Gå til innhold

Da er det bevist, ingen er klarsynte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har fremdeles ikke funnet passet. 2 klarsynte er prøvd, begge gir et svar om at det ligger i en skuff. 😛 

Anonymkode: e9705...373

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Frankenstein1 skrev:

Det ligger under trappa!

har 1 trapp, og der er det ingenting under.

Anonymkode: e9705...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i en sidelomme/ foret på en bag eller koffert (muligens en litt stor veske).

Får jeg premie for å gjette eh, seeeeee riktig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes de som kan se noe. Det vet jeg. Og jeg er ikke særlig alternativ av meg.  Men det er svært få ekte og mange juksemakere desverre. 

Anonymkode: 08b5e...3b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OoooOooOoooo jeg får et signal her. Det ligger i en skuffe.. på danskebåten! Nei, du bør nok bestille et nytt et.

Anonymkode: 783f5...0b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har fremdeles ikke funnet passet. 2 klarsynte er prøvd, begge gir et svar om at det ligger i en skuff. 😛 

Anonymkode: e9705...373

 

Jeg har ingen tro på at klarsynte finnes. Men man må ha flere enn 2 personer før man kan si at klarsynte ikke finnes. Jeg mener om man skal bevise om klarsynte finnes eller ikke så trenger man flere enn 2 personer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ringe en som er seriøs, eller bestille en time hos en du kan snakke med ansikt til ansikt! Ikke tro på falske her! Her vet du ikke hvilken kompetanse som ligger bak svarene du får. Uansett så kan selv klarsynte ha forskjellige meninger, men det er fordi de ser ting fra hver sine synsvinkler. Eller hvordan jeg nå skal beskrive det. Jeg er ikke klarsynt selv, men har lest det et eller annet sted. Lena Ranehag, Lisa Williams eller Michael Winger. 

Er du sikker på at du ikke har levert passet inn til politiet igjen uten å be om nytt pass? Eller at du har klart å kaste det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eugene Onegin skrev:

 

Jeg har ingen tro på at klarsynte finnes. Men man må ha flere enn 2 personer før man kan si at klarsynte ikke finnes. Jeg mener om man skal bevise om klarsynte finnes eller ikke så trenger man flere enn 2 personer. 

ok så hvis det er 3 personer og bare 1 mener at de finnes , så er sannsynligheten mye større for at de finnes ? 
hvis disse ringte en klarsynt hver, så måtte flere teste den som faktisk traff. 
 

Anonymkode: e9705...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har svart deg riktig, derfor har du bevist noe. 

Metode og forskningsmodeller er din sterke side? 

Anonymkode: 48497...9d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
1 time siden, Millimani skrev:

Du må ringe en som er seriøs, eller bestille en time hos en du kan snakke med ansikt til ansikt! Ikke tro på falske her! Her vet du ikke hvilken kompetanse som ligger bak svarene du får. Uansett så kan selv klarsynte ha forskjellige meninger, men det er fordi de ser ting fra hver sine synsvinkler. Eller hvordan jeg nå skal beskrive det. Jeg er ikke klarsynt selv, men har lest det et eller annet sted. Lena Ranehag, Lisa Williams eller Michael Winger. 

Er du sikker på at du ikke har levert passet inn til politiet igjen uten å be om nytt pass? Eller at du har klart å kaste det?

Hvem går vel å leverer inn passet til politiet og ikke be et nytt? 

«- hei, jeg trenger ikke ha pass jeg så jeg tar meg bryet med å dra på politistasjonen for å kvitte meg med dette. Det høres mye lettere ut enn å legge det i en skuff hjemme. »......

Da har man større problemer enn et tapt pass ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, theTitanic said:

Hvem går vel å leverer inn passet til politiet og ikke be et nytt? 

«- hei, jeg trenger ikke ha pass jeg så jeg tar meg bryet med å dra på politistasjonen for å kvitte meg med dette. Det høres mye lettere ut enn å legge det i en skuff hjemme. »......

Da har man større problemer enn et tapt pass ... 

Hvorfor be om nytt pass når det gamle er utgått og man vet at man ikke skal ut å reise på en stund...? En ting er om du ikke har annen legitimasjon, men ingen trenger et pass bortsett fra hvis de ikke har førerkort eller DnB-kort. Andre banker har avviklet at bankkort er legitimasjon. Det går fint an å levere passet inn når det er utgått, istedenfor å plutselig oppdage at passet er ugyldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
1 time siden, Millimani skrev:

Hvorfor be om nytt pass når det gamle er utgått og man vet at man ikke skal ut å reise på en stund...? En ting er om du ikke har annen legitimasjon, men ingen trenger et pass bortsett fra hvis de ikke har førerkort eller DnB-kort. Andre banker har avviklet at bankkort er legitimasjon. Det går fint an å levere passet inn når det er utgått, istedenfor å plutselig oppdage at passet er ugyldig

Hvorfor gjøre seg umak med å levere det inn?  Hvorfor gidde. Man vet jo at det er utgått uten å ha levert det inn.. 

Jaja, vi er forskjellige.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, theTitanic said:

Hvorfor gjøre seg umak med å levere det inn?  Hvorfor gidde. Man vet jo at det er utgått uten å ha levert det inn.. 

Jaja, vi er forskjellige.. 

 

Trodde det var regler om at pass utgått på dato skal leveres politiet/passkontoret igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Autofyll

Husk at klarsynthet er ikke ett mirakel- det er å følge en intuisjon. Det kan ikke bevises på den måten, men de som selv sitter med sterk intuisjon kan av og til «se ting». Det vil si at hvis klarsynte hadde rett i alt hadde jo verden vært et bedre sted. Da kunne man jo spå «allverdens» og sånn fungerer det ikke! 

Jeg sitter med en intuisjon om at din bestevenn/ familiemedlem eller noen andre har tatt vare på passet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke for å være frekk, men hvorfor er kvinner overdisponert for å tro på overtroiske ting som horoskop og synske? Oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: 11ba0...ea1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Autofyll
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke for å være frekk, men hvorfor er kvinner overdisponert for å tro på overtroiske ting som horoskop og synske? Oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: 11ba0...ea1

Spesielt. Fordi lidelser der overnaturlig tro er med i bilde er det klart mest overrepresentert av menn. 

Endret av Autofyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/26/2018 at 9:11 PM, AnonymBruker said:

har fremdeles ikke funnet passet. 2 klarsynte er prøvd, begge gir et svar om at det ligger i en skuff. 😛 

Anonymkode: e9705...373

Likevel må du for å bevise noe, oppfylle en del krav. Korrelasjon, temoraritet og isolasjan. Gjerne pre-test og post-test.

Anonymkode: 65b58...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...