Gå til innhold

Sånn seriøst, Ariana Grande, bare meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo vært ute i media tidligere og forklart dette. Hun hadde godartet strupekreft som tenåring, og sliter med å svelge spyttet sitt når hun synger. Rett før innspillingen av akkurat den låta du linker til hadde også katten hennes akkurat dødd! 

SKAM DEG

ArianaLove!!

Anonymkode: ce2a2...ce1

Da burde hun bytte jobb! 

Anonymkode: b82ef...1d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, BabyBlue skrev:

Hun har potensial, men syns det er nasale tendenser og mye mumling. Men thank u next er en drittkjedelig sang uansett, syns God is a Woman og no more tears to cry er bedre. Syns det er rart hun blir beskrevet som en gudinne og at folk skal ta helt av, hun er flink til å holde høye toner og er pen å se på, men Demi Lovato som er i samme alder er i en helt annen liga. 

 

 

Synes ikke de to kan stilles mot hverandre, fordi Demi er soleklart på en helt annen skala enn Ariana, hun er så mye flinkere at det er ikke noe vits i å sammenligne dem.

Anonymkode: b82ef...1d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, BabyBlue skrev:

Hun har potensial, men syns det er nasale tendenser og mye mumling. Men thank u next er en drittkjedelig sang uansett, syns God is a Woman og no more tears to cry er bedre. Syns det er rart hun blir beskrevet som en gudinne og at folk skal ta helt av, hun er flink til å holde høye toner og er pen å se på, men Demi Lovato som er i samme alder er i en helt annen liga. 

 

 

Enig. Demi er mye bedre enn Ariana. Hvorfor har ikke Demi vunnet en grammy enda? Som sagt, så synes jeg Ariana Grande er oppskrytt. Hun blir sett på som en ung Mariah Carey. Uenig der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Han har jo vært ute i media tidligere og forklart dette. Hun hadde godartet strupekreft som tenåring, og sliter med å svelge spyttet sitt når hun synger. Rett før innspillingen av akkurat den låta du linker til hadde også katten hennes akkurat dødd! 

SKAM DEG

ArianaLove!!

Anonymkode: ce2a2...ce1

Vås. Man svelger ikke masse spytt når man synger, faktisk blir man uttørket gjennom en hel konsert og må drikke masse vann!

I studio kan man bruke tiden hvordan man vil og mikse og trikse mye. Så hvorfor mumler hun gjennom en hel låt i stedet for å klippe og lime de gangene hun klarer å artikulere? Bullshit exposed.

Det er som jeg nevnte tidligere i tråden, et bevisst estetisk valg. Mumlingen er liksom hennes greie, om hun faktisk artikulerte så godt som hun kan så hadde hun hørtes ut som hvilken som helst annen musikalstjerne.

Anonymkode: 80ba8...ba5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 19.14, smalls skrev:

Enig. Demi er mye bedre enn Ariana. Hvorfor har ikke Demi vunnet en grammy enda? Som sagt, så synes jeg Ariana Grande er oppskrytt. Hun blir sett på som en ung Mariah Carey. Uenig der.

Ariana er overlegen alle

Anonymkode: e520d...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 18.05, smalls skrev:

Hun har en fin stemme (for all del) men synes hun er oppskrytt og skjønner ikke helt greia med henne. Har også problemer med å noen ganger skjønne hva hun synger. Mye mumling.

Det kan man si. men for et trent øre er det ufattelig hvor rent hun synger. Live er det dead on på tonene hele tiden. Normalt synger alle vokalister delvis surt av og til, men dette mennesket har en gudegave når det gjelder å treffe rett. Nesten som en maskin.

Anonymkode: 2631e...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.12.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Synes ikke de to kan stilles mot hverandre, fordi Demi er soleklart på en helt annen skala enn Ariana, hun er så mye flinkere at det er ikke noe vits i å sammenligne dem.

Anonymkode: b82ef...1d9

Så intenst feil. Lovato synger surt konstant live. Et trenet øre med godt gehør hører dette lett. Jeg er ikke fan av noen av de, men så rent som Grande synger er helt unikt.

Anonymkode: 2631e...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så intenst feil. Lovato synger surt konstant live. Et trenet øre med godt gehør hører dette lett. Jeg er ikke fan av noen av de, men så rent som Grande synger er helt unikt.

Anonymkode: 2631e...44c

Du tar feil her, jeg er sangpedagog og kan si at både Lovato og Grande er fantastisk dyktige og synger ikke surt. Greia med Lovato er at hun ofte høres sliten og hes ut, spesielt i de periodene hun skeier ut og faller tilbake til alkohol og rus. Det er vanlig for popstjerner å ofte høres slitne ut fordi de turnerer for mye og tar dårlig vare på stemmene sine. 

Grande kan synge rent hele tiden på grunn av teknikken sin, men noen artister dropper teknikk til fordel for følelser i øyeblikket (som Lovato gjør mesterlig og ofte). 

Med det sagt så må denne sammenligninga av artister stoppe! Det er plass til alle, og pointet er faen meg ikke å være best vel? Hver artist lager sin egen kunst! (Eller fronter andres, som jeg ikke er i mot)

Anonymkode: 80ba8...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange andre talenter ja, så kanskje feil av meg å skrive det sånn, men mente at hun hadde et helt ekstremt register. Driver med musikk selv, så jeg vet.

Anonymkode: 2c642...9db

At du "driver med musikk" betyr ikke at du har fasiten på noe som helst. Det finnes flere sangerinner, både døde og levende, med bedre register enn Whitney. 

Anonymkode: 9f13c...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil her, jeg er sangpedagog og kan si at både Lovato og Grande er fantastisk dyktige og synger ikke surt. Greia med Lovato er at hun ofte høres sliten og hes ut, spesielt i de periodene hun skeier ut og faller tilbake til alkohol og rus. Det er vanlig for popstjerner å ofte høres slitne ut fordi de turnerer for mye og tar dårlig vare på stemmene sine. 

Grande kan synge rent hele tiden på grunn av teknikken sin, men noen artister dropper teknikk til fordel for følelser i øyeblikket (som Lovato gjør mesterlig og ofte). 

Med det sagt så må denne sammenligninga av artister stoppe! Det er plass til alle, og pointet er faen meg ikke å være best vel? Hver artist lager sin egen kunst! (Eller fronter andres, som jeg ikke er i mot)

Anonymkode: 80ba8...ba5

Dette må være tidenes😂.

Anonymkode: 2631e...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du "driver med musikk" betyr ikke at du har fasiten på noe som helst. Det finnes flere sangerinner, både døde og levende, med bedre register enn Whitney. 

Anonymkode: 9f13c...9b3

Herre, la nå brukeren få fangirle over Whitney da😂 

Anonymkode: 80ba8...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2018 den 6.08, AnonymBruker skrev:

Har dere sett noen filmer der hun synger live uten noen hjelp med miksing eller juksing med lyden? Et særdeles stort talent og en utrolig flott stemme.

På kort tid har hun opplevd et terrorangrep på sin egen konsert som drepte 22 stykker, gjorde det slutt med kjæresten som bare måneder etterpå døde av overdose. Og får å toppe det hele ble forlovelsen med kjæresten også brutt. Hvordan kommer man tilbake fra dette? Jo, hun fortsetter å jobbe og gir ut en låt som går til tops omtrent over hele jævla verden. Hun er helt rå. 

Anonymkode: 53823...0f9

Ikke vondt ment, men mye av det du drar er sånn som skjer mange her i verden uten at de blir heiet frem som en helt.

Anonymkode: 168d6...40e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...