Gå til innhold
AnonymBruker

Ang beredskapsheftet vi får i posten.. Kommer det krig nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De må sende det ut nå. Sverige har vel gjort det for lengst. Er ikke så redd for krig. Heller cyberangrep og terror. Det slår oss jo bare ut i en kort periode. Men det er jo ganske urolig rundt i Europa nå så man vet jo aldri. Kjære T, ikke gå rundt og vær redd. Slutt å lese sånne skremselhistorier. Antagelig skjer det ingenting. Bare at vi må være forberedt i fall noe vil skje. 

Anonymkode: 88145...c2e

Tusen takk, setter pris på det! 

Kan noen forklare meg dette hacking av nett? Hva kan skje da og hvorfor er det farlig?

Anonymkode: 912c0...026

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hollie

Hvorfor skal man ha så mye havregryn liggende? Skal man liksom spise det tørt? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 minutter siden, Hollie skrev:

Hvorfor skal man ha så mye havregryn liggende? Skal man liksom spise det tørt? 

Havregryn er mat. Og det holder seg. Akkurat som knekkebrød. Det er der vann og primus kommer inn i bildet. Du får varm mat. Ikke gitt at det er krig som kommer først, men ett strømbrudd på vintertid. Da tipper jeg at varm havregrøt eller annen "turproviant" faller i smak.

Anonymkode: 9615d...b65

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gladjenta96
På 6.12.2018 den 9.05, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig de hadde sagt ifra om de viste noe?

Hva never du egentlig? Tror du det blur borgerkrig i Norge?

Ja beklager at jeg får angst, slik er nå jeg; veldig redd for dette.

Er trist å høre du opplevde dette og er glad det gikk bra med deg❤️ 

Jeg er veldig redd for at det skal komme menn på døren og ta meg og holde meg til fange og sexslave. Er redd for tortur. Er redd for å bli drept. Da vil jeg mye heller ta selvmord selv.

Hvis det kommer krig her, vil vi få vite hvor vi skal gå eller må man finne ut av det selv?

Anonymkode: 912c0...026

Husk at det finnes regler i krig da... 

Det er ikke bare pga krig man har fått sånne hefter. Det er pga naturkatastrofe, om vi mister strømmen over flere dager osv. Alt handler ikke om krig. Jeg skjønner den angsten du har, fordi jeg har den selv i perioder. Husk at vi har FN, NATO og flere internasjonale samarbeider for å fortsette freden. Konflikter trenger ikke alltid være negativ. Det går oftest bra. Og hvis en krig skulle komme så har vi forsvaret, og lite får vi gjort selv. Men forsvaret, NATO og FN vil beskytte oss. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her