Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2019


Revefrua

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi blir også å prøve i 2019, håper spiren sitter på første forsøk! Vi mistet barnet vårt magen nå i 2018, var 6 uker før termin da hjertet sluttet å slå. Så vi håper i ferdig vi er heldig og at vi kan få lov å oppleve å dra hjem fra sykehuset med et barn ❤️ Så nå er vi på leit etter eggløsning så vi kan sette i gang prøvingen 

Anonymkode: 8be9e...5b1

Å, det må ha vært tungt...😔 Ønsker dere all hell og lykke med forsøket! Satser på at 2019 blir vårt år💚

Endret av Krølltopp84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Puny skrev:

Vi er ikke aktive prøvere enda, skal vente til slutten av april for å bikke 2020. Men jeg skjønner deg SÅ godt altså. Vi har en på 1,5. Som satt på pp5. Det er ikke lenge å prøve, jeg er fullstendig klar over det men jeg ble helt rabiat til slutt. Jeg taklet hele «prøve opplegget» ekstremt dårlig.

Hadde en sa og etter det ble jeg helt besatt på å bli gravid. Gråt når jeg ikke fikk positiv test, og jeg liker å tro at jeg er et fornuftig menneske, men tydeligvis ikke her😆

jeg skal virkelig prøvd å slappe mer av denne gangen, men jeg lover ingenting🤪

hva er laproskopi? Du er kjempeflink som ikke far klikket enda! 

Hei Puny, 

 Tror det er mange av oss som blir litt gale av å ikke lykkes, uansett om det har gått kortere eller lengre tid! 🙈🙃 Jeg lurer på hvordan du visste at du hadde en SA? Ser du det på blodprøver? Jeg har fått så sterke smerter når mensen er kommet etter mine inseminsasjonsforsøk at jeg lurer på om jeg kan ha hatt det samme… jeg har følt så tydelig at noe har skjedd i kroppen og følt meg hormonelt påvirket, men så har «noe» blødd ut likevel, samtidig som jeg har hatt sterke smerter/kramper, blitt svimmel og kvalm etc. Tror jeg skal spørre litt mer på klinikken jeg går til om hva de tenker om dette. Er det andre som også har opplevd slike symptomer etterfulgt av TR? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Vi har prøvd siden august, men fordi han jobber offshore så er det bare tre forsøk som er gjeldende, selv om vi er i prøvepriode 5. Humøret de siste månedene har gått fra lykkelig og håpefull, til helt knust når tante rød (TR) kommer. Nå igjen ganske håpefull og venter spent på 1. januar, da jeg kan ta en ny graviditetestest. Da blir han sannsynligvis vekke de neste to fruktbare perioder, så håper virkelig det klaffer! 👩‍❤️‍💋‍👨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Krølltopp84 skrev:

Hei Puny, 

 Tror det er mange av oss som blir litt gale av å ikke lykkes, uansett om det har gått kortere eller lengre tid! 🙈🙃 Jeg lurer på hvordan du visste at du hadde en SA? Ser du det på blodprøver? Jeg har fått så sterke smerter når mensen er kommet etter mine inseminsasjonsforsøk at jeg lurer på om jeg kan ha hatt det samme… jeg har følt så tydelig at noe har skjedd i kroppen og følt meg hormonelt påvirket, men så har «noe» blødd ut likevel, samtidig som jeg har hatt sterke smerter/kramper, blitt svimmel og kvalm etc. Tror jeg skal spørre litt mer på klinikken jeg går til om hva de tenker om dette. Er det andre som også har opplevd slike symptomer etterfulgt av TR? 

Merket det fordi jeg hadde fått positiv graviditetstest, så jeg visste jo at jeg var gravid. Begynte først og spotte, og så tok det seg opp med smerter og blødninger. Uten å bli for grafisk her, så kunne jeg se at det ikke var vanlig mensblod. 

Jeg merket også symptomer med en gang. Kjente det på kroppen. Det var ikke innbilning. Jeg tror absolutt symptomer kan komme kjempetidlig. 

Pleier du ellers å ha menssmerter da? Hvis ikke er det vel god skanse for at det har vært en sa? 

Sikkert verd å sjekke ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Puny skrev:

Merket det fordi jeg hadde fått positiv graviditetstest, så jeg visste jo at jeg var gravid. Begynte først og spotte, og så tok det seg opp med smerter og blødninger. Uten å bli for grafisk her, så kunne jeg se at det ikke var vanlig mensblod. 

Jeg merket også symptomer med en gang. Kjente det på kroppen. Det var ikke innbilning. Jeg tror absolutt symptomer kan komme kjempetidlig. 

Pleier du ellers å ha menssmerter da? Hvis ikke er det vel god skanse for at det har vært en sa? 

Sikkert verd å sjekke ja...

