Gå til innhold
AnonymBruker

Flere gravide med udiagnostiserbare smerter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg våknet i dag med en veldig vond smerte som satt  nederst i magen, og spredte til rygg, hofter og lår. Mistenkte urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse. Det ble avkreftet hos legen, men pga de store smertene ble jeg sendt videre til sykehuset. Der fikk de tatt en ultralyd hvor livmorhalsen og babyen ble sjekket. Alt så helt fint ut, og ingen tegn til begynnende fødsel. Jeg ble sendt hjem og ligger her nå med smertene i magen.

Er det noen flere gravide som har opplevd å ha smerter i magen de ikke fant ut av hva var (ikke ligamentsmerter)?

Er i uke 24.

Anonymkode: f1406...bb8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

bebisss

Ja. Satt lenge hos legen og di fant ikke utav mine magesmerter. Så gikk hjem uten å være klokere. Men man har ofte litt vondter her og der som gravid. Mine magesmerter gikk over etter noen dager heldigvis. Men har stadig litt vondt her og der pga baby trykker og klemmer forskjellige plasser og bekkenløsning etc etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
23 timer siden, bebisss skrev:

Ja. Satt lenge hos legen og di fant ikke utav mine magesmerter. Så gikk hjem uten å være klokere. Men man har ofte litt vondter her og der som gravid. Mine magesmerter gikk over etter noen dager heldigvis. Men har stadig litt vondt her og der pga baby trykker og klemmer forskjellige plasser og bekkenløsning etc etc.

Vondtene går greit. Strekk og murringer når det vokser er jeg vant til, men sånne sterke smerter som nesten minner om rier, det er skummelt! De sa at de ofte får inn kvinner med store smerter, men hvor de ikke kan forklare hvorfor. 

Anonymkode: f1406...bb8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her