Gå til innhold

Date i går; når er det "innafor" å sende melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres forferdelig slitsom ut...

Anonymkode: 308b5...8f2

Okey. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke at hun tenker alle disse tankene da. Kjenner meg igjen i stresset, kan være helt utslitt av stress og konspirasjoner, mens daten aner fred og ingen fare siden jeg selvsagt later som ingenting. Ts har ikke gjort noe for å skremme han bort!

Anonymkode: 8ed39...c27

 

Som du sistnevnte sier; jeg har naturligvis ikke skrevet alt dette til han som jeg skriver her. Det ville jo vært galskap og på grensen til trakassering 😅 

Jeg skriver her for å lufte tanker da jeg ikke har fortalt noen om han enda. Det føler jeg det er for tidlig for. I stedet for at alt hoper seg opp inni meg har jeg prøvd å få utløp for det her. Han aner naturligvis ingenting om dette (!). 

Så hvis jeg da, iflg noen andre er slitsom, så får det være deres mening. Slik kan det kanskje virke også om man ikke har lest hele tråden. Det kan jeg respektere. 

Uansett; det virker som du har vært der og kan forstå alle tankene som kan fare gjennom hodet på en. Tusen takk 😊 Dette er krevende 😕 

Ts  

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Okey. 

Som du sistnevnte sier; jeg har naturligvis ikke skrevet alt dette til han som jeg skriver her. Det ville jo vært galskap og på grensen til trakassering 😅 

Jeg skriver her for å lufte tanker da jeg ikke har fortalt noen om han enda. Det føler jeg det er for tidlig for. I stedet for at alt hoper seg opp inni meg har jeg prøvd å få utløp for det her. Han aner naturligvis ingenting om dette (!). 

Så hvis jeg da, iflg noen andre er slitsom, så får det være deres mening. Slik kan det kanskje virke også om man ikke har lest hele tråden. Det kan jeg respektere. 

Uansett; det virker som du har vært der og kan forstå alle tankene som kan fare gjennom hodet på en. Tusen takk 😊 Dette er krevende 😕 

Ts  

Anonymkode: f5319...903

Jada, jeg er der nå selv, så du har min fulle sympati. Håper han åpner snappen(?) snart og svarer deg. Så fæl følelse mens man venter sånn, og ikke aner om han har ghostet eller ikke. Vanskelig å la være med slikt stress når man liker noen. 

Anonymkode: 8ed39...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snap kan være åpnet uten at det vises før lenge etterpå. Har opplevd at meldinger står som "levert" i timesvis, og så plutselig står det "lest for 9 timer siden". Bare så du vet. Regner med du har prøvd å lukke og åpne snap igjen? Kanskje til og med restarte telefonen? 

Jeg skjønner deg godt jeg. Disse chattegreiene er vanskelig. Og når man føler at man virkelig har funnet tonen, så vil de plutselig ikke møtes allikevel. Håper daten din bare er veldig busy, ting kan jo faktisk skje enten med han eller noen som står han nær som gjør at du ikke er pri en sev om han liker deg godt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det blir en tredje date TS, så håper jeg du forteller om hvor vanskelig det er når han svarer så seint. Dersom han ikke er forståelsesfull, eller at dere sammen finner en løsning på dette, er han ikke rett mann for deg.

Dating skal være hyggelig og spennende. Ikke sånn panikk-følelse opplegg som du beskriver her (og som jeg kjenner meg igjen i)

 

Anonymkode: 733cb...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede en date planlagt. Han kommer ikke til å droppe denne. Slapp av og prøv å tenk på noe annet i mellomtiden.

Det at han ikke har åpnet snapen betyr ingenting. Det er ikke alle som driver med mobilen hele tiden, og er helt oppdatert. Og for all del; ikke ta opp med ham at han ikke så på snapen din! Du må ikke vise at du har fulgt så godt med på dette..

Frykelig slitsomt å være i situasjonen din, med tolking av alle signaler hele tiden. Kjenner meg godt igjen, jeg var like stresset som deg når jeg var singel 😉 

Masse lykke til på daten!

Anonymkode: eef6a...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på snap eller messenger? Messenger melding kan man lese uten å åpne den i allefall, aner ikke hvor mange ganger jeg har irritert meg over at folk ikke åpner og leser. Datteren min var oppgitt tilbake da hun kunne lese alt når den poppet opp på skjermen, med mindre det er en lang melding og ikke skjønte min oppgitthet.