Takk for svar.🙏🏻 Jeg har ikke fått positiv graviditetstest i forbindelse med disse blødningene… Jeg har tatt test to dager før IKM og på dagen etter, har ikke brukt disse testene fra CB som kan oppdage graviditet tidlig, da. Men jeg vet ikke. Jeg har tatt noen blodprøver og fant i dag ut at jeg har hatt for høyt prolaktin, det kan visst ha sammenheng med infertilitet. Jeg skal ha en samtale med klinikken på onsdag og spørre om dette. Men jeg forstår det sånn at det i hvertfall mulig å regulere med hormoner. 

 Det er stadig noe nytt å lære i denne prosessen, i hvertfall! 🙃🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katteelskeren

Er det noen som har opplevd å bare få negative tester fra ebay (Kina)? Føler jeg burde gå til innkjøp av et annet merke tilfelle disse ikke er pålitelige. Noen som fikk bare negative tester, men som likvel var gravid?

Har følt at mensen skal komme i tre dager nå uten at mens kommer. Følelsen er litt av og på. Plutselig føler jeg mensen kommer NÅ, og så blir jeg «vanlig» igjen 😅 Er på syklusdag 30 i dag. 

Endret av Katteelskeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Er det noen som har opplevd å bare få negative tester fra ebay (Kina)? Føler jeg burde gå til innkjøp av et annet merke tilfelle disse ikke er pålitelige. Noen som fikk bare negative tester, men som likvel var gravid?

Har følt at mensen skal komme i tre dager nå uten at mens kommer. Følelsen er litt av og på. Plutselig føler jeg mensen kommer NÅ, og så blir jeg «vanlig» igjen 😅 Er på syklusdag 30 i dag. 

 Har dessverre ikke erfaring med disse, men føler med deg og håper at mensen uteblir!🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Er det noen som har opplevd å bare få negative tester fra ebay (Kina)? Føler jeg burde gå til innkjøp av et annet merke tilfelle disse ikke er pålitelige. Noen som fikk bare negative tester, men som likvel var gravid?

Har følt at mensen skal komme i tre dager nå uten at mens kommer. Følelsen er litt av og på. Plutselig føler jeg mensen kommer NÅ, og så blir jeg «vanlig» igjen 😅 Er på syklusdag 30 i dag. 

Jeg får bare svakt positive av mine ebay tester🙄men negative på alle andre. Merkelig

Anonymkode: 7d795...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får bare svakt positive av mine ebay tester🙄men negative på alle andre. Merkelig

Anonymkode: 7d795...058

Det er neimen ikke lett😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katteelskeren skrev:

Det er neimen ikke lett😅 

Frustrerende😩

Anonymkode: 7d795...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren

Fortsatt ingen tegn til mens og er på syklusdag 31. Skal kjøpe en clearblue digital om mens ikke kommer før jeg er ferdig på jobb 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Fortsatt ingen tegn til mens og er på syklusdag 31. Skal kjøpe en clearblue digital om mens ikke kommer før jeg er ferdig på jobb 😁

Oj,på hvilken syklusdag får du vanligvis mens? Spennende... ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Fortsatt ingen tegn til mens og er på syklusdag 31. Skal kjøpe en clearblue digital om mens ikke kommer før jeg er ferdig på jobb 😁

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren
56 minutter siden, Krølltopp84 skrev:

Oj,på hvilken syklusdag får du vanligvis mens? Spennende... ☺️

Vanligvis 28, men har hatt syklus opp til 30 dager også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Vanligvis 28, men har hatt syklus opp til 30 dager også. 

Så spennende..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katteelskeren
21 minutter siden, Krølltopp84 skrev:

Så spennende..! 

Det syns jeg også! Men med min flaks er den nok negativ😅 Skal oppdatere her senere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Vi blir også å prøve i 2019, håper spiren sitter på første forsøk! Vi mistet barnet vårt magen nå i 2018, var 6 uker før termin da hjertet sluttet å slå. Så vi håper i ferdig vi er heldig og at vi kan få lov å oppleve å dra hjem fra sykehuset med et barn ❤️ Så nå er vi på leit etter eggløsning så vi kan sette i gang prøvingen 

Anonymkode: 8be9e...5b1

Huff kondolerer ❤️ Det må være helt grusomt å oppleve. Håper du blir gravid snart ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren

Hadde rett, med min flaks fikk jeg negativ digital. Aner virkelig ikke når mensen skal komme, men nå håper jeg bare det kommer snart slik at jeg ikke har mensen på julaften. Skal prøve hardere neste måned 😊😊 

Humøret er ikke så ille, det hjalp å hive i seg 7 sjokoladekjeks🍪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å ikke gå amok med tester slik jeg gjorde 😂 vent i hvert fall til dagen du får mensen, og tester du negativ da, da er det lite håp om at man er gravid. Mensen tok tid denne gangen, 3 dager over antatt dato, trodde jeg var gravid selv om testen var negativ, men fikk mensen i daf så jeg er offisielt ikke gravid!

Får håpe det klaffer neste gang eller gangen etter 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...