrev:

Har fulgt denne tråden i spenning - husker hvor «fæl» denne perioden var. Leit å høre at det ikke ble noe, men du slipper heldigvis å finne ut av det senere.

 

Vet ikke om det trøster eller ikke, men jeg var på Tinder i 2,5 år og møtte bare useriøse folk jeg og. Helt til jeg plutselig møtte mannen i mitt liv. PANG, over natta. Drømmemannen. 2 biler, hund og enebolig senere så sitter jeg her høygravid og ekstremt lykkelig.

 

De finnes! Og jo mer man er «out there» dess større sjanse er det for å treffe «han» 😊 Fortsett å by på deg selv og ikke la deg skremme 😊

Takk for at du delte dette og bidrar til at håpet enda lever 😀 

Jeg graver meg på ingen måte ned over dette. Han virket som en utrolig flott mann, men jeg sitter med et helt annet inntrykk nå. Her er det bare å komme seg videre 😄 Veldig glad for at jeg så disse sidene hans nå og ikke på et stadie hvor jeg kanskje var mer følelsesmessig involvert. 

Håper at jeg også treffer noen slik som du har gjort 😊 

Ts

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Hvordan hadde reagert om en du hadde datet lagde avtaler med deg, for og så ikke følge opp eller gi lyd fra seg heletiden???

Anonymkode: ba607...bfb

Takk 😊 

Det er dette jeg undrer meg over så han i utgangspunktet virket som en god og ærlig mann. Legger som sagt ikke mer energi i det 😊

Vel vel, så feil kan man ta. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnAngel skrev:

Jeg er ikke enig i at hun virker opphengt, bare undrende. Og naturligvis når man opplever en fin date, så forventer en nødvendigvis videre kontakt. Ellers er det vel bare til å gi opp først som sist. Ikke vits i å prøve en gang. Håp og usikkerhet høerer med i denne fasen.

Dessuten er det jo vi andre i tråden som har bidratt og har ønsket oppdateringer. Ts er høflig nok til å følge opp (i motsetning til daten). 

Synd å høre Ts, en liten trøst er det vel at du fant det ut så pass fort? Masse lykke til videre i datingverden :)

Takk for svar 😊 

Føler meg på ingen måte opphengt, nei. Har resignert i denne relasjonen, som nevnt. 

Jeg har jo også brukt denne tråden til utblåsning, og det kan kanskje misforstås om man ikke har lest alt 😊 

Som nevnt overfor er jeg veldig lettet over at jeg oppdaget dette nå og ikke på et senere stadie. Lettere å komme seg videre nå når man ikke enda er veldig følelsesmessig engasjert. 

Tar motet til meg og prøver på nytt 😊

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det folk som sier ja og virker oppriktige, når de mener nei?! :angry: jeg er konfliktsky som få, men klarer da for f å skrive nei takk eller komme opp med en annen unnskyldning om jeg blir bedt ut og jeg ikke ønsker det. Altså, jeg blir irritert av sånt! Fading er jo egentlig enda styggere enn ghosting, man har jo faktisk en avtale og tror alt er bra?!

Anonymkode: 8ed39...c27

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så spent på hvordan dette skulle gå 🙄 

Personlig ville jeg sendt en mld nå og spurt hva som skjedde så jeg selv hadde fått en avslutning. Kanskje det finnes en misforståelse en plass? Kanskje han ønsker du skal ta kontakt? 

Anonymkode: fa22b...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det folk som sier ja og virker oppriktige, når de mener nei?! :angry: jeg er konfliktsky som få, men klarer da for f å skrive nei takk eller komme opp med en annen unnskyldning om jeg blir bedt ut og jeg ikke ønsker det. Altså, jeg blir irritert av sånt! Fading er jo egentlig enda styggere enn ghosting, man har jo faktisk en avtale og tror alt er bra?!

Anonymkode: 8ed39...c27

Takk for svar ! 

Du stiller gode spørsmål som jeg, ufrivillig, har måttet reflektere over selv nå. Selv kunne jeg aldri funnet på å hverken ghoste, fade eller på annen måte bare forsvinne. Noen mennesker kan tydeligvis det og har sikkert en grunn i sitt hodet som de rettferdiggjør det med. Uansett så er det ikke greit i min bok. Slik som du også tenker :)

Jeg hadde selvfølgelig respektert det om han hadde sagt at han ikke var interessert i å ta det videre. Men, det er aldri blitt kommunisert. 

Ikke alt man skal forstå seg på, desverre. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var så spent på hvordan dette skulle gå 🙄 

Personlig ville jeg sendt en mld nå og spurt hva som skjedde så jeg selv hadde fått en avslutning. Kanskje det finnes en misforståelse en plass? Kanskje han ønsker du skal ta kontakt? 

Anonymkode: fa22b...779

Takk for svar ! 

Jeg var veldig positiv til dette selv, og håpet jo at dette kunne bli noe. Desverre ser det ikke slik ut. 