Anonymkode: b19c8...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser og tenker, shit, som du overtenker ting!

Men så veit jeg at jeg er kliss lik😂

Bare ikke la utålmodighet og usikkerhet ta overhånd. Det gjorde jeg, og spolerte noe jeg trodde kunne blitt virkelig bra.

Mitt inntrykk et at mange menn tenker mye mindre komplisert om ting, og ikke alltid legger så mye i meldinger. Feks vi skrev mye i starten, men ettersom vi møttes mer og mer ble det mindre meldinger. Egentlig ganske naturlig - man får jo snakket om det meste når man er sammen.

Man skal ikke bli helt blind for alle varseltegn, og det kan være dumt å la de varme følelsene for en person ta HELT overhånd, så man blir helt knust om ting ikke går (hei, ja..). Men velg å huske på de fine tingene, feks det med de to klemmene og at han liksom ikke ville gå. For det er det du sitter og husker på om du roter det til pga usikkerhet. 

Sukk, jeg er frustrert over meg sjøl, om det var tvil😂

Lykke til!❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg veit akkurat åssen det der er. Jeg er sammen med en herlig mann, vi er helt i startfasen, men vi planlegger en fremtid sammen. Likevel har jeg ofte angst og stresser mye når det gjelder meldinger og slikt. Vi bor ikke sammen ennå. Han kan være veldig på, og så plutselig ikke lese meldingen min før timesvis etter eller en dag osv. selv om han er online. Og da kommer tankene rasende med en gang. Å nå liker han meg ikke lenger, han er gått lei osv. Selv om vi hadde det kjempebra sist vi møttes liksom. Så når jeg hører fra han, er han som om ingenting har skjedd, han tenker ikke på det sånn som jeg og mener ikke noe med det. Og her har jeg sitti å sett for meg at det blir slutt mellom oss. Helt håpløs. Jeg har aldri sagt noe til han om det, så han har no clue. Men blir så sliten og oppgitt over meg selv. Vet jo at han tilber bakken jeg går på omtrent, likevel kommer katastrofetankene veldig fort, ved den minste ting. 😔 

Er nok en helt naturlig forklaring på det her, viktig å ha is i magen, du hører nok snart fra han. Du har min fulle sympati, vet hvor vondt det er. 

Anonymkode: 917db...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, jeg er der nå selv, så du har min fulle sympati. Håper han åpner snappen(?) snart og svarer deg. Så fæl følelse mens man venter sånn, og ikke aner om han har ghostet eller ikke. Vanskelig å la være med slikt stress når man liker noen. 

Anonymkode: 8ed39...c27

Tusen takk for oppmuntringen! 

Huff, føler med deg også ettersom du er i en tilsvarende situasjon. Herlighet så mye energi og tanker det opptar. Ingen kul situasjon når tankene så til de grader lever sitt eget liv. 

Ettersom vi fremdeles har avtalt date nå i uken, så regner jeg med at det kommer en avlysning dersom han har ombestemt seg og ikke ønsker å gå videre.

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, McMary skrev:

En snap kan være åpnet uten at det vises før lenge etterpå. Har opplevd at meldinger står som "levert" i timesvis, og så plutselig står det "lest for 9 timer siden". Bare så du vet. Regner med du har prøvd å lukke og åpne snap igjen? Kanskje til og med restarte telefonen? 

Jeg skjønner deg godt jeg. Disse chattegreiene er vanskelig. Og når man føler at man virkelig har funnet tonen, så vil de plutselig ikke møtes allikevel. Håper daten din bare er veldig busy, ting kan jo faktisk skje enten med han eller noen som står han nær som gjør at du ikke er pri en sev om han liker deg godt. 

Takk for råd og støtten! 😊

Det er ikke vis Snap vi har kommunisert. Jeg føler virkelig vi fant tonen, ja. Basert på det han skrev etter første date så har han følt det samme. Jeg håper jo bare at han ikke har ombestemt seg og kansellere daten. Vi skal møtes nå igjen ila uken er avtalen. Men nå tenker jeg at jeg at jeg forbereder meg på alt slik at jeg ikke blir mega skuffet om avlysningen kommer. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anim92 skrev:

Jeg leser og tenker, shit, som du overtenker ting!

