Gå til innhold

hvordan spise for å gå ned i vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg ønsker å gå ned ca 10 kg og veier nå 60, jeg vil ikke legge på meg muskler, men ha en slank og definert kropp og flat mage. noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor mye jeg skal spise av karbohydrater, fett og proteiner. trener mellom 3-4 ganger pr uke. 

Anonymkode: b4cba...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

Jeg har vært sånn som deg. Det har hele tiden vært opp og ned, avhengig av motivasjon. No er jeg på igjen og gpr fort ned i kilo ved å gjøre 2 ting. Spise sunt og trene. 

La oss ta treningen først. Hva får en menneskekropp til å forbrenne fett og energi? Fysisk arbeid eller trening. Stysketrening, løping og langrenn har best effekt for meg. Med styrketrening vil du ikke nødvendigvis få mer muskelmasse, men du vil få en strammere kropp. 

Så over til mat. Spis mindre porsjoner. Vi mennesker er av vår natur slik at vi gjerne overspiser. Det tar hjernen 20 min.å registrere at vi er mett etter ett måltid. Dermed spiser mange.mer enn nødvendig. Spesielt de som spiser fort. Kutt ut søtsaker som sjokolade, kaker og anna som er rikt på.sukker og raske karbohydrater. Vel ikke kutt ut helt, innimellom er greit. 

For min del gjør.dette at jeg enkelt går ned 1 eller 2 kg u uka...

Anonymkode: 3b1ed...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...