Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2019


Revefrua

Anbefalte innlegg

Klarer noen å se noe som kan se ut som en svaaak antydning ?? Bare 8dpo. Tenkte det ikke skulle gå før årsskifte 😱

03B791A2-FC72-42AD-9B38-136C6D26664B.jpeg

9CD17088-2456-4D8E-AABF-2754541B2058.jpeg

Anonymkode: cc325...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer noen å se noe som kan se ut som en svaaak antydning ?? Bare 8dpo. Tenkte det ikke skulle gå før årsskifte 😱

03B791A2-FC72-42AD-9B38-136C6D26664B.jpeg

9CD17088-2456-4D8E-AABF-2754541B2058.jpeg

Anonymkode: cc325...b4a

Ser desverre kun en strek:( kanskje det var et dårlig bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, J1994 skrev:

Jeg 24, samboeren er 35 år. Sluttet med prevensjon i Mai dette året.

Skulle egentlig hatt mensen 22.nov. Testet med strimmel fra Billige-tester på mandag som viste en svak strek i testsonen og testen fra CB idag viste Gravid 1-2 👏😇 Når er det "vanligst" å kontakte lege/jordmor?

Gratulerer 👶🏼

Første svangerskapskontroll finner vanligvis sted mellom uke 6 og 12. Så du kan vel bestille time når du ønsker rundt disse ukene. 

Her fant jeg mye matnyttig informasjon! https://helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Betta123 skrev:

Ser desverre kun en strek:( kanskje det var et dårlig bilde?

 

862F982C-29DB-4AFD-9138-1961415E0C31.jpeg

6D964F78-202C-41BB-AE63-324D5EC5FAC0.jpeg

Anonymkode: cc325...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

862F982C-29DB-4AFD-9138-1961415E0C31.jpeg

6D964F78-202C-41BB-AE63-324D5EC5FAC0.jpeg

Anonymkode: cc325...b4a

Skjønner ikke hvor evt den streken skulle vært?

Anonymkode: d521e...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Revefrua skrev:

Gratulerer 👶🏼

Første svangerskapskontroll finner vanligvis sted mellom uke 6 og 12. Så du kan vel bestille time når du ønsker rundt disse ukene. 

Her fant jeg mye matnyttig informasjon! https://helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller

Takk og takk for svar 😊 Fikk time hos legen på mandag, så merker jeg er veldig spent (og utålmodig) 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

862F982C-29DB-4AFD-9138-1961415E0C31.jpeg

6D964F78-202C-41BB-AE63-324D5EC5FAC0.jpeg

Anonymkode: cc325...b4a

Ser ingen strek dessverre.

Anonymkode: 65104...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg får puste! JEG ER GRAVID!!!! Så blir ikke med over i 2019-tråden allikevel💕💕💕 

tok en eggløsningstest i ettermiddag (laga en egen tråd om det i sta), og gikk å holdt meg i et par timer uten å finne roen til noe. Prøvde å ikke få for høye forhåpninger, men så klarte jeg ikke vente lengre. Satt på badet og skalv og problemer med å puste mens jeg venta på resultatet. Trodde jeg skulle besvime da «gravid 1-2» lyste mot meg😍😂

så fikk mannen servert en rykene varm kopp kaffi i sin nye «verdens beste pappa»-kopp. Han fikk rett og slett hakeslipp😂 

lykke til videre alle sammen! Håper dere får en spire snart! 

Hilsen en superspent, overlykkelig og gravid månki! 

 

(Gjett om disse 14 mnd med prøving og negative tester var verdt den følelsen vi sitter med i kveld♥️)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, månki skrev:

Jeg tror ikke jeg får puste! JEG ER GRAVID!!!! Så blir ikke med over i 2019-tråden allikevel💕💕💕 

tok en eggløsningstest i ettermiddag (laga en egen tråd om det i sta), og gikk å holdt meg i et par timer uten å finne roen til noe. Prøvde å ikke få for høye forhåpninger, men så klarte jeg ikke vente lengre. Satt på badet og skalv og problemer med å puste mens jeg venta på resultatet. Trodde jeg skulle besvime da «gravid 1-2» lyste mot meg😍😂

så fikk mannen servert en rykene varm kopp kaffi i sin nye «verdens beste pappa»-kopp. Han fikk rett og slett hakeslipp😂 

 lykke til videre alle sammen! Håper dere får en spire snart! 

Hilsen en superspent, overlykkelig og gravid månki! 

 

(Gjett om disse 14 mnd med prøving og negative tester var verdt den følelsen vi sitter med i kveld♥️)

Gratulerer så mye!!! Må være en utrolig deilig følelse ❤️❤️

Anonymkode: 65104...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antydning? Er kun 10dpo

21BB7A44-0F7E-4218-A8CB-A75E80CE8541.jpeg

B005B2FE-10A4-4C34-8611-01399CB70D6A.jpeg

Anonymkode: cc325...b4a

Denne er negativ, desverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antydning? Er kun 10dpo

21BB7A44-0F7E-4218-A8CB-A75E80CE8541.jpeg

B005B2FE-10A4-4C34-8611-01399CB70D6A.jpeg

Anonymkode: cc325...b4a

Der er en egen tydetråd på forumet, dette er vel strengt talt ikke nok en slik tråd.  