Men så veit jeg at jeg er kliss lik😂

Bare ikke la utålmodighet og usikkerhet ta overhånd. Det gjorde jeg, og spolerte noe jeg trodde kunne blitt virkelig bra.

Mitt inntrykk et at mange menn tenker mye mindre komplisert om ting, og ikke alltid legger så mye i meldinger. Feks vi skrev mye i starten, men ettersom vi møttes mer og mer ble det mindre meldinger. Egentlig ganske naturlig - man får jo snakket om det meste når man er sammen.

Man skal ikke bli helt blind for alle varseltegn, og det kan være dumt å la de varme følelsene for en person ta HELT overhånd, så man blir helt knust om ting ikke går (hei, ja..). Men velg å huske på de fine tingene, feks det med de to klemmene og at han liksom ikke ville gå. For det er det du sitter og husker på om du roter det til pga usikkerhet. 

Sukk, jeg er frustrert over meg sjøl, om det var tvil😂

Lykke til!❤

Takk for råd og oppmuntrende ord ! 😊

Om jeg overtenker og overanalyserer? 😅 Jah så til de grader 😂 Det som er det værste er at jeg har aldri oppført meg slik før når jeg har truffet en ny. Nå er jeg jo blitt helt dust. Jeg kjenner meg selv nesten ikke igjen 😂 

Jeg vet mange menn har et helt annet syn på meldinger. Vi kvinner overtenker og legger mye mer i dette enn hva mange menn gjerne gjør. 

Alt dette holder jeg helt for meg selv. Har ingen planer om å spolere dette pga min egen usikkerhet. Vi har ikke avtalt konkret kl slett for når vi skal møtes til daten. Har avtalt dag. Burde jeg vente å se om han foreslår kl slett, eller spørre selv? Tenkte jeg skulle følge flere andres råd her nå og la han få ta litt styring. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt noe, ts?

Anonymkode: 8ed39...c27

Meldingen ble åpnet i går kveld, men ikke hørt noe ila dagen i dag. Jeg vet hvordan hans mandager er, så om han var sliten i går forstår jeg. Mandagene hans fryktelig lange. 

Så får se om det eventuelt kommer noe i dag. Jeg forbereder meg egentlig på alt, så får vi se hva som skjer. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff jeg veit akkurat åssen det der er. Jeg er sammen med en herlig mann, vi er helt i startfasen, men vi planlegger en fremtid sammen. Likevel har jeg ofte angst og stresser mye når det gjelder meldinger og slikt. Vi bor ikke sammen ennå. Han kan være veldig på, og så plutselig ikke lese meldingen min før timesvis etter eller en dag osv. selv om han er online. Og da kommer tankene rasende med en gang. Å nå liker han meg ikke lenger, han er gått lei osv. Selv om vi hadde det kjempebra sist vi møttes liksom. Så når jeg hører fra han, er han som om ingenting har skjedd, han tenker ikke på det sånn som jeg og mener ikke noe med det. Og her har jeg sitti å sett for meg at det blir slutt mellom oss. Helt håpløs. Jeg har aldri sagt noe til han om det, så han har no clue. Men blir så sliten og oppgitt over meg selv. Vet jo at han tilber bakken jeg går på omtrent, likevel kommer katastrofetankene veldig fort, ved den minste ting. 😔 

Er nok en helt naturlig forklaring på det her, viktig å ha is i magen, du hører nok snart fra han. Du har min fulle sympati, vet hvor vondt det er. 

Anonymkode: 917db...bdb

Takk for at du delte dine tanker! 

Vet hvor krevende dette kan være og hvor stor usikkerheten kan bli. Noen av rådene som skrives her er å forsøke å ta en prat rundt det med han du er sammen med. Ikke nødvendigvis la all usikkerheten komme til syne, men mer vinkle det på en annen måte kanskje ut i fra hva som er ditt behov. Så kan dere møtes et sted på halvveien i kommunikasjonen som går i tiden dere ikke er fysisk sammen. Men, mange menn ser på dette på en litt annen måte. 

Det som vel gjorde at jeg ble veldig stressa i går var den endringen i adferd som jeg opplever. Kanskje tenker han jeg dater at ettersom vi har avtalt ny date på torsdag, så tar vi all praten da? Så slipper man "tomme" samtaler både over melding nå i mellomtiden og på daten. Ellers, så har han ombestemt seg og bare igonerer meg og/eller avlyser daten. Vi får se 😊

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har allerede en date planlagt. Han kommer ikke til å droppe denne. Slapp av og prøv å tenk på noe annet i mellomtiden.

