Gå til innhold

Hvordan skjule at jeg er liten og tykk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 153 cm og 52 kg. Har kort overkropp og er ganske bred rundt hoftene så det ser veldig rart ut. Nesten verre enn Kardashians, bare at jeg ikke er like heldig med midjen. Har bilringer og valk på magen. Ser faktisk mye bedre ut naken enn jeg gjør i klær. Føler jeg har prøvd så mye, men alt får bare kroppen til å se mye verre ut. 

Anonymkode: 0a375...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 153 cm og 52 kg. Har kort overkropp og er ganske bred rundt hoftene så det ser veldig rart ut. Nesten verre enn Kardashians, bare at jeg ikke er like heldig med midjen. Har bilringer og valk på magen. Ser faktisk mye bedre ut naken enn jeg gjør i klær. Føler jeg har prøvd så mye, men alt får bare kroppen til å se mye verre ut. 

Anonymkode: 0a375...c33

Du er i hvert fall ikke tykk. Men highwaist bukser hjelper jo på magen 

Anonymkode: bbe22...484

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er 153 cm og 52 kg. Har kort overkropp og er ganske bred rundt hoftene så det ser veldig rart ut. Nesten verre enn Kardashians, bare at jeg ikke er like heldig med midjen. Har bilringer og valk på magen. Ser faktisk mye bedre ut naken enn jeg gjør i klær. Føler jeg har prøvd så mye, men alt får bare kroppen til å se mye verre ut. 

Anonymkode: 0a375...c33

verre en kardashians eller bedre? det blir vel hvordan du subjektivt ser på deg selv. Bilringene kan du alltids gjøre noe med og det hjelper igjen på proporsjonene dine mtp. midjen om du vil utbedre dette gjennom trening og kosthold. 

Videre så er alle født i en kropp de ikke har valgt og man må godta det og å leve med det man har på best mulig måte. Noen er korte, andre er lange og vi må bare bruke det vi har fått tilgang på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres smashing bra ut. Det finnes slike som meg som favoritiserer slik du beskriver din kropp. Hborfor skjule den? Da kan du ende opp med en som blir missfornøyd med hvordan du egentlig set ut. 

Anonymkode: d598c...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg høres rart ut. Jeg er 154 cm og veier 57 kg og jeg er slank. Veldig langt fra kardashian-rompe for å si det sånn. Veide 49 kg tidligere og da så jeg litt vel tynn ut og fikk kommentarer på det.

Jeg tror det går mer på ditt eget selvbilde enn at det faktisk er noe i veien med kroppen.

Anonymkode: ab55a...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og veier 90 kg. Ser ikke veldig tykk ut, tross at alt er rundt magen, brystene og ansiktet (epleform). Så hvis du er tykk med nesten 40 kg mindre enn meg, blir jeg skremt over hva folk betegner som tykk. 

Anonymkode: a1150...7f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 163 og veier 90 kg. Ser ikke veldig tykk ut, tross at alt er rundt magen, brystene og ansiktet (epleform). Så hvis du er tykk med nesten 40 kg mindre enn meg, blir jeg skremt over hva folk betegner som tykk. 

Anonymkode: a1150...7f6

Samme her. Jeg skulle til å skrive at jeg er også liten og tykk, og komme med noen tips, men så ser jeg at TS veier ca. 40 kilo mindre enn meg.

Tusler stille og rolig ut av tråden....

Anonymkode: 5c652...338

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å se seg blind på eget utseende. De slanke tror de er tykke, samtidig som mange med stor overvekt ikke ser hvor tykke de er.

Anonymkode: 80206...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2018 den 18.43, AnonymBruker skrev:

Ser faktisk mye bedre ut naken enn jeg gjør i klær. 

Anonymkode: 0a375...c33

Men det gjør da alle!

Anonymkode: feaed...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...