Ser at du har lagt ut disse bildene på de trådene og i eget innlegg også(?)  Testene ser desverre negative ut.   Men kanskje du tester for tidlig.  Lykketil!

Anonymkode: cdeb8...04b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, månki skrev:

Jeg tror ikke jeg får puste! JEG ER GRAVID!!!! Så blir ikke med over i 2019-tråden allikevel💕💕💕 

tok en eggløsningstest i ettermiddag (laga en egen tråd om det i sta), og gikk å holdt meg i et par timer uten å finne roen til noe. Prøvde å ikke få for høye forhåpninger, men så klarte jeg ikke vente lengre. Satt på badet og skalv og problemer med å puste mens jeg venta på resultatet. Trodde jeg skulle besvime da «gravid 1-2» lyste mot meg😍😂

så fikk mannen servert en rykene varm kopp kaffi i sin nye «verdens beste pappa»-kopp. Han fikk rett og slett hakeslipp😂 

lykke til videre alle sammen! Håper dere får en spire snart! 

Hilsen en superspent, overlykkelig og gravid månki! 

 

(Gjett om disse 14 mnd med prøving og negative tester var verdt den følelsen vi sitter med i kveld♥️)

Å, så fantastisk! Gratulerer så masse! Unner deg virkelig å ikke skulle være med i denne tråden. Så hyggelig at det ble deres tur! 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt skrullete av å være dpo! Jeg har en del symptomer, men fikk likevel en blendahvit test i dag. 

Det er fortsatt fire dager til mens, så det er ikke så uvanlig å teste hvitt har jeg skjønt, men i dag så våknet jeg med kvalme og pupper som har blitt stoore i forhold til normalen, så hadde trodd at jeg har såppas hormoner at det skulle slå ut på en test... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 6.09, Viljaa skrev:

Jeg blir helt skrullete av å være dpo! Jeg har en del symptomer, men fikk likevel en blendahvit test i dag. 

Det er fortsatt fire dager til mens, så det er ikke så uvanlig å teste hvitt har jeg skjønt, men i dag så våknet jeg med kvalme og pupper som har blitt stoore i forhold til normalen, så hadde trodd at jeg har såppas hormoner at det skulle slå ut på en test... 

Det er litt tidlig å teste nå :) vent til etter dagen du skal ha mensen. Deg frister veldig å teste her også, har samme symptomer som deg, men må nok vente litt. Får mensen om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, lysestake skrev:

Det er litt tidlig å teste nå :) vent til etter dagen du skal ha mensen. Deg frister veldig å teste her også, har samme symptomer som deg, men må nok vente litt. Får mensen om en uke.

Takk! 

Er 11 dpo/3 dager før IKM i dag og får fortsatt helt negative tester, selv på den fra CB som hevder å oppdage 96% av graviditeter på 3 dager før IKM. Symptomene har også avtatt noe, så begynner å tenke at det kan ha vært en streifer eller bare innbilning. Tror uansett at jeg venter med å teste til evt. ikke får mensen på onsdag. Med mindre symptomene plutselig kommer tilbake så tror jeg at jeg innstiller meg på ikke gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Viljaa skrev:

Takk! 

Er 11 dpo/3 dager før IKM i dag og får fortsatt helt negative tester, selv på den fra CB som hevder å oppdage 96% av graviditeter på 3 dager før IKM. Symptomene har også avtatt noe, så begynner å tenke at det kan ha vært en streifer eller bare innbilning. Tror uansett at jeg venter med å teste til evt. ikke får mensen på onsdag. Med mindre symptomene plutselig kommer tilbake så tror jeg at jeg innstiller meg på ikke gravid. 

Vi blir jo innbilske når vi er prøver, haha 😅 er ikke sikkert jeg er gravid heller. 

Har du prøvd lenge? Jeg vet det er vanskelig, men prøv å ikke tenke på det så mye, for det skjer når du minst venter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er 33 og mannen er 36. Vi har to gutter på 2,5 og 4,5 år og vi prøver på 3. og mest sannsynlig siste barn. Jeg fjerna p-staven i slutten av oktober og spotta litt etter det (tror kroppen prøvde seg på El og feilet). Har ikke en ordentlig termometer for temping eller El tester, har bestilt men tok litt tid med posten. Ut i fra symptomer som smerter som lignet veldig på El smerter og i følge EL slim mener jeg å ha hatt EL i slutten av forrige uke +/- 30/11, er nå rundt 9 dpo og testa med billigtest som var blenda hvit såklart. Har noen symptomer som ømme pupper, stikninger/strekk i livmor området og fryser en del om kvelden, men kan jo også bare være prémenstruelle symptomer. Håper på en 2019 baby😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viljaa skrev:

Takk! 

Er 11 dpo/3 dager før IKM i dag og får fortsatt helt negative tester, selv på den fra CB som hevder å oppdage 96% av graviditeter på 3 dager før IKM. Symptomene har også avtatt noe, så begynner å tenke at det kan ha vært en streifer eller bare innbilning. Tror uansett at jeg venter med å teste til evt. ikke får mensen på onsdag. Med mindre symptomene plutselig kommer tilbake så tror jeg at jeg innstiller meg på ikke gravid. 

Akkurat samme situasjon som deg! Bare 2 dager til ikm.. alle samme symptomer.. fikk denne testen idag, den er på 25mlu... ser ikke ut som om det er noe her heller..:///

D074143A-03B4-4E0B-A529-E34915B2ED9A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...