Det at han ikke har åpnet snapen betyr ingenting. Det er ikke alle som driver med mobilen hele tiden, og er helt oppdatert. Og for all del; ikke ta opp med ham at han ikke så på snapen din! Du må ikke vise at du har fulgt så godt med på dette..

Frykelig slitsomt å være i situasjonen din, med tolking av alle signaler hele tiden. Kjenner meg godt igjen, jeg var like stresset som deg når jeg var singel 😉 

Masse lykke til på daten!

Anonymkode: eef6a...7bb

Tusen takk for dine ord ! 😊 

Håper du har rett i at daten ikke blir avlyst. Jeg overlever det jo hvis han har ombestemt seg, men håper inderlig ikke at den blir avlyst. 

Jeg skal på ingen måte ta opp alt denne galskapen hvis daten blir og vi fortsetter å møtes. Ingen fare 😅 Jeg vet jeg må høres ut som jeg har totalt mistet grepet her 🙈

Denne situasjonen oppleves fryktelig slitsom. Jeg har liksom aldri pleid å bli så stresset heller. Det er dét jeg ikke skjønner - det er virkelig utypisk meg 😂 Så her krysses bare fingrene for at daten går som planlagt 😊 

ts  

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tusen takk for oppmuntringen! 

Huff, føler med deg også ettersom du er i en tilsvarende situasjon. Herlighet så mye energi og tanker det opptar. Ingen kul situasjon når tankene så til de grader lever sitt eget liv. 

Ettersom vi fremdeles har avtalt date nå i uken, så regner jeg med at det kommer en avlysning dersom han har ombestemt seg og ikke ønsker å gå videre.

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Var på date på torsdag, og har ikke hørt noe siden lørdag selv om vi avtalte å treffes igjen. Tirsdag i dag, så er mildt sagt stresset ja. Har det i bakhodet absolutt hele dagen 😅 gi oss en update om hvordan det blir, da :) 

Anonymkode: 8ed39...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date på torsdag, og har ikke hørt noe siden lørdag selv om vi avtalte å treffes igjen. Tirsdag i dag, så er mildt sagt stresset ja. Har det i bakhodet absolutt hele dagen 😅 gi oss en update om hvordan det blir, da :) 

Anonymkode: 8ed39...c27

Skjønner 🙄 Ja, skjønner at det kverner i bakhodet på deg. Har du vurdert å ta initiativ, eller venter du på at han skal ta intitativet? 

Skal holde tråden oppdatert :)

ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner 🙄 Ja, skjønner at det kverner i bakhodet på deg. Har du vurdert å ta initiativ, eller venter du på at han skal ta intitativet? 

Skal holde tråden oppdatert :)

ts 

Anonymkode: f5319...903

Nei, jeg tør ikke det. Hadde han vært en beskjeden type så ja, men han er ekstremt frempå, så jeg vet han hadde sendt om han hadde hatt lyst. 

Anonymkode: 8ed39...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tør ikke det. Hadde han vært en beskjeden type så ja, men han er ekstremt frempå, så jeg vet han hadde sendt om han hadde hatt lyst. 

Anonymkode: 8ed39...c27

Okey 😊 Du kan jo eventuelt vurdere å ta kontakt om du er interessert og vil møte han igjen(?). For min del tok jeg initiav til andre date helt bevisst. Jeg visste på forhånd at han normalt ikke ser frem til første dater og ville gjøre mitt for å følge opp det han foreslo og jeg der sa ja til. Så får tiden vise om jeg gjorde feil i det eller ei. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Okey 😊 Du kan jo eventuelt vurdere å ta kontakt om du er interessert og vil møte han igjen(?). For min del tok jeg initiav til andre date helt bevisst. Jeg visste på forhånd at han normalt ikke ser frem til første dater og ville gjøre mitt for å følge opp det han foreslo og jeg der sa ja til. Så får tiden vise om jeg gjorde feil i det eller ei. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Modig av deg det, og bare bra du gjorde det :) i mitt tilfelle er han som sagt så frempå, at ingen lyd fra han garanterer ikke interessert, så i likhet med deg forventer jeg det verste 😅 men nå har jo dere en fast avtale, og når han enda ikke har avlyst den så tipper jeg avtalen står og at alt er bra :)

Anonymkode: 8ed39...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...