Min siste melding kan ikke misforstås. Jeg skrev i klartekst at initiativet nå lå på han. Noe jeg tenker er naturlig når han måtte flytte på en date jeg tok initiativ til. Det kan være han ønsker at jeg skal ta kontakt, men det kan jeg ikke "lukte" meg til og jeg kan ikke lese hans tanker. Han velger å ikke kommunisere og da blir desverre situasjonen slik den er nå. Da føler jeg faktisk ikke han har noen rett til å ha noen forventninger til meg. 

Ts 😊

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok en god og ærlig mann, til en viss grad. Du har vært på, tilgjengelig, vist tydelig interesse og engasjement, og er helt sikkert en god kandidat for han. Bare ikke så god kandidat at han stenger døren for andre muligheter, og slipper alt som foregår for å kapre deg. Han bruker nemlig ikke et snev av sin tid for å sikre at du er der. Nei, faktisk så gidder han ikke engang å avlyse avtaler med deg.  

Jeg synes ikke han virker hverken interessert eller ærlig. Du bør ikke holde døren åpen for en slik fyr når du sier du har vært naiv i tidligere forhold, her har du hatt 2 uker på å lukte lunta. Kvinn deg opp, det skal ikke være tvil i starten om at begge har interesse av å møtes igjen, er man for travel til å møtes, så holder man hverandre varm.  Den tvilen kommer fort nok når man blir bedre kjent, men i starten så skal det være soleklart at interessen er der. Er den ikke gjensidig, gå videre. Når Tause Trond, som du har tvilt, men ventet på, er stille som i graven mellom dater, da har du svaret. Ikke interessert (nok).

 

Anonymkode: 488e3...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du er undrende, TS, det er jeg og. Både over noen av mennene jeg har vært i kontakt med, din historie og andres her inne. Virker som det er å lete etter nåla i høystakken å finne en bra mann som man også blir tiltrukket av. En av mine chatter, som er (var) veldig hyggelig og morsom å skrive med, har avlyst to avtaler, jeg har altså ikke møtte ham. Etter andre avlysning har jeg vært veldig lunken, men fortsatte å skrive for å se hva som skjer, og fordi jeg på sett og hvis er litt tiltrukket. Jeg skrev til han at jeg hadde diskutert vinglete Tindermenn med en venninne og noe om at jeg også måtte bli likegyldig / kald for å ikke bli såret av oppførselen til visse menn. Hans svar var at mannen ikke nødvendigvis var kjip, men at man ønsket forskjellige ting og at Tinder fungerer best for å hooke opp på lørdagskvelden... Så der fikk jeg mitt svar da, ikke rart han ikke ville treffes på en tirsdag liksom, lager avtalen for å holde meg varm, avlyser med søte kommentarer, skriver videre og håper jeg føler jeg kjenner han godt nok til å ligge med med han første ledig lørdagsnatta. Klart Tinder brukes til sextreff, men det pleier å bli avklart tidlig. Man må jo klare å være ærlig om intensjonene sine?! 

Etter noen måneder på Tinder begynner jeg å se visse mønstre, men fortsatt kan jeg blir lurt. Jeg leste en kommentar her inne tidligere i høst fra en som sa at hun ikke fant seg i noe bullshit lengre, jeg forsto ikke helt den, men nå demrer det. Allikevel er det vanskelig å slette folk når jeg ser det første røde flagget, hvis chatten frem til da har vært skikkelig bra. Da tenker jeg heller, alle kan gjøre en feil og la tvilen komme han til gode. Gi meg noen måneder til og kynismen har blitt total. 

Endret av McMary
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt må jeg si at jeg blir glad for å se at ts får så mye støtte. Jeg forstår tankene dine godt ts. Jeg har vært der selv, å opplevde bla at en jeg hadde en relasjon med i et halvt år begynte å vingle. Opprettet tråd her for å lufte tanker, å fikk i grunn bare beskjed om å ta meg sammen, og at jeg var dum som la så mye energi i noe som hadde vart 'bare' et halvt år. Med unntak av noen få, som forsto godt at jeg var lei meg, å ville lufte tanker. Endte selvfølgelig med at jeg dumpet han til slutt. (Og litt etter ville plutselig han gå videre med meg, selvfølgelig etter at jeg traff en ny, men da var jeg over han). 

Når det er sagt, så er nok desverre denne fyren bare å glemme. Han er nok en av de typene som er for feig til å si i fra, og jeg syns ikke det er en snill ting å la den andre bare gå å undre på denne måten. Så nei, at en potensiell partner har det i seg å oppføre seg slik, er egentlig like så greit å få greie på nå, først som sist.. 

Håper det går bra med deg. Forstår godt tankene dine, og at du er skuffet. Men ikke gi opp håpet, de gode er a der ute, mellom alt det rare. 

Jeg traff min fantastiske samboer via tinder. En plass jeg etterhvert tenkte at jeg aldri kom til å finne noen seriøse :ler: men de finnes a, så ikke mist gnisten pga en idiot, det er han ikke verdt :)

 

Anonymkode: 13d1e...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer, TS? :) 

Anonymkode: ba607...bfb

Det lurer jeg også på!

Anonymkode: 6021d...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...