Gå til innhold

Jeg og bekjent bakte julekaker sammen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er ikke bare en veldig fjern type da? Jeg er så distré at jeg fort kunne gjort det samme,.. og blitt veldig flau når jeg hadde innsett hva jeg hadde gjort 

Anonymkode: a06ae...739

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviter henne på juleverksted hos deg og så beholder du alt dere lager... Også hennes ting. 🤫😄😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hallo, denne ligger på Samliv og KJÆRLIGHETSRELASJONER! Tidenes clickbait!

Jeg venta og venta jeg på når histrien skulle ta seg opp og det ble flørtings og klinings! Og når jeg var kommet til nest siste innlegg og det fremdeles ikke var komme så tenkte jeg, ånei for en stakkar som tror dette er en date og at de har skikkelig kjemi! Og så har han bare veldig dårlig sosiale antenner! Men nei! Det var bare feilplassert! :fnise:

Hadde aldri trodd fantasien min kunne prøve så hardt å gjøre "så tok hun frem kakeboksene" til seksuell innuendo! Og så stuet hun dem bare bort. Tenk å friste på fem måten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er sært/fjernt.. 

MEN

Ikke følg rådene her om å be om Vipps, dra bort med dine egne kakebokser for påfyll osv.

Da er du enda særere.

Anonymkode: 7ad8c...793

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er en erfaren gnitalus så var nok dette godt planlagt. Slike folk har det med å invitere perifære venner på ting, og bytter ofte venner ganske hypping.

Dette er den eneste mulige forklaringen jeg kan komme på.

Anonymkode: 1b1d8...ed3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

*mål og mæle. Man kan miste målet men ikke munnen. 

 

Enig i at det var frekt. Men for mange på kg som sliter med å si fra om ting.

Anonymkode: 19136...629

Både munn og mæle, og mål og mæle er riktig. 

Anonymkode: 1d581...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Rainstorm skrev:

Hallo, denne ligger på Samliv og KJÆRLIGHETSRELASJONER! Tidenes clickbait!

Jeg venta og venta jeg på når histrien skulle ta seg opp og det ble flørtings og klinings! Og når jeg var kommet til nest siste innlegg og det fremdeles ikke var komme så tenkte jeg, ånei for en stakkar som tror dette er en date og at de har skikkelig kjemi! Og så har han bare veldig dårlig sosiale antenner! Men nei! Det var bare feilplassert! :fnise:

Hadde aldri trodd fantasien min kunne prøve så hardt å gjøre "så tok hun frem kakeboksene" til seksuell innuendo! Og så stuet hun dem bare bort. Tenk å friste på fem måten! 

Så enig! Jeg hadde håpet på søt romantikk over kakeboksene, jeg nå. Skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

eh, du hjalp henne med noe så blir du paff og furten for at ikke du får? Kan jeg få noen av teppene dine hvis jeg kommer hjem til deg og støvsuger hos deg, TS?   😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der fikk hun jammen unna julebaksten i en fei... Fyttikatta så utrolig frekt!😳

Anonymkode: 1fd07...ba2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Hvem er det som drar til bekjente for å bake julekaker da???

Det et da mange det som treffes for å bake. Gjerne litt mer vanlig på bygdene? Husker farmor og noen av damene i gata bakte og laget f.eks lefser sammen. 

Anonymkode: 1fd07...ba2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Hvem er det som drar til bekjente for å bake julekaker da???

Fin måte å bli bedre kjent med andre på tenker nå jeg. 

Anonymkode: e66a8...51a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, padawan skrev:

eh, du hjalp henne med noe så blir du paff og furten for at ikke du får? Kan jeg få noen av teppene dine hvis jeg kommer hjem til deg og støvsuger hos deg, TS?   😂

Hvis du hadde med støvsugeren din hadde du kanskje tenkt at du fikk ta den med hjem igjen! ( Hun BETALTE for ingrediensene. )

Anonymkode: 870e1...fab

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 12/7/2018 at 12:54 PM, padawan said:

eh, du hjalp henne med noe så blir du paff og furten for at ikke du får? Kan jeg få noen av teppene dine hvis jeg kommer hjem til deg og støvsuger hos deg, TS?   😂

Sammenligningen må da bli at dere spleiser på en støvsuger, sier at dere skal støvsuge sammen, dere drar hjem til deg og støvsuger og så sier du "flott, takk!", pakker vekk støvsugeren på boden og sender TS ut døra.

Anonymkode: 2af38...7a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt? Ja!

Hadde jeg blitt irritert? Ja! 

Hadde jeg gjort noe mere med det i etterkant? Tror ikke det. Tror jeg hadde satt det på tapskontoen og gått videre. Hadde ikke giddi å lage drama ut av det. Det er det ikke verdt. Så hadde jeg lært at hvis jeg skal være med å spleise på ingredienser til bakst så ville jeg sørget for å avtale å dele. Det burde jo være en selvfølge, men det er det tydeligvis ikke for alle... Ingen kritikk av TS. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så klart krav på din del av godtesnopet!😁

Anonymkode: 4e67d...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at du kunne fått en liten brøkdel av kakene, men du må tenke mer på kostnadene rundt dette. Strøm koster penger, og kakene lages ikke uten ovn. I tillegg kommer slitasje på redskap, benk, vasking av forkleer osv.

Du kunne evt tilbydd penger for disse utgiftene før du begynte å kreve kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...